"Kaiken Arvoinen" lyrics
"Kaiken Arvoinen"
Milloin vaan voi mennä sijoiltaan
En mä silti osannut sunlaista odottaa
Mitä teet, sä teet sen niin kuin ei kukaan
Tartut kii mun käteen, miten niin
Sä teet sen ensi kertaa kun se on aina ollut siinä
Mikä on ja mikä ei oo järkevää
Se ei oo tänään enää niin tärkeää
Joten mennään vaan, koska sitä ei tiedä
Minne askeleet toisen vierellä vievät
Ehkä taivaaseen, eikä pudota sieltä
Oothan kaiken arvoinen?
Ja jos meille ei anneta ikuisuutta
Meihin kirjoitettiinkin jotakin muuta
Vaikka kyyneleistä ei olis paluuta
Olit kaiken arvoinen
Noin vaan saat muun huoneen katoomaan
Oot hieman liian kaunis, olin melkein unohtaa
Sä voisit milloin vaan mut pudottaa
Mulle niin on käynyt ennenkin
Mut jos jään kii siihen, niin mä suljen ovet meillekin
Jos sä pyydät lähtemään sun kaa
Niin oon valmis täältä aivan minne vaan
Joten mennään vaan, koska sitä ei tiedä
Minne askeleet toisen vierellä vievät
Ehkä taivaaseen, eikä pudota sieltä
Oothan kaiken arvoinen?
Ja jos meille ei anneta ikuisuutta
Meihin kirjoitettiinkin jotakin muuta
Vaikka kyyneleistä ei olis paluuta
Olit kaiken arvoinen
Mennään vaan
Joten mennään vaan, koska sitä ei tiedä
Minne askeleet toisen vierellä vievät
Ehkä taivaaseen, eikä pudota sieltä
Oothan kaiken arvoinen?
Ja jos meille ei anneta ikuisuutta
Meihin kirjoitettiinkin jotakin muuta
Vaikka kyyneleistä ei olis paluuta
Olit kaiken arvoinen
Mennään vaan
Mennään vaan
Writer(s): Kalle Oskari Esanpoika Mãkipelto, Rita Marketta Behm
- AZLyrics
- B
- BEHM Lyrics
You May Also Like
Nelli Matula - "Hitaammin Hautaan" Värit palasi maailmaan
Mun piti ihan hierasta silmii
Tänä aamuna pitkästä aikaa
Soitin äidille kuulumisii
Länäri ruuhka-aikaan
Kuka saa tänään häntänsä kiinni
Voitte huutaa än yy tee
Mut mä jään vaan...
ANI - "Pakkomielle" Sä teet musta niin pakkomielteisen
Ja sä oot siitä hyvin tietoinen
Sun pikkusormi käskee ja mä teen
Mitä vaan mä teen, mitä vaan
En enää pelkää ees kuolemaa
Vaan elämä jossa ei oo sua
Sä vaan tuut,...
Haloo Helsinki! - "Jos Mun Pokka Pettää" Mistä tiedän että kuka on oikea
Kun joku on pitkä, joku toinen on soikea
Joku on hullu ja joku on kaunis?
No toi on Härkä ja toi on Kauris
Ja nyt mä kuljin sun ovea kohti
En tunne sua yhtään, koko...
Cheek - "Valot Sammuu" Okei
Nyt mä naulaan
Suljen ympyrän, katkaisen noidankehän
Kun saaga on valmis ei paremmin enää voida tehä
Ehkä sadan vuoden päästä joku koittaa peräs
Ku en oo enää tääl, nii Team Cheek te hoidatte...
VIIVI - "Mitä Näil Korteil Saa?" Kun tiimit jaettiin, mut vikan valittiin
Sen jälkeen halusin näyttää
Mul on oma ääni ja kova pää
Enkä pelkää niit käyttää
Joku pääsee maaliin ensin
Eikä must ehkä vahvint tuu
Mut mä keskityn vaan...