"Özledim Deme (Amo988 Versiyon)" şarkı sözleri

Umut Capone & Amo988 Lyrics

"Özledim Deme (Amo988 Versiyon)"

Elveda deme yalan olur yanar içim kanar
Yanımda kal uzatmadan inan bana
Aşk biterse dört yanım yalan, yanımda kal
Ne olur kalsan sen, gel beni bul konu çok uzun
Bir umut varsa gel, gör beni duy sonum olur
İki gözüm o dünlerde, noldu sözün nerde?
Üç güle bizi söndürme, dört mevsim boz gidersen
Sen sevmedin o zaman, yarım kalan bir ben konuş neden, oh
Ellerin olamaz, o gözlerin benim değil kimin, oh
Sönmedi acılar, sen yokken dinmedi yaralar
Sen unuttun bitti tüm anılar, sönmedi acılar

Özledim deme, sevmedin yalan
Düşlerimde sen, gözlerimde kan
Özledim deme, sözlerin yakar
Kendi kendime ben ölmedim sana
Özledim deme, sevmedin yalan
Düşlerimde sen, gözlerimde kan
Özledim deme, sözlerin yakar
Kendi kendime ben ölmedim sana

Sen ölmedin bana, gözlerin artık boş sen unuttun
Söyledin yalan, yok eski sen yok eski ben
Tüm anıları öldüren zaman, sanane git utanmadan
Adım adım kaçamadım, gelemedim oyunlara
Yarınım kalmadı, bitmişiz anladım
Yalanım yok, sevip inanmadın kaldı mı anlamı
Sanırım yok, inanamadım sonu gelmişken
Dayanamadım ama gerçekler
Sonumuz hüzün seni sevmişken
Susmaz içimdeki sesler
Bir kere sormadı beni, elin olamaz onun gözleri benim
Sözün ama yok nerdesin? Aramada beklemedeyim
Denedim ama gelmedi sesin daralır sorma nefesim
Bozulunca önümdeki resimler

Özledim deme, sevmedin yalan
Düşlerimde sen, gözlerimde kan
Özledim deme, sözlerin yakar
Kendi kendime ben ölmedim sana
Özledim deme, sevmedin yalan
Düşlerimde sen, gözlerimde kan
Özledim deme, sözlerin yakar
Kendi kendime ben ölmedim sana


You May Also Like
Halodayı - "Özür" (Ner'desin Pango?) Yazık etmişler, kalbini kırıp ele vermişler Kendine saygın yok zaten onlar seni dandik biri etmişler Yazık, inan, valla yazık Boş yere yorma da kendini kasıp Çok aradım, çok...
Dedublüman - "Sakladığın Bir Şeyler Var" Kayıp bir şeyler var aramızda Bilmediğim hâlde Ziyadesiyle mahvolmuş derin bi' hâl içindeyim İçindeyim O kadar kolay değil bu Sakladığın hep bir şeyler var Ellerini kaçır, tamam ama Gözlerinde...
Patron - "SENİ UNUTTUM" Yanlızlık zor İnanmam artık aşka Hayalim yok Ölürüm yalnız başıma Sevseydim bari Düşünseydim her gün onu Özleseydim yani Kendimi kaybetmiş gibi Buna Değseydi bari Sevişseydik her gün sonu Herkes mi...
Semicenk - "Sevecek Sandım" Seni de candan bilip sevecek sandım İçime attıklarım bitecek sabrım Yitip gidecek ömür ahvaline yandım Yardım et tanrım çok yaralandım Seni de candan bilip sevecek sandım İçime attıklarım bitecek...
Zehra - "Çok Seviyorum" Durum vahim çok aşığım Sen yokken çok karışığım Yalnızlık tek düşmanım Ben sensizliğe karşıyım Durum vahim çok aşığım Sen yokken çok karışığım Yalnızlık tek düşmanım Ben sensizliğe karşıyım...