"Sveitserkåk" lyrics
"Sveitserkåk"
Hun jeg er på date med
Mener at vi bare tenker kroner
Snakker om at verden er så fake, yeah
Hun er veldig hypp på å redde kloden
Så hun går med strikka genser og vintage-frakk
Mener at vi payer alt for lite skatt
Spiser ikke kjøtt
Hun ser rødt, rødt, rødt
Og menn er det verste som er født
Å herregud
Jeg er ikke interessert
Jeg må si det rett ut
Jeg er ikke så komplisert
Jeg vil tjene mest mulig spenn og skatte minst mulig
Jeg tror ikke du er ment for meg
Jeg vil tjene mest mulig spenn og skatte minst mulig
Jeg er ikke det du ser for deg
Jeg vil ha en sveitserkåk
Og en motorbåt
Du kan gjerne kalle meg egoist
Men jeg vil tjene mest mulig spenn og skatte minst mulig
Til syvende og sist
Jeg skjønner ikke tegninga
Hun mener jeg er frekk og gammeldags
Bare fordi jeg betalte regninga
Men det er sånn man gjør det, har mamma sagt
Og hun sa: "Hvis du blir feit er det ikke din feil
Og du er nødt til å begynne å engasjere deg"
Hun vil stoppe krig
Med Instaen sin
Og drikke økologisk vin
Å herregud
Jeg er ikke interessert
Jeg må si det rett ut
Jeg er ikke så komplisert
Jeg vil tjene mest mulig spenn og skatte minst mulig
Jeg tror ikke du er ment for meg
Jeg vil tjene mest mulig spenn og skatte minst mulig
Jeg er ikke det du ser for deg
Jeg vil ha en sveitserkåk
Og en motorbåt
Du kan gjerne kalle meg egoist
Men jeg vil tjene mest mulig spenn og skatte minst mulig
Til syvende og sist
Jeg vil ha en sveitserkåk
Og en motorbåt
Du kan gjerne kalle meg egoist
Men jeg vil tjene mest mulig spenn og skatte minst mulig
Til syvende og sist
- AZLyrics
- B
- Bølgen Lyrics
You May Also Like
TIX & Morgan Sulele - "Deg Eller Ingenting" Si meg, si meg
Kan vi møtes igjen?
Vil være mere enn en one night stand
Deg eller ingenting
Hvordan går det an å være så jævla fin
Jeg husker da jeg så deg aller første gang
Du ville aldri hjem,...
Chris Holsten - "Slå Hjerte, Slå" Slå hjerte, slå
Du, jeg har en vill idé
Hva om vi gjør oss selv litt sårbare?
Bare teste og se hva som skjer
Og du, vi setter alt på spill eller ingenting
Har vi flaks, kan det være no' mer
Jeg har...
Ramón - "ok jeg lover" Du har sikkert hørt meg synge om en annen før
Hvordan det gikk galt, hvordan hjertet mitt har blitt så skjørt
Om jeg skal velge å si deg noe sant hadde jeg valgt å si noe annet
For du har sikkert...
Freddy Kalas - "Veit Det Går Bra" Om du har en dritdårlig dag
Lover jeg det årner seg snart
For i morgen skinner sola
Og du veit det går bra
Trenger jeg å si det mer klart
Et smil forlenger livet med en dag
For i morgen skinner...
Cir.Cuz - "Casanova" Jeg sitter her på taket (Woah-ah)
Ser utover byen klokka kvart over fem
Når alle ramler rundt i gatene (Ah-ah)
Vi står ned på stasjonen og vil komme seg hjem
Sitter i samme bar (Ah-ah)
Og du har...