"Kaunis Päivä" lyrics
"Kaunis Päivä"
Rakkaus
Ehkä vielä toinenkin
Se saapuu vaikka yksi lähtikin
Ne sano Miklu puhu rakkaudest
No Miklu puhuu rakkaudest
Beibi istu pöytään tääl on valmiin kaikki kattaukset
Haluun vaa kysyy sult et miten jaksat ite
Tehää näist vuoden bileet jotka maksan ite
Nyt taas koko Suomi jakaa musta mielipiteen
Puhuu must nii paljo et niil on kohta kieli kipeen
Teen tän vielki nii et tarjoon tän tolle, tolle ja tollekin
Aina ei jaksa vaa olla nii poliittisesti korrekti
Mieti meit molempii mite ympäristö vaikuttaa
Köyhät tekee duunii ja ylemmistö saikuttaa
Tänään
Mä haluun olla nuori en kaipaa aikuisuut
Vainä sä ja mä voidaan muuttaa tulevaisuutta
Joku kaunis päivä
Joku kaunis päivä
Rakkaus
Ehkä vielä toinenkin
Se saapuu vaikka yksi lähtikin
Ja beibe, mä katon sua niinku aurinkoo läpi pilvistä
Kun puhun sulle nään mun peilikuvan silmistäs
Jos mun äänen virittäs, mä voisin laulaa sulle
Tänään
Ihan sama vaik sä naurat mulle
Sun kaa nousen vaik putoamal ku heliumi
Meil on uus juttu ku mun edelline meni jumii
En kumarra tai uhoa sun kaa
Kuunneltii Junoa kžžu junas stumpattiin tupakkaa verkkarit sukassa
Malmilt stadii iha hukassa
Sillon musas oli sieluu vaik en ollu valmis äijä vielä
Se oli sun kaa kaunis päivä siellä
Ja mä muistan sen tänään
Ja mä muistan sen tänään
Tai joku kaunis päivä
Joku kaunis päivä
Joku kaunis päivä
- AZLyrics
- M
- Mikael Gabriel Lyrics
You May Also Like
Evelina - "Vuoristorataa" Ootsä koskaan pelänny nii paljon et sun sydän nousee kurkkuun?
Istunu teekupeis ku ne pyörii ympäri, ympäri, ympäri, ympäri
Onksua koskaan heikottanu niin et sun mahanpohjas tuntuu? (tuntuu)
Ootsä...
MKDMSK - "Pelaajii" Jokanen meistä vetämäs teiltä välistä haluutko kokonaan Leivän vaikeeta palaa tehä tänne ja mitä kundi tää pelkkä verta vuotava reikä Eihän tääl oo kuulemma pelaajii mä pistän kolmosen nii viivast...
Vesala - "Älä Droppaa Mun Tunnelmaa" Mul on vuodessa vaan yksi kesäloma
Satanu siitä puolet ja tosi kiva
Mä oon tehny töitä vaa apinana
Mul on sotkunen grilli ja takapiha
Ja mä päätin et tää on nyt Costa Rica
Sadepilvet en voi pyytää...
william - "Rockstar" Bitch, mä oon—
Mun sydän hakkaa kahta—
Liikaa lainei, liikaa vaikeit aiheit, yeah
Bitch, mä oon rockstar, mun sydän hakkaa kahtasataa
Liikaa lainei, liikaa vaikeit aiheit, yeah
En haluu niit...
VIIVI - "Onnellinen" En oo kertonu sulle
Miks nykyään oon töis niin myöhään
Koton oottaa vaan tunne
Etten tunne sua kohtaan enää
Niin kuin mä tunsin ennen
Mitä tapahtu meille
Jos puhun täst sulle
Mitä sit käy meille
Jos...