"Wangedrag" songtekst

"Wangedrag"

De laatste tijd voelt elke dag als maandag
Nee, ik geniet niet genoeg
Maar wat nou als, mijn laatste dag vandaag was
Dan weet ik wat ik zou doen

Is het goed als ik alvast excuses maak?
Ik voel dat het de verkeerde kant op gaat
Morgen heb ik mama weer niet trots gemaakt
En m'n karmapunten opgemaakt

Ik vertoon vannacht een beetje wangedrag
Dus zet mij niet op je feest, ik breek 'm af
En dan hoor je straks sirenes door de stad
Weet dat het me niet spijt, ook al komt het door mij
En m'n wangedrag (ah, ah, ah-ah, ah)
M'n wangedrag (ah, ah, ah-ah, aha)

Ik heb effe geen zin om normaal te doen
'T is een mooie dag om effe asociaal te doen
Dus die fles gaat op en dat shirt gaat uit
Dat verkeersbord gaat met me mee naar huis

Van Eindhoven tot Amsterdam
Ik sta bekend om m'n wangedrag
Koen, kijk maar uit met dat nieuwe plafond
Want als ik kom, gaat het dak eraf

Is het goed als ik alvast excuses maak?
Ik voel dat het de verkeerde kant op gaat
Morgen heb ik mama weer niet trots gemaakt
En m'n karmapunten opgemaakt

Ik vertoon vannacht een beetje wangedrag
Dus zet mij niet op je feest, ik breek 'm af
En dan hoor je straks sirenes door de stad
Weet dat het me niet spijt, ook al komt het door mij
En m'n wangedrag (ah, ah, ah-ah, ah)
M'n wangedrag (ah, ah, ah-ah, aha)
En dan hoor je straks sirenes door de stad
Weet dat het me niet spijt, ook al komt het door mij
En m'n wangedrag


Thanks to Hugo for correcting these lyrics.
Writer(s): Julian Vahle, Matthyas Het Lam, Raoul Joshua De Graaf, Robbie Van De Graaf, Milo Ter Reegen, Renske Te Buck, Paul Sinha, Koen Van Heest
You May Also Like
Kraantje Pappie - "Lil Craney" "Hé, little Craney hoe gaat het nu? 'K keb je al een poos niet gezien in de stad, mijn jong!" En opeens is het: "hoe gaan de zaken nu? Ik heb je gezegd je bent de trots van de stad, mijn jong"...
Suzan & Freek - "Kwijt" Die eerste week met jou voelt als vakantie Beetje chillen, beetje dansie Wil mezelf opsluiten in je bed Nooit zo lang geen wekker gezet, maar Heb me nooit zo laten gaan Waar komt dit ineens vandaan?...
FLEMMING - "Hypnose" Oh, wat doe ik nou? Hé, wat voel ik nou? Zitten er soms touwtjes aan m'n handen? Eén met jou, ik voel me één met jou Ben een beetje vaag, maar wel ontspannen Geef me over, raak mezelf kwijt Jij...
Donnie & Gerard Joling - "Borrelplank" Mister borrelplank Mayo, mosterd, ketchup Sriracha, joppie, we gaan toppie Zoutige dingen, neem een klein slokkie Mister borrelplank Begrijp je? Ik loop hier naar binnen Maar ik kom niet voor de...
Ronnie Flex - "Energie" Que nerviosa estás... ¿Estás segura que quieres hacer esto? Si, supuesto Normaal doe ik dit niet Ik hoop dat jij dit ziet Ik voel je energie Het is okey-ey-ey-ey Normaal praat ik niet veel Nee...