"Jos Mä Oisin Sä" lyrics
"Jos Mä Oisin Sä"
(E-e-e)
(Euro)
Jos mä oisin sä, kyl mäkin olisin mun kaa
Kyl mäkin olisin mun kaa
Jos mä oisin sä, kyl mäkin olisin mun kaa
Kyl mäkin olisin mun kaa
Jos mä oisin sä, mä ottaisin mut
Jos mä oisin sä, mä pysyisin mun vierellä
Kun ne puhuu täst kaupungist, nii ne puhuu vaa aina musta
Tiiän ovii mist ei pääse sisää, tiiän joka hollin
Siks, jos mä oisin sä
Tulisin vaa mun kaa, hoppaa Lamboo tai CLS
Nii, tuhat veijaa mun DM:s, mut pysyisin mun vierel
Jos mä oisin sä
E-en puhu liikaa (Ah), mut puhun hintaa (Ah)
Jos ne meit tsiigaa, anna niitten tsiigaa
Luottaisin vaa muhun, kaiken bettaisin vaa muhun
Nää äijät, ne voi vaa puhuu
En vois ikin muuttuu
Jos mä oisin sä, kyl mäkin olisin mun kaa
Kyl mäkin olisin mun kaa
Jos mä oisin sä, kyl mäkin olisin mun kaa
Kyl mäkin olisin mun kaa
Jos mä oisin sä, mä ottaisin mut
Jos mä oisin sä, mä pysyisin mun vierellä
Jos mä oisin sä, mä ottaisin mut
Jos mä oisin sä, mä pysyisin mun vierellä
Mä en tullu hävii, siks on pakko painaa
Jo kauan sit päätin, tuun olee tääl aina
Kävi mitä kävi, nään rajana taivaan
Jos mä oisin sä, kyl mäkin olisin mun kaa
Kyl mäkin olisin mun kaa
Jos mä oisin sä, kyl mäkin olisin mun kaa
Kyl mäkin olisin mun kaa
Jos mä oisin sä, mä ottaisin mut
Jos mä oisin sä, mä pysyisin mun vierellä
Jos mä oisin sä, mä ottaisin mut
Jos mä oisin sä, mä pysyisin mun vierellä
Jos mä oisin sä, mä pysyisin mun vierellä
Writer(s): Jare Henrik Tiihonen, Ossi Antti Riita, Juha Matti Penttinen, Vladislav Andreevich Heponen, David Masomi, Saleh Masaadi, Daniel Lewizki
- AZLyrics
- C
- Cledos Lyrics
You May Also Like
ibe - "DIIPIMPÄÄ" Ois kiva kertoo jotai vähän diipimpää
Mut on menny hyvin niin pitkään
Et on vaikee keksii vaikeuksii
Mistä vois tehä biisit nää
Laitan laskui sisään
Nii paljon massii, kaipaan taskui lisää
Aika vähän...
Kube - "Elon" Tatskasin mun nimen tän geimin feissii joo nyt se ei enää tuu pääsee siit eroon
Laitat sun bänkkis mun nimee vastaan ei keissii sä häviit sen vedon
Kohtelen näit biittei niinku ne ois zombei joo...
Isac Elliot - "Riidellään" Ollaaks me muututtu siit mist lähettiin
Kosketus ei tunnu silt
Jotain emmin
Ja mä tiedän, mä tiedän
Ja vaikka kuinka sen kiellän
Niin mä nään mihin tää johtaa
Ehk ollaan muututtu siit mistä...
Etta - "Hengitä" Hengitä, hengitä, hengitä
Ethän mee
Jos mä putoan ni nostathan mut taas
pinalle
Välil satuttaa mut kärsitkö mun kaa
Voiks nää haavat parantaa
Ehk ne lähtee ajan kaa
Välil ajatus tappaa
Sillon ku et...