"Siyah Poşetlerle Dik Yokuşlar" şarkı sözleri

Radansa & Kezzo Lyrics

"Siyah Poşetlerle Dik Yokuşlar"

Her soru küstah
İçim i̇stanbul gibi karışık yabani
Sağı solu tezgah
Nasılsın sorusuna cevabım hiç fena değil!

Her soru küstah
İçim i̇stanbul gibi karışık yabani
Sağı solu tezgah
Nasılsın sorusuna cevabım hiç fena değil!

Kalbimin tam ortasında öldü bütün hikayem
Dünya fazlasıyla dönek hepsi buna binayen
Aynılaştınız ne varsa basitleşti laçka
İtinayla sömürdünüz kalbimde ne varsa
Güç bela nefeslenip de içip sızmak istedim
Tekele dik yokuşlar dur biraz soluklan
Kulakta Müslüm baba ceplerimde bozuklar
Köpekle dertleşip devam et onca yolun var
Yanlış anlama şikayet etmem huyum değildir
Gülemesem de dünya döncek sanki öyle değil mi
Dilime ket vuran ne varsa tam da şuan çektiğim
Bi' kaç basit tebessümdü lüksüm nasıl içmiyim
Evet duydum onca kez demişler oldu berduş
Savunmak ne haddime ben gülümseyip sustum
Yalan yok yoruldum her gün aynı musibetten
İnan ben de sen gibiyim kemikten ve etten

Her soru küstah
İçim i̇stanbul gibi karışık yabani
Sağı solu tezgah
Nasılsın sorusuna cevabım hiç fena değil!

Her soru küstah
İçim i̇stanbul gibi karışık yabani
Sağı solu tezgah
Nasılsın sorusuna cevabım hiç fena değil!

Tonla plan yaptım önceden ne haddimeyse
Hayat basit acın kadar gider taksimetre
Otostopla bitmez ben yabancılık çekmem
Yabancıyım kendime ben yabancıyım ezelden
Şaka mı sandın ben de sanardım be
Bütün umudun ellerinde koştuğun o günler
Zamanla kirlenecekmiş bütün bu caddeler
Anladığımda çok geç oldu torba dolusu şişeyle
Küllük haddinden de fazla doldu hepte böyledir
İnan dökecek gücüm yok aslında fazla titizdim
Şimdi uyumsuzum biraz fazla laçka
Bu çağ benlik değil çare ölmek mi ne dersin
İnan ben de fazlasıyla sıkıldım kendimden
Kaçmak istesem de ben de tuttular cebimden
Teselli gerek degil inan zerre dinlemedim
Bu ben değildim inan böyle olsun istemedim

Her soru küstah
İçim i̇stanbul gibi karışık yabani
Sağı solu tezgah
Nasılsın sorusuna cevabım hiç fena değil!

Her soru küstah
İçim i̇stanbul gibi karışık yabani
Sağı solu tezgah
Nasılsın sorusuna cevabım hiç fena değil!


You May Also Like
Ceza & Killa Hakan - "Üzerimizde Gözler" Sen istediğin kadar bağır sen istediğini iste Benimde var hayallerim elimde var bir liste En azından eksi değiliz sıfırdayız hep şükrettik biz Günü karartan günde bekle Killa araç gelsin Bin hadi...
Gazapizm - "Yok" - Alo - Gazap n'apıyo'n bilader? - İyi başkan sen n'apıyo'sun? - Bilader telefon aldım bak, iki saat vaktimiz varmış, iki saat içinde bulduk bulduk - Hadi ya - Aynen, ama iki saati bak geçmemesi...
Khontkar - "Kime Ne" Kulağındaki ne öyle ha Yüzünde dövme varmış Dişi altınmış Ne Trap diye bi'şey yapıyo'muş Davranışları toplum için çok aykırı Kabul edilemez bi durum Kesinlikle kabul edilemez Kime ne kime ne kime...
Tahribad-ı İsyan - "Suç Mu?" Hoppa! Yine neler olacak acaba? Kokla! Havada isyan kokusu var Takma! Kafana bugünün bir yarını var Allah’ım suç mu batakta doğmak? Konma! Kanadın varsa uçup git bur'dan Diyorlar ama nereye...
Norm Ender - "Benim Stilim" Guess who's back? Şimdi karşınızda Türkçe Rap'in efsanesi Yine çizilecek birçoğunun kestanesi Tabii zor bu durumu kabul etmesi Hani piyasada bi' dehanın beklenmesi Ama ne desem sonunda ben oluyorum...