"Bon Voyage" text

"Bon Voyage"

Vi ska inte ångra nåt, denna gången nu kör vi
På nolltid är den över igen
Fyfan va länge vi har väntat på sommaren
Och som vi ska höras ikväll

Guess, guess, guess who's back again
Palmträd och Decibel
Det va några somrar sen, men nu är vi här igen
Bon Voyage, Bon Voyage, Hela ligan utomlands
Oh nu (hey), drar vi (hey), men var landar vi nånstans

Sitter i en saccosäck o sippar på nånting fresh
O vi kör en 1-2-step o undrar vart vi ska gå sen
Let's go, aktivera fest mode
Basketlinne, svarta brillor, här finns ingen dresscode

Vi ska inte ångra nåt, denna gången nu kör vi
På nolltid är den över igen
Fyfan va länge vi har väntat på sommaren
Och som vi ska höras ikväll

Vi ska inte ångra nåt, denna gången nu kör vi
På nolltid är den över igen
Fyfan va länge vi har väntat på sommaren
Och som vi ska höras ikväll

Who's back again
Lyfter från terminal fem
Och checkar in på något tvärskabbigt hotell
Kastar in, mitt bagage, in på rummet, sen vi drar
Vill du (hey), kan vi (hey), men jag vill softa här ett tag

Sitter i en saccosäck o sippar på nånting fresh
O vi kör en 1-2-step o undrar vart vi ska gå sen
Let's go, aktivera fest mode
Basketlinne, svarta brillor, här finns ingen dresscode

Vi ska inte ångra nåt, denna gången nu kör vi
På nolltid är den över igen
Fyfan va länge vi har väntat på sommaren
Och som vi ska höras ikväll

Oh när vi sätter oss i stolen, med solen ovanför molnen
Försvinner depressionen igen

Oh jag ska hoppa upp på borden, göra allting man inte borde
Innan man måste hem

Och jag kommer aldrig ångra nåt, denna gången nu kör vi
På nolltid är den över igen
Fyfan va länge vi har väntat på sommaren
Och som vi ska höras ikväll

Vi ska inte ångra nåt, denna gången nu kör vi
På nolltid är den över igen
Fyfan va länge vi har väntat på sommaren
Och som vi ska höras ikväll


You May Also Like
Bolaget - "Afterwork" Fuck my life jag blev fullast igen Mina nycklar är borta sen längesen O nu står jag på gatan igen Jag försökte få tag på min bästavän men Abonnenten jag söker hade åkt hem med en tjej som jag också...
Hov1 - "Neon" Jag va där i Paris när jag såg dig, borde hälsat då (What's up, yeah) Men jag stod på ett torg när ni kysstes, så jag vände om Och jag undrar vart du bor nu, undrar vad du tror nu Kanske borde gett...
Miriam Bryant - "Regnblöta Skor" Alltid på väg någon annanstans En flyttfågel ur balans Som fick ha huvudet i din famn Rädda det som räddas kan Du står kvar i dina regnblöta skor På vägen där jag brände vår bro Och vi kommer inte...
Lov1 - "Aldrig Gå" Yeah, uh Yeah, uh Staden, den är vaken o' alla vindarna är varma Det är vår, folk står på tå för å pussa den dom håller kär Jag vill också känna samma o' kalla nån min Singoalla Men ingen passar in...
Thomas Stenström - "Sista Sommaren" Hörde på radion dem spelade den där låten där dem lovar Att alla stjärnorna på himlen dem är dina om du vågar Kan du ta min hand, snälla ta min hand Dina ögon färgar himlen blå Och jag vet att...