"Dönmedin Ki" şarkı sözleri
"Dönmedin Ki"
Ateşin var mı?
Bu cehennemde
Kalemim kağıdım
Uç evrenlerde
Canevim cansız
Maneviyatı vicdansız
Kaybetti kaç kere hakkı
Dokuz canına da kıydı!
Kaybetti kaç kere hakkı
Dokuz canına da kıydı
Kaybetti, kaybetti, kazandı sonunda
Sözlerinde haklı çıktı
Sırtından sırtlanlar ısırdı
Etrafı sarılı, çıkışlar kapalı
Sıvışmaz yalnızlık yaramış
Nasırlı kalp, acımaz artık
Çek kopart parçamı
Çok normal, yapardım yerinde ben olsam
Tek ortak noktamız yaşama sarılmak
Olmak, olmamaktan 10 kat daha kıyak
Olsam trapez, oyuncak bana sırat
Onlarcası düştü yoluma, yanımda
Korkaklaşıp ürktü sonunda
Kolay sanıp güldü çocukça
Çok aptalın düştüğü tuzak
Ben olmak sendromu adı
Olduramadım...
Olmaz
Kimseyi yerine koyamadım
OL!
OL!
OL!
N'olursun yanımda
Manasızlaşırım anında yoksan...
Dönmedin!
Sevgilim geri dönmedin!
Deliler gibi özledim!
BIRAKTIN BENİ GÖT GİBİ!
Söyle niye?
Geri dönmedin!
Göm bende ki senleri
Sök çek geri, ektiğin her şeyi
Talihim döndü, sen dönmedin
Öyle haller içindeyim ki
Çıkartamadı sevgi
Sigara yakıp dedim
Yıkılmayacağım ki
Bıkkınım ama sebebim
Senin için değer her birine kalacağım dik
Alacalı bulacalı, deri kemik ama dik
Dönmeyişinin şerefine kan ağladı bu Beat
Bacak bacak üzerine at, al ahımı nefis
Yakışanı yapışına kayıtsız kalış rapim
Dönmedin!
Sigarayı bile got seni
Dön, gel geri eskisi gibi öp beni!
Görkeminin etkisinde şu gözlerim
Böyle bir şey görmemiştim!
Öz benliğim, ön sezimken
Mahrumum sana söyle niye?
Ört geçmişi , yak kibritle
Tüm hataları kökten temizle
Dönmedin!
Sevgilim geri dönmedin!
Deliler gibi özledim!
BIRAKTIN BENİ GÖT GİBİ!
Söyle niye?
Geri dönmedin!
Göm bende ki senleri
Sök çek geri, ektiğin her şeyi
Talihim döndü, sen dönmedin
Öyle haller içindeyim ki
Writer(s): Ufuk Yikilmaz, Arda Civelek
- AZLyrics
- S
- Şehinşah Lyrics
You May Also Like
Şanışer - "Beni Bana Yar Etmezler" Milyarlara bölünüp hayata dağılan
Bi' yıldızın tozuyum, oyunun kozuyum
Yalancının pozuyum ben, inancın özüyüm
Shiva'nın gözüyüm, git diyenlere inat
Bu gece Mevlana'nın sözüyüm
Denizin taşıyım,...
Patron - "Slam Dunk" Ben kıdemli albayım
Bura gazino
Bizde nazi yok
Savaşa hazır ol
Sözüne sahip ol
Tık o göte naylon
Ötenazi flow bu makina Cyborg
Hola amigo bana bi sos o cannabidiol
Brothers taşır kilo bense dogo...
No.1 - "Olmasada Olur" NeO.1 negatif!
Dünya dönmese de olur, ateş buz tutsa da olur
Kuşlar uçmasa da olur, 15 - 10 olsa da olur
Kardeş olmasan da olur, kalleşler neden defolu
Cap'im olmasa da olur, selam vermesem de olur...
Anıl Piyancı & Contra - "Tavşan" Yine iş başında yeni Donnie Darko
O bi' psycho, o benim, evet
Yanımda birkaç dost
İyilikleri için kimseye af yok
Vuruca'm baş çok
Omzumda balta ve kapüşon
Late night show gibi işim
Kızarsam hani...
Anıl Piyancı & DJ Artz - "Bugün Biraz İçtim" Bugün biraz içtim affedersin anne
Söyle, n'apsaydım sarmışken dört tarafımı
Etimi kemirmek isteyen iki otobüs yavşak?
Oh-o her derde inat iyi kafam kıyak, kafam kaynak
Ka-a-a-ynak, kaynak, voh-o-o-o...