"Voor Onze Club" songtekst

"Voor Onze Club"

Wanneer het Hand in Hand klinkt en de tunnel weer open gaat
De vlaggen hoog, en de fakkels aan
Dan staat de Noordzijde op en zingen wij uit volle borst
Voor onze club, voor Feyenoord Rotterdam, allemaal

Jalalalalala Jalalalala Jalalalala, Jalalalala
Jalalalalala Jalalalala Jalalalala, Jalalalala

Ik ben met een chickie van ver ze vraagt "van waar ben je?" en ik zeg d'r van Rotterdam, Ken je dat niet horen dan?
Santi is busy gaat scoren man
Bivak op, 100 man, fakkels aan
Mijn jas was een doezoe nu heb ik mijn jas verbrand dat is zonde man
En jij word geblokt net Timber, sliding, hinder, Hartman is hard man
Dit team is een motor geen rem dit is een V8 cilinder
Ik voel me net Lutsha 'Geen Woorden Maar Daden' nee ik wil niet praten ik wil het zien
Luka op links, Igor op rechts en nog Stengs op 10 dat is veels te eng net Halloween
Ik ben met [?] in Kuip ik kan lopen naar huis ben een jongen van Zuid
Nee hier gaan ze echt niet winnen, zeg me waar moet ik beginnen
Bijlow op 1, Trauner op 3, ik heb Hancko op 4 je komt er niet doorheen
Ik ben tactisch net als Slot, en geloof me dats probleem
Kale koppen niet te stoppen, met een corner zoek ik koppen
Feyenoord Rotterdam waar jij gaat ga ik mee want ik kan niet zonder

Wanneer het Hand in Hand klinkt en de tunnel weer open gaat
De vlaggen hoog, en de fakkels aan
Dan staat de Noordzijde op en zingen wij uit volle borst
Voor onze club, voor Feyenoord Rotterdam, allemaal

Jalalalalala Jalalalala Jalalalala, Jalalalala
Jalalalalala Jalalalala Jalalalala, Jalalalala
Voor Feyenoord Rotterdam!
Voor Feyenoord Rotterdam!
Voor Feyenoord Rotterdam!


You May Also Like
ADF Samski - "Ik Ben Aan" Pengs op de 'Gram belanden in m'n dm Ze vragen om m'n naam, maar ze weten wie ik ben En die shank op je heup, belemmert je als je rent Je doet alsof je werkt voor je swag, je bent verwend P-P.APE...
Lil Kleine - "Af En Toe" Af en toe een AP (Af en toe een AP) Af en toe een Patek (Af en toe een Patek) Af en toe een Richard Mille (En je weet het kost een ton) Af en toe een Rolex (Ik doe ze allemaal om) Af en toe een AP...
KA - "Schaduw" Donda Nisha 'K Heb nachtenlang niet naar plafond gekeken Was die tijd nog zonder fans of niet met volgers leefde Geen vooruitzicht wat we morgen deden Maar hoogbegaafd ondanks we weinig kans op...
Bokoesam - "Mijn Schuld" Ik heb een beste vriendin, maar die mag ik niet zien M'n verleden die gebruikt ze als munitie Zij blijft me dagen ondervragen als politie Ik doe lief, maar she don't wanna believe me Ik doe vies,...
Qlas & Blacka - "SPACEBAE" Dit is Dit is Jordan Knows! Dit is 24 Leef en laat leven (Yeah) In een space dus laat me spacen En shawty die is heet Ze wilt huisje, boompje, beestje (Yeah) Schat je bent welkom op m'n feestje Ey,...