"Lumi Teki Enkelin Eteiseen" lyrics
"Lumi Teki Enkelin Eteiseen"
Yea, tää tarina alko ku mutsi ja faija eros ysäril
About samaan aikaa mutsin faija kuoli sydäriin
Mut lytättiin koulus, särjettiin sydämii
Ei kukaa tuonu ruusui eteisee
Se oli päätepysäkki
Ku faija lähti istuu, ei se päässy karkuu pollareita
Mutsi lähti Siperiaan, se vastusti vaa kommareita
Välil vaikeet on vaa oleminen
Välil sua satuttaa vaa sulle kaikki oleellinen
Välil vaikee uskoo Jumalaan, en tiedä onkse todellinen
Nehä sanoo et tääl on tärkeet olla onnellinen
Ja sit naurettiin, seki heti jäi
Ku biisi mitä sulle hautajaisis laulettiin meni näin
Ja vesi oli mustaa, äiti kulki mustissaan
Ja pappikin sai kahvia juodakseen
Ja isä oli kännissä, kuinkas muutenkaan?
Lumi teki enkelin eteiseen
Muistan ku mä kävelin skidin Vantaanjoen vieres
Mietin mitä käy jos hukkuu
On ollu aikoi, ja juttui mieles
Että on halunnu vaa nukkuu
Se on tuttu monelle meist, nostan niille hattuu
Jokaselle joka koittaa selvii vaikka sattuu
Tätä tapahtuu vaa elokuvis
Tai elokuus et niil ois helppoo, jotka joukost erottuu
Pimeet pään sisäl, kukaan ei nää sitä
Ainoa ajatus on väärin toinen ääripää
Oon tavannu tuhansii sulosii, itsetuhosii tyttöi:
"Noi jäbät ei vaa avaudu"
Ja ite ymmärrän sen nytte
Se aika minkä menetät ei vaa ikinä palaudu
Mä seisoin sillal, ilmas oli usvaa
Mietin et mä hyppään mut vesi oli mustaa
Ja vesi oli mustaa, äiti kulki mustissaan
Ja pappikin sai kahvia juodakseen
Ja isä oli kännissä, kuinkas muutenkaan?
Lumi teki enkelin eteiseen
Ja vesi oli mustaa, äiti kulki mustissaan
Ja pappikin sai kahvia juodakseen
Ja isä oli kännissä, kuinkas muutenkaan?
Lumi teki enkelin eteiseen
- AZLyrics
- M
- Mikael Gabriel Lyrics
You May Also Like
Vesala - "Tequila" Varteen tien seisakkeen
Muistoksi tulevaisuuteen
Veitsellä kaiverran
Seiniin menneen maailman
Kirjaimet sun ja mun
Kahden ei toivotun
Tartu kii, piirrä tähdet silmiin
Aamuun päin me ajetaan
Rantoja...
Cheek - "Surulapsi" Ei olla sattuneest syystä juteltu vähään aikaan
Joskus kaipaan sun neuvoja tähän maailmaan
Mul on mennyt ihan hyvin, edelleen täällä mä graindaan
Välil tuntuu et joku johdattais polkuu päältä...
Evelina - "Ei Filtterii" Ennen ku on liian myöhästä
Mus ei oo mitään, mitä voin muuttaa
Mä oon, mä oon tässä täysillä
Ja ehkä ei tuu kelpaa
Kun makaan sängyssä hiukset sekaisin
Ainoo mitä mulla on päällä on Netflixi
Mä...
Haloo Helsinki! - "Beibi" Kuka sä oot
Ja mitä teet mun edessäni kello viis
On aamuyö ja uppoon taas sun silmiis
Ja mietin mikä tunne tää on, oi ei
Kello lyö kuus
Muutetaan maailmaa ja naapuri huus
Olkaa jo hiljempaa mut'...
MKDMSK - "Pelaajii" Jokanen meistä vetämäs teiltä välistä haluutko kokonaan Leivän vaikeeta palaa tehä tänne ja mitä kundi tää pelkkä verta vuotava reikä Eihän tääl oo kuulemma pelaajii mä pistän kolmosen nii viivast...