"ARABAM VAR AMA RUHUM YOK" şarkı sözleri
Burry Soprano & Mog Lyrics
"ARABAM VAR AMA RUHUM YOK"
Ey, annemi üzdüm çok
Gelen her dalgada yüzdüm çok
Hold up bitchleri düzdüm çok
Yem olup oltaya düştüm çok, yeah
Bitmedi soygun yok
Ara GBT'yi korkum yok, yeah
Kimseye borcum yok
Arabam var ama ruhum yok
Wow, wow, wow, wow, wow, wow
Arabam var ama ruhum yok
Wow, wow, wow, wow, wow, wow
Arabam var ama ruh-, ama ruh-, ama ruhum
(Yeah) Çıkmadım ben otelden
Bahsetmiş biri sana benden, yeah
Snitchlere para vermem
Para versen bile sana gelmem, yeah
Bitchlere saygım yok
Seni s*kmek gibi kaygım yok, yeah
Kimsede kaydım yok
Arabam var ama ruh-, ama ruh-, ama ruhum
Ey, annemi üzdüm çok
Gelen her dalgada yüzdüm çok
Hold up bitchleri düzdüm çok
Yem olup oltaya düştüm çok
Bitmedi soygun yok
Ara GBT'yi korkum yok yeah
Kimseye borcum yok
Arabam var ama ruhum yok
Wow, wow, wow, wow, wow, wow
Arabam var ama ruhum yok
Wow, wow, wow, wow, wow, wow
Arabam var ama ruh (ama ruhum)
Hatun tanısa severdi bu tayfayı çok
Jerry yok bütün agalar sadece Tom
Sorduğunda para dedim kıza yok
Sonraki gün üstümde Hilfiger Tom
Milyoner olma yolundayız ama
Kimsede yok agel ya da saygın bir soy
Paraları bağladım lastikle
Arabam var ama roof'um yok
Ey droptop black, içi maskeli iki kişi ben ve agam check
Black Ferragamo, aldım hatunu bileğinde saatiyle Etiler'den
Çevirdi numarayı yakaladı birazını çekemem sıradan kaprisler
Eve götürmedim onu çünkü mahalle çocukları senin gibi pusulara düşmez
Wow, wow, wow, wow, wow, wow
Arabam var ama ruhum yok
Wow, wow, wow, wow, wow, wow
Arabam var ama ruhum yok
- AZLyrics
- B
- Burry Soprano Lyrics
You May Also Like
Motive - "Nereden" Dincy
Geliyorum ama nereden?
Acaba geliyorum ama nereden? (Ey)
İzini bırakır arkasında geceler
İzliyorum hayatı ufacık bi' pencereden (Ah, ah, ah)
Geliyorum ama nereden?
Acaba geliyorum ama nereden?...
Contra - "Kibir" Yine koyuyorum ortaya ruhumu, kumarda gibi
Korur annemin duası beni
Sudan çıktım, uyandım
Eninde sonunda biri dese bile: "Susmayı bil!"
Ölürüm olmam sistem kurbanı bitch
Ne okulu len? Okula uymadım...
Edis - "Martılar" (Dinlettin boynu bükük şarkılar
Ses etmem, susarım anıların hatrına
Sen yoksan ölümden ne farkı var?
Gel etme, dön artık, üzülecek martılar)
Dinlettin boynu bükük şarkılar
Ses etmem, susarım...
UZI - "XXL" Fanımsınız sanırım nasıl bu kadar iyi bilirsiniz beni
Gözünüzden tanırım eksik yanımsınız sanırım
Keleş değil minigun bile versem sana anten sapanla zımbalarım
S***rim annene postalarım
Tanımaz...
Simge - "Öpücem" Peşindeyim alana kadar peşindeyim
İşimdeyim gücümdeyim ama düşündeyim
Yakıcam buraları o derece yani başındayım
Gülünce yazında ağlayınca kışındayım
Daha iyisini mi bulucan bi gel neler anlatıcam...