"YOK YOK YOK" şarkı sözleri
"YOK YOK YOK"
Yok yok yok diyecek hiçbir şeyim
Yok yok olsa da ne diyeyim
Yok yok yok diyecek hiçbir şeyim
Yok yok yok olsa da ne diyeyim
Bunlara vurgunlara
Dertten doluyor bu kumbara
Hep suçu buldun bana
Üzgün değilim umduğun kadar
Şimdi söyle bana ne diyeyim
İçini rahatlatabilmek için
Seninle olduğumda iyi ama
Gittiğinde alev alev yanar içim
Yok yok yok yok
Seninle başarmamız çok zor, çok zor
Arıyordum her gece bir yol, bir yol
Emeklerimi tanrı biliyor, biliyor
Ama olmadı
Denedim, denedim, bunu başarmayı
Denedim, denedim senle barışmayı
Denedim, denedim yoluna koymayı
Denedim beceremedim, ya ey
Bunun sonu yok bunun sonu yok bunun sonu yok
Emeklerimi biliyor, ey biliyor, ey biliyor
Yok yok yok diyecek hiçbir şeyim
Yok yok olsa da ne diyeyim
Yok yok yok diyecek hiçbir şeyim
Yok yok yok olsa da ne diyeyim
Bunlara vurgunlara
Dertten doluyor bu kumbara
Hep suçu buldun bana
Üzgün değilim umduğun kadar
- AZLyrics
- B
- Burry Soprano Lyrics
You May Also Like
Ben Fero - "3 2 1" (Beat'te Furkan nigga)
3, 2, 1... bitir işi!
Bu Rap'im iyi ve bitirici
Popüleriz gibi gibi
Göremedin ki Biggie, Biggie
Yalan olur birikimin
Göremez işini bir-iki bin
Dedim: "Hip-Hop iyi fikir."
İyi...
Canbay & Wolker - "Elbet Bir Gün" Her şey söz verdiğim gibi
Canının yanmasını ister miyim?
Korkma yarim üzmem seni
Bari haber ver küs gelmeyim
Saçına rüzgar değsin
Onuda kıskanırım ben bilmez misin
Azıcık gülde güller açsın gözüm...
Şam - "Artık" Yine acılara boğuldum
Bugün de kaçışım yok yine aklımdaki tek zehir sen, sensin
Ya geçmişimi ver ya da yarınımı al benim
Den-densiz beni bana ver geri
Sonra yeni-den den git
Söyle niye herkes eski...
Motive, Cairo & Narco - "GANG" (Narco)
Uh, na (Ya)
Uh, na-na-na
Na-na-na-na-na, a-a-a-ah
U-ah u-ah u-ah, na-na-na
Uh, na-na-na-na-a
Na-na-na, na-na-na
Tek başına zor hayat, bi' arada gang
Ben ölünce kardeşime bakacak o gang...
Contra - "afaki" (Ta-Ta-Ta-Tanerman)
Ben kimdim lan, Cezmi?
Hatırlamıyorum ismim neydi?
Galiba aklımı kaybettim bu sabahtan beri
Sanıyorum kendimi rapçi
Ne rapçisi? I'm Mehdi
Tanrı'dan aldım biraz yetki
Tüm zayıfları...