Letra de "Ha Valgut La Pena"
Mama Dousha & Nil Moliner Lyrics
"Ha Valgut La Pena"
(feat. Scotty Dk)
Verge santa, una altra ruptura
No hi ha forma, deixar-ho fa mal
Que no trobo ni una paraula
I em destrossa tenir-te al davant
He intentat protegir el passat, sap greu
Molt millor dir-te adéu
Que aquest silenci tan horrible
Què serà de mi sense
La teva falta de seny?
T'ho juro que et penso amb un somriure
I per mi ha valgut la pena
Molt millor dir-te adéu
Que aquest silenci tant horrible
Què serà de mi sense
La teva falta de seny?
T'ho juro que et penso amb un somriure
I per mi ha valgut la pena
I jo he deixat i m'han deixat
Sé com va això
És tot fatal, però té un punt dolç
Al fons de tot
Veure nous llocs i fer coses fora de lloc
Sort de coneixe't i alhora quina puta mala sort
Molt millor dir-te adéu
Que aquest silenci tan horrible
Què serà de mi sense
La teva falta de seny?
T'ho juro que et penso amb un somriure
I per mi ha valgut la pena
Molt millor dir-te adéu
Que aquest silenci tant horrible
Què serà de mi sense
La teva falta de seny?
T'ho juro que et penso amb un somriure
I per mi ha valgut la pena
- AZLyrics
- N
- Nil Moliner Lyrics
You May Also Like
India Martínez - "Vencer Al Amor" ¿Cuántas veces te llamaba, te llamaba sola y triste?
Pero nunca estabas, nunca estabas y perdí
Perdí la voz, mi corazón se fue arrugando en un rincón del miedo
Y solo hay una vida, vida, vida por...
Carlos Baute & Chenoa - "El Chisme" Te creíste el cuento
Y anoche andaba borracho, buscándote en otros besos
Que después de las doce soy otro, pero no es cierto
Qué pena me da
Qué pena me da, ay, ay
Te creíste el chisme y yo me voy,...
Ozuna - "Mar Chiquita" Woh-oh
Puerto Rico
Ozuna
Quiero viajar con mi novia (Mi novia)
Pero yo no puedo (No puedo), no tengo dinero
Y a La Perla la llevé, una cerveza ella se dio
En Mar Chiquita me enchulé con el beso que...
Álvaro De Luna - "me va a doler" Me va a doler, lo sentí tan real
Este vaivén que no puedo frenar
Al final, me va a matar
No sé que hacer, ya todo me da igual
Ese silencio en el huracán
Al final, me va a matar
Pero tengo que saltar...
Alvaro Soler & David Bisbal - "A Contracorriente" Voy contracorriente
Al andar
Pero no me pueden
Cansar
Levantando el polvo
Para atrás
Sé que la batalla acaba
De empezar
Suenan los tambores
Del alma
Llorando las luces
De la alarma
Llevo mi bandera...