"XANA" στίχοι
DJ PaCo & Evangelia Lyrics
"XANA"
Δώσε μου φιλιά
Παραδίνομαι κρυφά
Πάρε με αγκαλιά
Σβήσε με στα σιωπηλά
Τα 'χει κάψει όλα αυτή η φωτιά
Έρχεσαι φεύγεις κι είναι όλα θολά
Έλα πιο κοντά
Ξανά και ξανά
Ξανά, ξανά, ξανά, ξανά
Ξανά και ξανά
Έλα, έλα, έλα, έλα
Έλα πιο κοντά
Με ρωτάς αν είμαι καλά (ξέρω)
Σταμάτα να μη με σταματάς (θέλω)
Νομίζεις ότι κλαίω για 'μάς (γέλιο)
Μάλλον κάτι παίζει με 'μάς (μένω)
Σε θέλω δεν αντέχω άλλο
Θέλω κι άλλο παραπάνω
Δεν ξέρω πλέον τι να κάνω
Άστο πάμε ξανά
Δώσε μου φιλιά
Παραδίνομαι κρυφά
Πάρε με αγκαλιά
Σβήσε με στα σιωπηλά
Τα 'χει κάψει όλα αυτή η φωτιά
Έρχεσαι φεύγεις κι είναι όλα θολά
Έλα πιο κοντά
Ξανά και ξανά
Ξανά, ξανά, ξανά, ξανά
Ξανά και ξανά
Έλα, έλα, έλα, έλα
Έλα πιο κοντά
Ξανά, ξανά, ξανά, ξανά
Ξανά και ξανά
Έλα, έλα, έλα, έλα
Έλα πιο κοντά
Δεν έχω πιει αλλά είμαι μεθυσμένη
Δεν σε ψάχνω αλλά είμαι εθισμένη
Είναι η σκέψη σου σε 'μένα κολλημένη
Δεν σε βλέπω μα είμαι σε 'σένα καρφωμένη
Ξανά, ξανά, ξανά, ξανά
Έλα πάνω μου και λαλαλαλα
Έλα, ξανά, ξανά, ξανά, ξανά
Έλα πιο κοντά
Ξανά και ξανά
Ξανά, ξανά, ξανά, ξανά
Ξανά και ξανά
Έλα, έλα, έλα, έλα
Έλα πιο κοντά
Δώσε μου φιλιά
Ξανά και ξανά
Πάρε με αγκαλιά
Έλα πιο κοντά
Τα 'χει κάψει όλα αυτή η φωτιά
Ξανά και ξανά
Έρχεσαι φεύγεις κι είναι όλα θολά
Ξανά και ξανά
- AZLyrics
- E
- Evangelia Lyrics
You May Also Like
Stavento & LILA - "Χειροβομβίδα (Xeirovomvida)" Έχω μια χειροβομβίδα
Μια στριμμένη βίδα
Και έρχομαι για σένανε
Να σου δείξω πως πονάει
Η καρδιά όταν σπάει
Θρύψαλα πως γίνεται
Το είχα πάρει απόφαση
Πως δεν θα το άφηνα να ξανά γίνει
Δεν θα μπορούσε...
Marina Satti - "BYE BYE" Με ένα θαύμα μπορεί
Τα πάντα να ξεχάσουμε σε μια στιγμή
Θα ξεκινήσουμε απ' την αρχή
Πίσω θα αφήσουμε καμμένη γη
Bye, bye, bye
Μέσα από τα μάτια σου βλέπω
Η σιωπή σου είναι σαν να μιλάει
Και ότι δεν...
Oge - "ΣΠΊΡΤΟ (SPIRTO)" Να 'ταν οι σκέψεις μου σαν σπίρτο
Κάποια στιγμή να τέλειωναν
Μα εχθές σε σκέφτηκα για λίγο
Και όλα ξανά με φούντωναν
Θα 'ναι τρελός αυτός θα λένε
Που περιμένω εδώ να 'ρθεις
Τα πράγματα που 'χεις...
Ivan Greko & Arab - "GUZMAN" Sanko
Πόσοι μιλάν μα στην σέντρα κάνουνε πίσω, eh
Πόσοι μιλάν για κιλό μα δεν έχουνε δει το κιλό, pow
Πόσοι μιλάν για glock μα δεν έχουνε δει ποτέ glock, bam bam
Είμαι στο σπίτι χωρίς air condition...