"Gözyaşı Rapsodi 1" şarkı sözleri
"Gözyaşı Rapsodi 1"
Ağlama oğul
Günün gelcek elbet ah, kalbin hâlâ pure
Pes edemezsin şu an, üzgünüm hayır
Durmamalısın asla sırtlan, bağır
Parçalara bölünsen de birleş, Voltran, ah
Kardeşlerin hep seninle onlara inan, ah
Yüküm hâlâ ağır ha, benimle kaldır
Belki de hafifler
Neden hâlâ yaş damlar gözümden o zaman?
Tek başıma durduğum basamakta
Hâlâ ışık var, durma kalk, tırman
Tanrı çağırır yanına
Ama dönemem geriye, dönemem, niye?
Bana bağlı hayatlar var ama
Dönemem geriye, dönemem, niye?
Pişman olacağım bi' yoldan
"Tahtam eksik" diyo' da, bi' şekilde dahiyim
"Para yalnızlık getirir" dediler, dinlemedim
Hâlâ burda çırpınır yüreğim
Sorma bana "Neden riske ettin?"
Herkes için hep daha iyi istedim de
Aynı değil belli ki onlarla benim limit
Olamam da olmadım hiç aciz
Dolu çantam minik kızım için
Zaman akar, yetişemem olaylara, kafam darlar
İstesem de olamam zamanında
Olduğumda olmayanlar ne ararlar?
Nedeni ne ha? Çabaladım, burdayım da
Sen hep üstüme gelirsin o kadar dert hep
Umutlarım yitmedi, terk etti
Annemin sözüne bi' de bak, he
Ağlama oğul
Günün gelcek elbet he, kalbin hâlâ pure
Pes edemezsin şu an, üzgünüm hayır
Durmamalısın asla, sırtlan, bağır
Parçalara bölünsen de birleş, Voltran
Kardeşlerin hep seninle onlara inan
Yüküm hâlâ ağır ha, benimle kaldır
Belki de hafifler
Neden hâlâ yaş damlar gözümden o zaman?
Tek başıma durduğum basamakta
Hâlâ ışık var, durma kalk, tırman
Tanrı çağırır yanına
Ama dönemem geriye, dönemem, niye?
Bana bağlı hayatlar var ama
Dönemem geriye, dönemem, niye?
Pişman olacağım bi' yoldan
Writer(s): Khontkar
- AZLyrics
- K
- Khontkar Lyrics
You May Also Like
LVBEL C5 - "Aynen Öyle" C5 mode, ya, ey, ey, (Segah)
Ey, ey, AKDO!
Ey, ey, woah
Ay-ay-aynen öyle; yüzümde maske var, aynen öyle
(Ey, ey, ya) Aynen öyle; her şeyim parlıyo', aynen öyle (Grr-pow)
(Ey, ey, ya) Aynen öyle;...
Keişan & Ben Fero - "İyice Derine" Oo yanıyorum her gün geride
Küllerim uçuşuyo' daha ileriye
Gözbebeklerimi boyuyorum griye
Zıpladıkça düşüyorum iyice derine
Uu, düşüyorum iyice derine
Uu, düşüyorum iyice derine
Uu, düşüyorum iyice...
UZI - "Replika" Sabırsızım hepinizden fazla (ya ya)
Sanki tutulmuşum kafeste yıllarca (ah, ah)
Gençleriniz gevşek eğer bizden bile rahatsa (bum)
Mermilerden daha hızlı koşanınız varsa
Kurtulun lan (eyy)
Geliyoruz...
Contra - "kan sahibi" (Ta-Ta-Ta-Tanerman)
Suistimalim altında iyi niyetin (He-he)
Güldürüyor beni ciddiyetim
Bir diledim, bin verdi hayat bana
O yüzden, hâlâ cin gibiyim
Demek Contravolta istediğin
Dikkat et, ağzına...
Cash Flow - "600 Watt" Yeraltı 16 bar zan altı kal
Sokakta bakarlar fal
El altı işlerde penaltı yok
Kafana sıkarlar, bel altı yok
Kimisi aç, kimisi tok
Anlatır, anlatır, anlatır çok
Yeraltı hayatı bayağı bir zor
İçeri...