"Tää Yö" lyrics
"Tää Yö"
Mä en voi varautuu kaikkeen
Mitä vaan voi sattua
Päällä bootsit ja leveet lahkeet
Mitä vaan voi sattua
En mä mieti riittääks mun rahkeet
Annan sen tapahtua
Sit suunta kohti auringonlaskua
Kuukaudet sun kaa on mieleenpainuvii
Pistän puusaunan lämpee
Sidon veneet laituriin
Jää mun kaa tänne
Juodaan ittemme sammuksiin
Ollaan tääyö, tääyö
Vähän vastuuttomii
Tääyö, tääyö
Vaa toisissamme kii
Yeah
Ollu vähä ikävä, hei voidaaks me vaa nähä jo
Olla vähä kuistil, en tiedä mikä päivä tänää o
Mul on huono muisti hei, kenen äijii jäbät on
No meijän äijii, no mut mis teiän bämät o
Huh, tänään sä voit juoda mun piikkiin
Tanssii tahtii musiikkii, järkkää jatkot mun swiittiin, yeah
Ja tää on good life, koko yö, tää yö, nää on good vibes
Kuukaudet sun kaa on mieleenpainuvii
Pistän puusaunan lämpee
Sidon veneet laituriin
Jää mun kaa tänne
Juodaan ittemme sammuksiin
Ollaan tääyö, tääyö
Vähän vastuuttomii
Tääyö, tääyö
Vaa toisissamme kii
Tupakka huulessa puhaltelen savurenkaita
Näil pelloil kaikki on keltasta
Ei löydy sille vertaista
Ikkunat huurussa kun me ollaan takapenkillä
Maailma sulle palaa herkin tää
Maailma sulle palaa herkin tää
Kuukaudet sun kaa on mieleenpainuvii
Pistän puusaunan lämpee
Sidon veneet laituriin
Jää mun kaa tänne
Juodaan ittemme sammuksiin
Ollaan tääyö, tääyö
Vähän vastuuttomii
Tääyö, tääyö
Ja kuhan se jatkuis nii, yeah
- AZLyrics
- M
- Mikael Gabriel Lyrics
You May Also Like
VIIVI - "Lauseet On Vaan Lauseita" Mä en saa kunnolla henkeä
Sun katse on taas niin lempeä
Silti mikään ei jaksa mua enää yllättää
Kymmenen ruusua maljakossa
Sul on tarina aina, jossa
Sua ei voi kun ymmärtää
Ootat hiljaa
Mä tahdon...
Nelli Matula - "Koske" En tajunnu et on tollasii
Ennen ku sillon tavattii
Keskellä pimeintä talvee mut sä tunnuit keväältä
Ja nyt haluun vaan kylpee sun auringonsäteessä
Ku sä oot hyvä sä oot hyvä ihan kaikes mitä teet...
BEHM - "Syntymäpäivä! (Vielä KRRAN jee)" Hyvää syntymäpäivää
Miten ne voi olla taas?
Äiti soittaa, on sävystä selvää
Mihin tämäkin puhelu johtaa
Kun pitäis olla lapsi, siskolla on kaksi
Mut en haluis alkaa kroonisesti unettomaksi, hm
Hyvää...
costee - "Luurangot" Veit mut sen sillan alle mis öisin ei kukaan kulje
Sä tuoksuit röökille kun päästit mut sun paidan alle
Mut älä kerro mulle, ootsä ollu siellä ennen
En haluu tietää näyttiks joku muu sen paikan...
ANI - "Jos Puhutaan Totta" Jos puhutaan totta
Niin vaikka vannoin, että sut haluun unohtaa
Maailman laidallaki tie sun luokse johtaa
Kun ilman sua tääl ei oo pintaa eikä pohjaa
Mä oon juossu kahtsataa
Silti seissy paikallaan...