"Stå Med Mig I Regnet" text
"Stå Med Mig I Regnet"
Lät hon in
Lät hon ta
Lät mig tro
Vad hon än sa
Jag lät det gå
Sväva på moln
Tills hon slet mig i stycken
Spotta på mina sår
Men ser det ut som om jag sörjer dej?
Mer som om jag höjer dej, ey
För jag
Kommer aldrig låta dig få se mig svag
Jag gråter bara i regnet
Superstolt
Hon vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Men varför vill du stå med mig i regnet?
I regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel?
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter bara i regnet
Gav hon allt
Allt jag kan ge
Ville ha mer
Det e sån hon e
Ensam å stark
Det e sån jag blev
Litar inte på någon och allt är hennes fel
Men ser det ut som om jag lackar? Nej
Mer som om jag tackar dej, ey
För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag
Jag gråter bara i regnet (Aha)
Superstolt
Hon vill veta vad jag tänker
Men baby om det ändå var så enkelt
Men varför vill du stå med mig i regnet?
I regnet, i regnet
Varför vill du riva ner mitt stängsel?
Baby jag vet ändå vad som händer
Så jag gråter bara i regnet
I regnet, i regnet (Ah ah, ah ah)
En liten grabb
Som vill va man
Du stängde av
Du kom ikapp
I sinom tid
En vacker natt
Nu kom hon in
Hon förändrar allt
Du tror du vet allt
Men du vet inget alls
Modig har du alltid vart
Så även om du är rädd jag vet du gör det i alla fall
Superstolt, säger inget men du tänker
Att aldrig våga känna de för enkelt
Du verkar ha det lika bra i regnet
I regnet, i regnet
Du har vågat riva ner ditt stängsel
För någon som vill mer än bara vänner
Så kom och stå med mig i regnet (Ah, ah, ah)
Så stå med mig i regnet
Writer(s): Charlie Bernardo Kagell, Jacob Carl Jorge Henriksson, Alexander Jhunior Ferrer, Ana Gabriela Esmeralda Diaz Molina, Robin Lindvall
- AZLyrics
- N
- Newkid Lyrics
You May Also Like
estraden & Molly Sandén - "Smartare" Du är mest tyst
Det är väl säkrast så
Tycker det är fint med mig
Att jag bara pratar på
Du kan hålla dig
Nej, du hör inte av dig
Kan titta bort
Behöver inte svaren
Du är mest tyst
Och det är väl...
Veronica Maggio - "Trädgården En Fredag" Måste det va så svårt?
Var ska jag behöva stå för att få gå
Före i kön till trädgården en fredag?
"Är dom ens ifrån stan?" hör jag några säga
Och hoppas att dom ska gå
Ljusen gör att allting färgas...
Victor Leksell - "Fantasi" Du ser mig som jag är, det fina och det fula
Det känns som du förstår, ibland är det så svårt
Gömmer mina sår, det som brukar svida
Redo att falla hårt och vad gör vi då
Din parfym sitter kvar
Jag...
Ulrik Munther - "Ditt Andetag" När du inte orkar orkar jag för dig
När du slutat oh hoppas jadå hoppas jag för dig
Jag upprättar dig kära när du faller omkull
När du inte tror mer ska jag tro för våran skull
När det känns tungt...