"TIEN PÄÄL" lyrics
ibe & Melo Lyrics
"TIEN PÄÄL"
Oon ollu taas viis päivää viikost tien pääl
Ja nää uudet Niket mun jalkoi hiertää
Ja ne tietää, jotka tietää
Et oon tehny neljä numeroo taas tien pääl
Ja mä tiiän, ja mä tiiän
Kaikki, jotka sanoo et mul ei riitä
Niit ärsyttää, mut mitä siitä?
Mitä siitä?
Oon ollu taas viis päivää viikos tien pääl (Tien pääl, yeh)
Ja nää uudet Niket mun jalkoi hiertää (Hiertää, yeh)
Ja ne tietää, jotka tietää (Tietää, yeh)
Et oon tehny neljä numeroo taas tien pääl (Tien pääl, yeh)
Ja mä tiiän, ja mä tiiän
Kaikki, jotka sanoo et mul ei riitä
Niit ärsyttää, mut mitä siitä?
Mitä siitä?
Yks tähti mun pullos
Iha Djangon, lavan ees tungost
Täs menee tunto ja kunto, mut tili kiittää
Kiitos, kierrän maan paris viikos
Lyhyt cooldown ja taas hiillost
Mut jostai pitää repiä se hillo
En oo badman, mä oon jedimestari
Sä oot padawan
Ibe masteroi koukut ku Makwan
Wassap, wassap, wah gwaan
Ei täs midii, oon vaa duunis tääl, pidä uunis pääl
Oon kuitenki koht jo uusiks tääl, yeah
Huipul on tuulist (Tuulist)
Ja vaik mä oonki nii coolisti
Nii kyl mä tanssin, mut en oo b-boy
Annan hyvää d:t, mun en oo d-boy
Levyt pyörii ku Tboy:l
Ja kyl ne tietää, et me pysytää vieläki tien pääl
Numeroita, mut niist harva oikee mitää tietää
Toleranssi kasvaa, oon oppinu vihaa sietää
Ja mä oon kyl sitä mieltä
Ettei kukaa meitä pysty kieltää
Ne tietää, jotka tietää
Ne tietää, jotka tietää
Oon ollu taas viis päivää viikost tien pääl
Ja nää uudet Niket mun jalkoi hiertää
Ja ne tietää, jotka tietää
Et oon tehny neljä numeroo taas tien pääl
Ja mä tiiän, ja mä tiiän
Kaikki, jotka sanoo et mul ei riitä
Niit ärsyttää, mut mitä siitä?
Mitä siitä?
Oon ollu taas viis päivää viikost tien pääl (Tien pääl, yeh)
Ja nää uudet Niket mun jalkoi hiertää (Hiertää, yeh)
Ja ne tietää, jotka tietää (Tietää, yeh)
Et oon tehny neljä numeroo taas tien pääl (Tien pääl, yeh)
Ja mä tiiän, ja mä tiiän
Kaikki, jotka sanoo et mul ei riitä
Niit ärsyttää, mut mitä siitä?
Mitä siitä?
Oon ollu taas viis päivää viikost tien pääl (Mitä siitä?)
Oon saanu 5h unta viis päivää (Mitä siitä?)
Ei oo yhtäkää lomaa ehtiny viettää (Mitä siitä?)
Ja kaikki tää on vieläki vaa pientä (Mitä siitä?)
- AZLyrics
- I
- ibe Lyrics
You May Also Like
william - "Champagne sippA" (Champagne sippa)
(Champagne sippa)
LV pipo (Yeah), musta lätsä vinos (Yeah)
Poltan L:ää isoo, en oo champagne sippa (Yeah)
LV pipo (Yeah), musta lätsä vinos (Yeah)
Poltan L:ää isoo, en oo champagne...
Gettomasa - "Nenukki" Mul on stressii ja heti aamust vituttaa
Silti itteeni haluun kiduttaa
Mut kai nää on sitte niit kasvukipuja
Ku tiiän et tää on myöhemmin mulle kevyttä rautaa
Jolle pystyn alkulämmittelyissä nauraa
Ja...
JVG - "Kyl Sä Tiiät" Paa volat kaakkoon beibi. Vähän fiilistä, mä oon suoraan Kankaanpään Siilistä. Oh shit, kenellä soi puhelin? Pistä luurit kii. Andrei matafaking 6000. Jee jee män
Jou, avaan silmät ja sanon hyvää...
Cledos - "Mis Oot Ollu" Yeah, yeah
I feel so alive, I feel so alive
Yeah, yeah
Mis oot ollu, ettiny sua maailman ympäri
Mis oot ollu, mis oot, mis oot ollu?
Mis oot ollu, ihanku oltais nähty ennenkin
Mis oot ollu, mis...
Etta - "Perus" Okei
Yeah
Duunis vika, duunis eka
Maksanu mun duussei, kerryttäny univelan
Kuullu pari pellee uliseva ja pari vuot tää game ollu meiä lukitsema
Koko klikki samas vanas, tyttö droppas alko shitti...