"Ei" lyrics
"Ei"
Onnen keiju
Ole hyvä ja lennä
Hyvä ja lennä
Tee sun taiat
Et äiti antaa mun mennä
Antaa mun mennä
Mä haluaisin kun jokainen muu menee
On meri lämmin ja hiekka kuumenee
Mä tiedän äidil on minusta huoli
Mutta kurjaa on jos ulkopuoliseksi jää
Ja äidin silmät on sumeat jo
Se sanoo "maailma on vaarojen karikko
Se sama maailma siskosi vei
Mä sanon viimeisen sanani ja se on ei"
Ja äidin silmät on sumeat jo
Se sanoo "maailma on vaarojen karikko
Se sama maailma siskosi vei
Mä sanon viimeisen sanani ja se on ei"
Vuodet vierii
Ja kun talo on raukee
Ja äiti on raukee
Tytär riuhtoo lukkoo
Mut se ei aukee
Ei se ei aukee
Mikään ei tätä ikävää poista
Hän on kohta jo kuusitoista ja hän
Tietää ettei taiat auta
Hän huutaa "Päästä mut ulos, jumalauta"
Ja äidin silmät on sumeat jo
Se sanoo "maailma on vaarojen karikko
Se sama maailma siskosi vei
Mä sanon viimeisen sanani ja se on ei"
Ja äidin silmät on sumeat jo
Se sanoo "maailma on vaarojen karikko
Se sama maailma siskosi vei
Mä sanon viimeisen sanani ja se on ei"
Ja äidin silmät on sumeat jo
Se sanoo "maailma on vaarojen karikko
Se sama maailma siskosi vei
Mä sanon viimeisen sanani ja se on ei"
- AZLyrics
- S
- Sanni Lyrics
You May Also Like
Haloo Helsinki! - "Seitsemän Miljardii" Istun suihkussa viidettä tuntia
Nyt ei kiinnosta paljon lapset afrikan
Mä tuon sulle pyyhkeen ja koitan ylös kannustaa
Mut sä näät vaan elämän ahdistavan
Tuntuu että pää on kehon ulkopuolella
Ja...
Robin - "Erilaiset" Hitaammin,sä pyydät jos mä kiiirehdin
Olet viilee kun käyn kuumemmin
Ollaan vastakohdat luonnostaan
Ne vetää puoleen toisiaan
Sul on valo ylläsi, mä oon musta enkeli
Oon tai en, sun kanssasi melkein...
KUUMAA - "Anna Mulle Mitä Vaan" Juoda kalja ja valvoa pitkään
Se on ainoo mitä mä haluun
Nähä tyyppi ja iskeä silmää
Lähtee ennen ku se ees tajuu mitään
Jos tää ilta on tälläinen
Niin mä vastaanotan sen
Anna mulle mitä vaan
Mä...
BEHM - "Syntymäpäivä! (Vielä KRRAN jee)" Hyvää syntymäpäivää
Miten ne voi olla taas?
Äiti soittaa, on sävystä selvää
Mihin tämäkin puhelu johtaa
Kun pitäis olla lapsi, siskolla on kaksi
Mut en haluis alkaa kroonisesti unettomaksi, hm
Hyvää...
Gettomasa - "Jälkeekään" Yeah
Uh, yeah
Mä täytin just tankin, nyt lyyään auto käyntii ja sassii (Aha)
Sit hyppää vaa mun kiesiin, mentiin
Ei aikaa alkaa miettii tai empii
Ei oo suunnitelmaa, on vaan suunnilleen (Uh)
Mut sä...