"Kim" şarkı sözleri
"Kim"
Düşündüğümden fazla
Beni kemiren his devasa
Adını koyamadım onun da
Adı batsın tez deryalarımda
Çektiğim her soluğumda
Nefesim infaz koltuğumda
Can bedenle yol ayrımında
Hicranlı çekişir can kollarında
A benim başım ağrır, hem de yaman ağrır
Fısıltılarım çığlıklara dönüşür, bana bana bağırır
A benim başım ağrır, hem de yaman ağrır
Fısıltılarım çığlıklara dönüşür, bana bana bağırır
"Bu son" demek çok istedim, bi' yerde bitsin artık, anladım
Tam anladım dedim, bi' baktım anlamadıklarım
Aklım almadı ve dahası aklım kalmadı
İnan ki aştı boyumu sular, bende nefes kalmadı
Tamir ettim kendimi o anlarımda derhâl
Ya da tamir ettim sandım beni kendimce herhâlde
Düşün taşın biraz aşın, sonra yıprandığınla kal
"Merhaba"yla başlamıştı, son sözüydü "Hoşça kal"
Sabrımı taşırır, bunu nasıl başarır?
Gözlerim dalar uzaklara, bakakalır öylece ve de yaşarır
A benim başım ağrır, hem de yaman ağrır
Fısıltılarım çığlıklara dönüşür, bana bana bağırır
Bunu demek beni zorlar, beni bulur zor olanlar
Kim acaba bunun hakkından gelir?
Bana yine kalp kıran anlar, bilmediğim sonlar
Kim acaba bunun hakkından gelir?
Bunu demek beni zorlar, beni bulur zor olanlar
Kim acaba bunun hakkından gelir?
Bana yine kalp kıran anlar, bilmediğim sonlar
Kim acaba bunun hakkından gelir?
(Sago, Sago, 2-0-1-8, yine tekiz
Yak, yak)
Writer(s): Yunus Ozyavuz
- AZLyrics
- S
- Sagopa Kajmer Lyrics
You May Also Like
Ceza - "Holocaust" Koyduğum nokta belki son
Ben bunu bilemem aynı bomb
Gibi gelir sana belki de aynı ton
Dibi delik gelebilir ama aynı fon
Kendini bilemez montofon ve monoton yaşar
Hep alt aynı don
Anlatırım ben...
Yalın - "Keşke" Bırak, saygından kuşkum yok
Hatrımdan kalıyorsan, hiç kalma bırak
Sensiz olmaya itirazım var
Canımı çok yakacak izlerin bana yeter
Keşke oyunlar oynamasaydık
Üzülmeseydi şarkılar
Hâlâ sana...
XiR - "Sallan" Bir gece vakti (ey)
Tutuldum tutuldum ben sana anla! (ya)
Ederim havale gerisini Allah'a (ya)
Tutun bana merak etme devrilmez bu sandal (ya)
Bebeğim bu dalgaların üzerinde, sallan
Sallan
Sallan...
Şehinşah - "Kunteper" Gezer on the beat
Gücenme düşünsünler
Mükemmel yürüttün sen
Düşsende yürüdün hep
Yükseldin sürünürken
Güvendim Brütüs'e
Bir değil sürüsüne
Hepsinin gül yüzüne
Hasetten üzülsünler
N'abersiniz...
Patron - "Slam Dunk" Ben kıdemli albayım
Bura gazino
Bizde nazi yok
Savaşa hazır ol
Sözüne sahip ol
Tık o göte naylon
Ötenazi flow bu makina Cyborg
Hola amigo bana bi sos o cannabidiol
Brothers taşır kilo bense dogo...