"Wangedrag" songtekst
"Wangedrag"
De laatste tijd voelt elke dag als maandag
Nee, ik geniet niet genoeg
Maar wat nou als, mijn laatste dag vandaag was
Dan weet ik wat ik zou doen
Is het goed als ik alvast excuses maak?
Ik voel dat het de verkeerde kant op gaat
Morgen heb ik mama weer niet trots gemaakt
En m'n karmapunten opgemaakt
Ik vertoon vannacht een beetje wangedrag
Dus zet mij niet op je feest, ik breek 'm af
En dan hoor je straks sirenes door de stad
Weet dat het me niet spijt, ook al komt het door mij
En m'n wangedrag (ah, ah, ah-ah, ah)
M'n wangedrag (ah, ah, ah-ah, aha)
Ik heb effe geen zin om normaal te doen
'T is een mooie dag om effe asociaal te doen
Dus die fles gaat op en dat shirt gaat uit
Dat verkeersbord gaat met me mee naar huis
Van Eindhoven tot Amsterdam
Ik sta bekend om m'n wangedrag
Koen, kijk maar uit met dat nieuwe plafond
Want als ik kom, gaat het dak eraf
Is het goed als ik alvast excuses maak?
Ik voel dat het de verkeerde kant op gaat
Morgen heb ik mama weer niet trots gemaakt
En m'n karmapunten opgemaakt
Ik vertoon vannacht een beetje wangedrag
Dus zet mij niet op je feest, ik breek 'm af
En dan hoor je straks sirenes door de stad
Weet dat het me niet spijt, ook al komt het door mij
En m'n wangedrag (ah, ah, ah-ah, ah)
M'n wangedrag (ah, ah, ah-ah, aha)
En dan hoor je straks sirenes door de stad
Weet dat het me niet spijt, ook al komt het door mij
En m'n wangedrag
Thanks to Hugo for correcting these lyrics.
Writer(s): Julian Vahle, Matthyas Het Lam, Raoul Joshua De Graaf, Robbie Van De Graaf, Milo Ter Reegen, Renske Te Buck, Paul Sinha, Koen Van Heest
- AZLyrics
- B
- Bankzitters Lyrics
You May Also Like
Kraantje Pappie - "Lil Craney" "Hé, little Craney hoe gaat het nu?
'K keb je al een poos niet gezien in de stad, mijn jong!"
En opeens is het: "hoe gaan de zaken nu?
Ik heb je gezegd je bent de trots van de stad, mijn jong"...
Suzan & Freek - "Kwijt" Die eerste week met jou voelt als vakantie
Beetje chillen, beetje dansie
Wil mezelf opsluiten in je bed
Nooit zo lang geen wekker gezet, maar
Heb me nooit zo laten gaan
Waar komt dit ineens vandaan?...
FLEMMING - "Hypnose" Oh, wat doe ik nou? Hé, wat voel ik nou?
Zitten er soms touwtjes aan m'n handen?
Eén met jou, ik voel me één met jou
Ben een beetje vaag, maar wel ontspannen
Geef me over, raak mezelf kwijt
Jij...
Donnie & Gerard Joling - "Borrelplank" Mister borrelplank
Mayo, mosterd, ketchup
Sriracha, joppie, we gaan toppie
Zoutige dingen, neem een klein slokkie
Mister borrelplank
Begrijp je?
Ik loop hier naar binnen
Maar ik kom niet voor de...
Ronnie Flex - "Energie" Que nerviosa estás...
¿Estás segura que quieres hacer esto?
Si, supuesto Normaal doe ik dit niet
Ik hoop dat jij dit ziet
Ik voel je energie
Het is okey-ey-ey-ey
Normaal praat ik niet veel
Nee...