"Showbisn€s" lyrics

"Showbisn€s"

Joku kommentoi, et Costin lento puhkes
Se tuntu helpotukselt, lowkey hyvält ajatukselt
Vois mennä bäkkii Kauksul kyhää pajaskuffel
Tää paska verottaa nii paljon, mis on palautukset?
Vaik ei mul oo rahanpuutet
Nyt mul on Pelle Pellei ja viel peilin takan Goosei
Se oli helppoo aina pukee North Facen sama puffer
Ne oli oikees, kunnes sano, että siel huipulla tuulee
Mut sen tuulen alta ei avunhuutoi kukaa kuule
Showbisnes, se on ekan lapin verran litness
Kunnes näki eka vihjeet
Tääl omaks eduks manipuloidaa narratiivei
Ja kukaan ei nää vaikka toisen kassaliidei
Tää ei oo mikään Disney-elokuva
Tää on ala, mis halutaan kauneimmat kedon kukat
Ne standardit sai monen aivot sekottumaan
Ehjin nahoin ei kyl selvii täst menost kukaan
Ja tääl kaikki tehostuu vaa
Mä koitan tästä jätesopast erottua
Mä oon valmis fell offaa, en lähe konnan menoo mukaan
Mis lapsitähtien haipil oma demobuffa
Toi cloutti ei vois ikin meikän egoo buustaa
Mä lähin Meksikoon pakoon, ku meni hermo musaan
Mut sielki ne soittaa aina samaa Peso Plumaa
Tottakai mua joku viel lennol kuvaa
Ei tääl vaa oo lepolupaa
Kansa haluu ärsykettä
Ne löytää sen kyl jostain, ei ne sitä päädy kerjää
Nii se menee ja niin sen täytyy mennä
Vaik olis ylikierroksil, ei ehdi jäähdytellä
Turha itkee siitä sydän särkyneenä
Ku se läkkäs iten, sitä myöten faneil käänty selkä
Ne löysi muuta sisältöö ja se on se pää syy ehkä
Tääl pitää tehdä duunii vaikka kuinka jäätyneenä
Ei oo välii kuka on paras, jos on algoritmin kingi tääl
Tääl on moni biisin tasost valmiin tinkimään
Tää mun taide alkaa olla masokismin riipimää
En mä pysty ottaa edes Santorinis iisiä
En pysty huipputuottajilta enää rohmuu jaksoi
Syytän vaa itteeni, ku mun biisit ollu paskoi
On kokko sytytettävä, nyt lisää monttuu halkoi
Tää peli on kaikille sama, en voi toruu lafkoi
Nyt me ollaa numeroita
Jos nimes ei ole kuuma, ei ne sulle soita
Noil on kilpahevosia Excel-taulukossa
Loppupeleis, mä oon se, joka tätä vaunuu ohjaa
Menin indienä levylistan kärkeen
Siltikään tehny firmal XP:t
Ei oo liikaa järkee
Kaupalliseks ne silti mua jällee nimittää
Kerro miltä lafkalta mä vihdoin pääsen tilittää
Ninety bags rojalteilla sen pitäs kuittaa
Se on mun esseenuotio, heitä lisää puita
Liian moni omaa peilikuvaa täällä huijaa
Sielut on tääl myynnis, eikä hinnat päätä huimaa
Mietit mitä tapahtui
Ne etti kaapist narniaa, mut löysi kasan luit
Ku jos ei tehny läksyi, nii tää onki shokki
Ne heittää tynnyreit sun tielle, niinku Donkey Kongi
Mä oon niinku frankenstein, mä loin mun oman monsterin
Se tuhos mielen, vaik se toi myös osaks onnee
Mä suostuin maksaa hinnan, ku mä pohjaa kosketin
Nyt me jaetaan yhes tää kohtalon peli (Always)
Kuha vaan kyhäät hittei
Se on vaa hyvää bisnest


You May Also Like
Gettomasa & Kube - "Skeittaa" Hah, joo, mä Ah Baggy housut, mustat Vanssit Nykyää saadaa mist vaa sponssii Hah, joo, mä skeittaan, ah, yeah Joo, mä skeittaan himaa (Skate) Joo, mä skeittaan, ah (Ah) Joo, mä skeittaan himaa...
Cledos - "Ei Riitä" Nyt sä haluut hollata, ku tavataa Niinku se vois jotai parantaa Ei ollenkaa, kyl sä tiiät ite Toi ei riitä, yeah, toi ei riitä Kosk mä haluun sut kokonaa tai ei ollenkaa Ei mitenkää tavallaa vaa...
Isac Elliot - "Oma Vika" Willem (Mm, mm) (Ah, ah, ye-yeah) (Ye-ye-ye-yeah) (Se on sun oma vika) (Ye-yeah) (Aa-aa) Se on sun oma vika Yeah, sul oli mahikset voittaa sen sydän, mut nyt se repii paidan mun päältä Yeah, sul oli...
ibe, Blacflaco & Elastinen - "WEST SIDE BABY" Yeah Ibe, Flaco, Ela Lännest päin, mä oon West Side baby (Baby) Piraq, mä liikun holleil daily (Daily) Yks juttu mikä ei muuta mua on feimi (Nah, nah) Mielentila vielkin sama, mieles on vaan milli...
JVG - "Fäijönii" Shiiet, pow! Mullei oo kusi sukassa ja sukat hukassa Yllä pelkkää Adidasta Ei vaimoo ja parii lasta Minkä nuorena varastaa Sen vanhana omistaa Kun aamu sarastaa Me juostaan hanee ovista Ilman muit...