"Tatbikat" şarkı sözleri

jâdes, map & Heijan Lyrics

"Tatbikat"

Gözlerimde ne gördüysen elli katıyım
Ziyafet ettiğiniz sofraların yetim hakkıyım
Birikim yapmak zor gelirse, şeref saklayın ve
Bizden saygı görmek isteyenler kelek yapmasın

Küçük odamda büyük düşünüp tarih yazmalıyım
Fakat karakterimi bozmadan da insan kalmalıyım
Tatbikatı yok bu rap'in tekten yapmalıyım
Hayat kurallarla doluyken özgürlük satmalıyım

Bu sene de moda oldu entel alem
Tadımız kaçıcak yine manen
Dilime düşen, düşendir mahşer'e
Kafayı gömünce kalkamaz yerden

Piyasadan silindiğinde tatlı dağıtıcaktım
Neyse gerek kalmamış ki zaten, salla salıncağını
Tehdit etmek istiyorsan mehdi olman lazım
Lakin takdir etmek isteseydim respect atardım lan!

Kendime gelmeliyim
Yol bozuk olsa da düz yürümeliyim
Kimseye kal demeyin
Gittiğin yerde huzur bulasın sen
Zihnimi yenmeliyim
Zehir içinde kalan ciğerlerime
Söz geçiren biriyim
Düşünürken bile yorulansın sen

Kendini de gangsta yapan ablaların hünerleri
Belinde silah yokken neye yarar bu gangstalık
Yazıyı buldukları için utandırma sümerleri
Aynı kanser gibi çocuk hip-hop bir hastalık

Bana bok atmayı hemen burada bırak derim
Elinde muşta varmış hadi gel de dağıt beni
(Hadi gel de dağıt beni) , barlarımla hırpalarım
Yeteneğimi kaybedersem autotune'la rap yaparım

Belki ; Türkçe rap'in petibörlü turtaları
Muslera'mı sandın bizi Rap müziği kurtaralım
Projelerin harika lan ödül verdim sana
Hemde Antalyanın değil canım Hollanda'nın portakalı

Bahsediyor kolyeden ve götlerinde donu eksik
Dinliyorduk stüdyoda harbiden de komiksin
Siktir et be dostum paran komidinde biriksin
Seni sağlam rapçi yapmaz kolundaki rolexin...

Kendime gelmeliyim
Yol bozuk olsa da düz yürümeliyim
Kimseye kal demeyin
Gittiğin yerde huzur bulasın sen

Zihnimi yenmeliyim
Zehir içinde kalan ciğerlerime
Söz geçiren biriyim
Düşünürken bile yorulansın sen


You May Also Like
Sefo - "Bilmem Mi?" Her yarında, gördüğüm şeylerin her birinde Gözlerinle Sol yanımda, boşluk hissinin yanında bir sinirle Ben seninle... Bilmem mi? Zor günlerimde hep sen yanımda vardın (Yeah), oo, ah Günlerdir (Woo)...
Cakal - "Señorita Sinyale" Sorry sorry, maganda kurşunu Yeni mallar gelmeden ezberledim hepsini Senden daha iyiyim, sorry sorry Sorry sorry Tükettim hepsini, var bi' flexin Louis V'de backpack, önümde Bentley Karardı gözlerim...
Kerim Araz & Irmak Arıcı - "Toparlanmam Lazım" Umudum gecene düşer orada boğulur Bir çıkış yolu yok malum Deli gönlüme bu şişelerin sonu hep umut Yarınım yok yok malum Düşüyorum toparlanmam lazım Susmam lazım Anilari silip unutmam lazım Gönlüm...
Hidra - "MUSALLAT" Çoktan çıktım yola, uyanma bu sabah Duyanlar musallat olacak yolculuklara Ki çok da tınlamam, konuşup durular Adını hatırlamam bile sorulduğunda Görmüyo' hiçbiri birbirini "Göm" diyo' kibrini...
No.1 - "Olmasada Olur" NeO.1 negatif! Dünya dönmese de olur, ateş buz tutsa da olur Kuşlar uçmasa da olur, 15 - 10 olsa da olur Kardeş olmasan da olur, kalleşler neden defolu Cap'im olmasa da olur, selam vermesem de olur...