"Bon Voyage" text
"Bon Voyage"
Vi ska inte ångra nåt, denna gången nu kör vi
På nolltid är den över igen
Fyfan va länge vi har väntat på sommaren
Och som vi ska höras ikväll
Guess, guess, guess who's back again
Palmträd och Decibel
Det va några somrar sen, men nu är vi här igen
Bon Voyage, Bon Voyage, Hela ligan utomlands
Oh nu (hey), drar vi (hey), men var landar vi nånstans
Sitter i en saccosäck o sippar på nånting fresh
O vi kör en 1-2-step o undrar vart vi ska gå sen
Let's go, aktivera fest mode
Basketlinne, svarta brillor, här finns ingen dresscode
Vi ska inte ångra nåt, denna gången nu kör vi
På nolltid är den över igen
Fyfan va länge vi har väntat på sommaren
Och som vi ska höras ikväll
Vi ska inte ångra nåt, denna gången nu kör vi
På nolltid är den över igen
Fyfan va länge vi har väntat på sommaren
Och som vi ska höras ikväll
Who's back again
Lyfter från terminal fem
Och checkar in på något tvärskabbigt hotell
Kastar in, mitt bagage, in på rummet, sen vi drar
Vill du (hey), kan vi (hey), men jag vill softa här ett tag
Sitter i en saccosäck o sippar på nånting fresh
O vi kör en 1-2-step o undrar vart vi ska gå sen
Let's go, aktivera fest mode
Basketlinne, svarta brillor, här finns ingen dresscode
Vi ska inte ångra nåt, denna gången nu kör vi
På nolltid är den över igen
Fyfan va länge vi har väntat på sommaren
Och som vi ska höras ikväll
Oh när vi sätter oss i stolen, med solen ovanför molnen
Försvinner depressionen igen
Oh jag ska hoppa upp på borden, göra allting man inte borde
Innan man måste hem
Och jag kommer aldrig ångra nåt, denna gången nu kör vi
På nolltid är den över igen
Fyfan va länge vi har väntat på sommaren
Och som vi ska höras ikväll
Vi ska inte ångra nåt, denna gången nu kör vi
På nolltid är den över igen
Fyfan va länge vi har väntat på sommaren
Och som vi ska höras ikväll
- AZLyrics
- M
- Medina Lyrics
You May Also Like
Bolaget - "Afterwork" Fuck my life jag blev fullast igen
Mina nycklar är borta sen längesen
O nu står jag på gatan igen
Jag försökte få tag på min bästavän men
Abonnenten jag söker hade åkt hem med en tjej som jag också...
Hov1 - "Neon" Jag va där i Paris när jag såg dig, borde hälsat då (What's up, yeah)
Men jag stod på ett torg när ni kysstes, så jag vände om
Och jag undrar vart du bor nu, undrar vad du tror nu
Kanske borde gett...
Miriam Bryant - "Regnblöta Skor" Alltid på väg någon annanstans
En flyttfågel ur balans
Som fick ha huvudet i din famn
Rädda det som räddas kan
Du står kvar i dina regnblöta skor
På vägen där jag brände vår bro
Och vi kommer inte...
Lov1 - "Aldrig Gå" Yeah, uh
Yeah, uh
Staden, den är vaken o' alla vindarna är varma
Det är vår, folk står på tå för å pussa den dom håller kär
Jag vill också känna samma o' kalla nån min Singoalla
Men ingen passar in...
Thomas Stenström - "Sista Sommaren" Hörde på radion dem spelade den där låten där dem lovar
Att alla stjärnorna på himlen dem är dina om du vågar
Kan du ta min hand, snälla ta min hand
Dina ögon färgar himlen blå
Och jag vet att...