"Tatbikat" şarkı sözleri
jâdes, map & Heijan Lyrics
"Tatbikat"
Gözlerimde ne gördüysen elli katıyım
Ziyafet ettiğiniz sofraların yetim hakkıyım
Birikim yapmak zor gelirse, şeref saklayın ve
Bizden saygı görmek isteyenler kelek yapmasın
Küçük odamda büyük düşünüp tarih yazmalıyım
Fakat karakterimi bozmadan da insan kalmalıyım
Tatbikatı yok bu rap'in tekten yapmalıyım
Hayat kurallarla doluyken özgürlük satmalıyım
Bu sene de moda oldu entel alem
Tadımız kaçıcak yine manen
Dilime düşen, düşendir mahşer'e
Kafayı gömünce kalkamaz yerden
Piyasadan silindiğinde tatlı dağıtıcaktım
Neyse gerek kalmamış ki zaten, salla salıncağını
Tehdit etmek istiyorsan mehdi olman lazım
Lakin takdir etmek isteseydim respect atardım lan!
Kendime gelmeliyim
Yol bozuk olsa da düz yürümeliyim
Kimseye kal demeyin
Gittiğin yerde huzur bulasın sen
Zihnimi yenmeliyim
Zehir içinde kalan ciğerlerime
Söz geçiren biriyim
Düşünürken bile yorulansın sen
Kendini de gangsta yapan ablaların hünerleri
Belinde silah yokken neye yarar bu gangstalık
Yazıyı buldukları için utandırma sümerleri
Aynı kanser gibi çocuk hip-hop bir hastalık
Bana bok atmayı hemen burada bırak derim
Elinde muşta varmış hadi gel de dağıt beni
(Hadi gel de dağıt beni) , barlarımla hırpalarım
Yeteneğimi kaybedersem autotune'la rap yaparım
Belki ; Türkçe rap'in petibörlü turtaları
Muslera'mı sandın bizi Rap müziği kurtaralım
Projelerin harika lan ödül verdim sana
Hemde Antalyanın değil canım Hollanda'nın portakalı
Bahsediyor kolyeden ve götlerinde donu eksik
Dinliyorduk stüdyoda harbiden de komiksin
Siktir et be dostum paran komidinde biriksin
Seni sağlam rapçi yapmaz kolundaki rolexin...
Kendime gelmeliyim
Yol bozuk olsa da düz yürümeliyim
Kimseye kal demeyin
Gittiğin yerde huzur bulasın sen
Zihnimi yenmeliyim
Zehir içinde kalan ciğerlerime
Söz geçiren biriyim
Düşünürken bile yorulansın sen
- AZLyrics
- H
- Heijan Lyrics
You May Also Like
Sefo - "Bilmem Mi?" Her yarında, gördüğüm şeylerin her birinde
Gözlerinle
Sol yanımda, boşluk hissinin yanında bir sinirle
Ben seninle...
Bilmem mi?
Zor günlerimde hep sen yanımda vardın (Yeah), oo, ah
Günlerdir (Woo)...
Cakal - "Señorita Sinyale" Sorry sorry, maganda kurşunu
Yeni mallar gelmeden ezberledim hepsini
Senden daha iyiyim, sorry sorry
Sorry sorry
Tükettim hepsini, var bi' flexin
Louis V'de backpack, önümde Bentley
Karardı gözlerim...
Kerim Araz & Irmak Arıcı - "Toparlanmam Lazım" Umudum gecene düşer orada boğulur
Bir çıkış yolu yok malum
Deli gönlüme bu şişelerin sonu hep umut
Yarınım yok yok malum
Düşüyorum toparlanmam lazım
Susmam lazım
Anilari silip unutmam lazım
Gönlüm...
Hidra - "MUSALLAT" Çoktan çıktım yola, uyanma bu sabah
Duyanlar musallat olacak yolculuklara
Ki çok da tınlamam, konuşup durular
Adını hatırlamam bile sorulduğunda
Görmüyo' hiçbiri birbirini
"Göm" diyo' kibrini...
No.1 - "Olmasada Olur" NeO.1 negatif!
Dünya dönmese de olur, ateş buz tutsa da olur
Kuşlar uçmasa da olur, 15 - 10 olsa da olur
Kardeş olmasan da olur, kalleşler neden defolu
Cap'im olmasa da olur, selam vermesem de olur...