"Tää Tunne" lyrics
"Tää Tunne"
Mul on tää tunne, et tää ei oo hyväks sulle
Ja sä oot liian hyvä mulle
Tää on dilemma
Lähenkö vai jäänkö sun kaa?
Olin just laittamas viestii, mut päädyin poistaa sen tekstin
Kun mä en tiedä oliks asiaa ees rehellisesti
En haluis liipasinta painaa viel
Ku mitä jos täl antais aikaa viel tai sit
Sun pitäs olla se joka ampuu sen luodin
Kunpa vaa oltas taas se mitä joskus vielä oltiin
Täl elämälle helppo sanoo ei vaa
Mut yks hyvä mimmi parempi ku tuhat heilaa
Yeah, alan sen näkemään nyt
Mut tiedän vanhoihin tapoihin tasan päädyn
Vaik väittäny oot mulle ettei takkis käänny
Miks ain kauniimmat sielut kokee eniten vääryyt?
Mul on tää tunne, et tää ei oo hyväks sulle
Ja sä oot liian hyvä mulle
Tää on dilemma
Lähenkö vai jäänkö sun kaa?
Ku samal se tunne, et jos vanhan oven suljen
Löydänkö eestä uuden
Tää on dilemma
Lähenkö vai jäänkö sun kaa?
Taas yö ku ootat mua ja mä oon jossain kaukana
Ja kuulin ku sun kyyneleet [?] Töölös putoaa
En voi sua satuttaa, sun salee pitäs mennä vaa
Yleensä kipun kolahtaa, et ketä rakastaa oikeest
Ja vaik me koitettaiski uudestaa
Mun ego tahtoo pitää sut, mut järki sanoo "Nah"
Mä toivon sul on uus, vaik sattus nähä sut sen kaa
Tää rakkaus ehdotont mä toivon sulle parasta
Yeah, alan sen näkemään nyt
Et rakkaus satuttaa, se ei ees tarvii hyvää syyt
Ehk meidän tiet voi viel joskus yhtee päättyy
Mut täytyy päästää irti, jos halutaa kivult säästyy
Mul on tää tunne, et tää ei oo hyväks sulle
Ja sä oot liian hyvä mulle
Tää on dilemma
Lähenkö vai jäänkö sun kaa?
Ku samal se tunne, et jos vanhan oven suljen
Löydänkö eestä uuden
Tää on dilemma
Lähenkö vai jäänkö sun kaa?
Mul on tää tunne, et tää ei oo hyväks sulle
Ja sä oot liian hyvä mulle
Tää on dilemma
Lähenkö vai jäänkö sun kaa?
- AZLyrics
- C
- Cledos Lyrics
You May Also Like
Gettomasa - "Aitous Ei Oo Myynnissä" Tääl mikään ei oo aitoo
Vaik se on kaunist, sitä ei voi tuntee
Ja mä kaipaan jotain oikeet
Jotain pintaa syvempää
Ah, junnuräppärit ain kelaa, et mun fitit on outoi
G baby soitti, sano et mun drippi...
Turisti - "Ei Voi" Re-re-re
Nuori Turre, Nuori Turre, Nuori Turre
Nuori Turre, Nuori Turre, Nuori Turre
Woah, yeah, hah, yeah
Mä nään sun kehokielest, nainen, haluut päästä tanssilattial
Unohit sun miehes, hah,...
OLGA - "Valot Kamera Action" Tää ollu taas vähän vaikeet
Mut Sera sanoo meet viel eteen päin
Et tähän kuuluu tääkin vaihe
Askel eteen toinen taakse päin
Uu, kaikkee paskaa aina tapahtuu
Uuu uu, parast antaa vaan sen tapahtuu...
Hugo & William - "Korjaan Sut" Oot sisält rikki, anna korjaan sut
Vaik ois kylmä sää, nii kyl mä jään
Sanot: "Tuntuu hyvältä", mut kyl mä nään
Oot sisält rikki, anna korjaan sut
Älä heitä sitä pois, minkä saa korjattuu
En haluu...
C.Gambino - "CANTE" Ayo Elai
Låt mig ta dig på en trip till Alicante
Har du nånsin sett en mille i kontanter?
Har du nånsin sett så mycket diamanter?
Har en glizzy under sätet när jag snurrar runt i trakten
Jag har den...