"Om Du Fanns" text
Hampus Nessvold & Melissa Horn Lyrics
"Om Du Fanns"
Jag har sökt i alla städer
Längtat hem och sen tillbaks
Jag har drömt sönder saker
Mestadels på dagarna
Och jag har varit med flera stycken
Dom har varit sig själva med mig
Men jag har spelat bra teater
Nästan så jag trott det själv
Men om du fanns
Om du fanns
Hade jag gett dig allt
Jag har slutat gå på känslor
Allting som är övergående
Jag lyssnar nästan inte inåt längre
Och så har jag blivit rädd för natten
Kanske som ett charmigt skratt
Kanske som nått iskallt
Jag vet inte hur dom minns mig
Jag har faktiskt inte frågat
Men om du fanns
Om du fanns
Hade jag gett dig allt
Om du fanns
Om du fanns
Om du fanns
Jag har sökt i alla städer
Jag har slutat gå på känslor
Jag har drömt sönder saker
Jag har blivit rädd för natten
Men om du fanns
Om du fanns
Om du fanns
- AZLyrics
- M
- Melissa Horn Lyrics
You May Also Like
Håkan Hellström - "Jag Vill Bara Va Med Dej" Jag ska invadera ditt liv
Oh, yeah, yeah, yeah
Ska väcka din familj
Jag kan va allt som du kunde ha
Skiner som en flyktbil, du och jag
Där ute går mänskor
Går vilse bland känslor
Och vad gjorde mina...
Petra Marklund - "Dom Kallar Mig För..." Inte sovit en sekund på fyra år
Har fått ringar, ingen kräm kan komma åt
Går omkring i gammalt kräks och smutsigt hår
Aldrig känt mig mycket härligare än så
Jag skrider som en zombie
Och vakar mitt...
Seinabo Sey - "Jag Vill Tacka Livet" Jag vill tacka livet som gett mig så mycket
Det gav mig två ögon och när jag dom öppnar
Kan jag klart urskilja det svarta från det vita
Och högt däruppe himlens mantel strödd med stjärnor
I mängden...
Darin - "Ta Mig Tillbaka" Ta mig tillbaks
Tillbaks till då jag fick min allra första skiva
Cykla runt o nynnade på Billie Jean
I en värld där vi försvann I 8-bitar
Ta mig tillbaks
Till ett baksäte mot gamla Paris
Det var ett...
estraden - "Tusen Gånger Om" Kommer ingenstans
För du är överallt och får mig ur balans
Hatar dig ibland, men torkar tårarna och håller hårdare i din hand
Du kan, försöka dra mig ner
Inte alltid så stark men är stark för oss...