"Lumi Teki Enkelin Eteiseen" lyrics

"Lumi Teki Enkelin Eteiseen"

Yea, tää tarina alko ku mutsi ja faija eros ysäril
About samaan aikaa mutsin faija kuoli sydäriin
Mut lytättiin koulus, särjettiin sydämii
Ei kukaa tuonu ruusui eteisee
Se oli päätepysäkki
Ku faija lähti istuu, ei se päässy karkuu pollareita
Mutsi lähti Siperiaan, se vastusti vaa kommareita
Välil vaikeet on vaa oleminen
Välil sua satuttaa vaa sulle kaikki oleellinen
Välil vaikee uskoo Jumalaan, en tiedä onkse todellinen
Nehä sanoo et tääl on tärkeet olla onnellinen
Ja sit naurettiin, seki heti jäi
Ku biisi mitä sulle hautajaisis laulettiin meni näin

Ja vesi oli mustaa, äiti kulki mustissaan
Ja pappikin sai kahvia juodakseen
Ja isä oli kännissä, kuinkas muutenkaan?
Lumi teki enkelin eteiseen

Muistan ku mä kävelin skidin Vantaanjoen vieres
Mietin mitä käy jos hukkuu
On ollu aikoi, ja juttui mieles
Että on halunnu vaa nukkuu
Se on tuttu monelle meist, nostan niille hattuu
Jokaselle joka koittaa selvii vaikka sattuu
Tätä tapahtuu vaa elokuvis
Tai elokuus et niil ois helppoo, jotka joukost erottuu
Pimeet pään sisäl, kukaan ei nää sitä
Ainoa ajatus on väärin toinen ääripää
Oon tavannu tuhansii sulosii, itsetuhosii tyttöi:
"Noi jäbät ei vaa avaudu"
Ja ite ymmärrän sen nytte
Se aika minkä menetät ei vaa ikinä palaudu
Mä seisoin sillal, ilmas oli usvaa
Mietin et mä hyppään mut vesi oli mustaa

Ja vesi oli mustaa, äiti kulki mustissaan
Ja pappikin sai kahvia juodakseen
Ja isä oli kännissä, kuinkas muutenkaan?
Lumi teki enkelin eteiseen

Ja vesi oli mustaa, äiti kulki mustissaan
Ja pappikin sai kahvia juodakseen
Ja isä oli kännissä, kuinkas muutenkaan?
Lumi teki enkelin eteiseen


You May Also Like
Vesala - "Tequila" Varteen tien seisakkeen Muistoksi tulevaisuuteen Veitsellä kaiverran Seiniin menneen maailman Kirjaimet sun ja mun Kahden ei toivotun Tartu kii, piirrä tähdet silmiin Aamuun päin me ajetaan Rantoja...
Cheek - "Surulapsi" Ei olla sattuneest syystä juteltu vähään aikaan Joskus kaipaan sun neuvoja tähän maailmaan Mul on mennyt ihan hyvin, edelleen täällä mä graindaan Välil tuntuu et joku johdattais polkuu päältä...
Evelina - "Ei Filtterii" Ennen ku on liian myöhästä Mus ei oo mitään, mitä voin muuttaa Mä oon, mä oon tässä täysillä Ja ehkä ei tuu kelpaa Kun makaan sängyssä hiukset sekaisin Ainoo mitä mulla on päällä on Netflixi Mä...
Haloo Helsinki! - "Beibi" Kuka sä oot Ja mitä teet mun edessäni kello viis On aamuyö ja uppoon taas sun silmiis Ja mietin mikä tunne tää on, oi ei Kello lyö kuus Muutetaan maailmaa ja naapuri huus Olkaa jo hiljempaa mut'...
MKDMSK - "Pelaajii" Jokanen meistä vetämäs teiltä välistä haluutko kokonaan Leivän vaikeeta palaa tehä tänne ja mitä kundi tää pelkkä verta vuotava reikä Eihän tääl oo kuulemma pelaajii mä pistän kolmosen nii viivast...