"Kirjotettu Tähtiin" lyrics

"Kirjotettu Tähtiin"

Yo, Pessa
Must tuntuu, et mun pitää kertoo niille viel lisää
Mul on viel juttui

Mun fiilis niinku oisin kiivenny vuoren
Selätin mun vastoinkäymiset, maailma on viimein mun puolel
Nii pitkä stoori, miten mä nyt tuon sen?
Kävin pimeellä puolel, tuntu silt, et sinne mä kuolen
Nyt selkä on taas suoran, liian monta vuotta
Jo liian monta huolta, liian iso kuorma
Sit itkin ne pihalle, kitkin sen vihan, et
Voisin saaha taas jotai siistii sen tilalle
Se kuuluu elämää, et kärsitää välil (Välil)
Ku tehtävä on rämpii sen läpi
Pitää ottaa se osuus, kohdata totuus
Koska jotai parempaa jo oottaa sen lopus
Tän on pakko olla kohtaloo
Koska mä tunnen, et jossain on joku, joka ohjaa mun polun
Siin ollu monta kohtaa, ku hosuin
Mut aina just oikeessa kohtaa mul korjautu focus
Tää kipu on mun ope
Pakotti mut näkemää, et vittu olin sokee
Niinku tosii monee asiaa
Ja alimmalla hetkel mä haudoin jo kostoo
Mut päästin siitä irti, päätin, et oon kiltti
Ku tiiän sä käyt läpi sitä silti (Silti)
Ku sen edestään löytää, minkä taakseen jättää
Mul on kysymyksii, vastaus on taas se jätkä
Mut ei ikin ollu kysymys, et osaaks se räppää, mitä? (Mitä?)

Mul on fiilis, niinku Rockyl niis portais
Se ei oo se, miten lujaa lyöt
Vaa miten lujaa sä voit tulla lyödyks ja silti jatkaa
Tää on maratoni, eikä sprinttimatka
Ja mä en tuu ikin lakkaa
Venaa, mul on lisää

En taho enää valvoo rahaa, enkä menestyst
Vaik tunnen, ne pitää must kii, oon pahoillaa, mut meikä menee nyt
Mä haluun tehä oikein
Mennä oikeel tiellä, enkä sieltä enää poikkee
Mut mä oon pieni, se ei oo nii helppoo
Ja voin sen kertoo, mä oon eksyny tosi monii kertoi sen takia
Mä rukoilen taivaalle
Ja tunnen miten asiat vaa putoilee paikalleen
Ja mä sain kaiken, mitä halusin, mut sisäl tuntu tyhjemmält
Aina mitä ylemmäs mä kapusin ja nii monta kyyneltä mä valutin
Yleensä mä satutin vaa itteeni siin
Olin typerä, mä hapuilin
Mut nytte mä sen tajusin, mun ei tarvi kantaa mua
Mä voin antaa vaa asioiden tapahtuu ja antautua
Tää on kirjotettu tähtii
Kaikki vaa pieni osa ison jehun pläänii

Venaa, ei ne tarvi enempää, se riittää
Enemmäst teiän pitää maksaa mulle
Eiku venaa Bert, me ollaan tehty tätä 15 vuot
Ja me on ain annettu se ilmaseks
Kauniit naiset ja herrat, teiän pitää myös muistaa sanoo "Kiitos" joskus
Kapteeni on back, valo tekee tuloaan
Hyvää yöt


You May Also Like
Isac Elliot - "Best For You" Stone by stone I'm workin' on a dream for you The best for you Pari vuotta sit purkasin tunteit aineisii Amanis mä sippaan matchaa, vaik en tykkää siit Wifey fiilaa, joten mulla ei oo vaihtiksii Jos...
Lukas Leon - "Banksy" (Banksy) (Banksy) Hyppää kyytii, rullaa mun kaa hoodin läpi (Ah) Nii mä näytän sulle mitä Luka kulmil näki Nää frendit joka vuosiks hävis, ku se lusii kävi Se kerto taas yks tuttu lähti, pysy leikin...
Jare & VilleGalle - "Epoo" VilleGalle mikissä, yht tikissä ku Tikkanen Tai Jari Jari Litmanen, Ajaxin kulta-ajan lapsi Mä panen ku Tiger Woods, joka illaks nainen uus Suomen jääkiekko sekasin ku Pekka Poudan säätieto Myllyllä,...
ibe - "molemmat" Yeah Ennen piti valita, nyt otan molemmat Adidakset vaiko Niket? Molemmat Brunetet vaiko blondit? Molemmat Ei tarvii miettii liikoja, mä otan molemmat Oon saanu kaikenlaista uutta Vielki vaivaa...
Cledos - "Muistutus" Obi vähä chillimmi Tää on vaa muistutus (Muistutus) Et mun numero on vielki sul (Vielki sul) Sä voit soittaa, jos sust tuntuu (Sust tuntuu) Kai sä vieläki muistat mut? Yeah Tää on vaa muistutus...