"NE SENLE NE SENSİZ" şarkı sözleri
"NE SENLE NE SENSİZ"
Aradım defalarca
Yanayım yanacaksam
Seni bulamayınca
Uykudan uyandım
Uykudan uyandım
Ah, ne zaman bitecek bu hüzün, bu keder?
Sonu yok mu bunun?
Denedik, ama kırdın güvenimi
Peki, kimdi suçlu?
Derdin ne? Kalbimle oynadın durdun, ah
Yavaş yavaş kaçar zaman elimizden
Ezelden yolumuz uzun
Sonunu göremiyoruz
Hissettirdin değersiz
Ne senle, ne sensiz yapamıyorum
Ezelden yolumuz uzun
Sonunu göremiyoruz
Hissettirdin değersiz
Ne senle, ne sensiz yapamıyorum
Ezelden yolumuz uzun
Üşüdüm her geçen gün
Ta ki seni unutana kadar
Kaldım kendimle yine bi' başıma
Uykudan uyandım
Uykudan uyandım
Ah, ne zaman bitecek bu hüzün, bu keder?
Sonu yok mu bunun?
Denedik, ama kırdın güvenimi
Sanırım bendim suçlu
Derdin ne? Kalbimle oynayıp durdun, ah
Yavaş yavaş kaçar zaman elimizden
Ezelden yolumuz uzun
Sonunu göremiyoruz
Hissettirdin değersiz
Ne senle, ne sensiz yapamıyorum
Ezelden yolumuz uzun
Sonunu göremiyoruz
Hissettirdin değersiz
Ne senle, ne sensiz yapamıyorum
Ezelden yolumuz uzun
Writer(s): Mehmet Ugurhan Ozay, Mehmet Emirhan Ozer, Selin Gecit, Mert Cihat Codur
- AZLyrics
- S
- Selin Lyrics
You May Also Like
Duman - "Yürek" Varamadım, doyamadım kokusuna tadına
Adım adım kovaladım, bulamadım izini
Salınarak, gezinerek beni deli ediyor
Ölene dek, mezara dek yüreğimi yakıyor
Aman Allah
Ölene dek, mezara dek yüreğim...
Yüzyüzeyken Konuşuruz - "Sen Varsın Diye" Seni bir kere görsem belki rahatlar içim
Yıllar oldu görmedim, belki de biraz özledim
Nasıl bir sevdaysa ancak kalbimi dağladım
Seni kaybedip ağladım
Üstümden sanki trenler geçti, yine el salladım...
Cakal & Teoman - "Beni Her Yerden Engellemiş" Bi' anda toplanıp kaçmak zor
Büyür nedense gözümde yol
Kolejik pis pis sıkıntılar
Evimde oturan yanılgılardan kaçmak zor
Seçilen hayatın ışıltısında parlarken, sana yanlarken
Yaşlandık gibi erkenden...
Model - "Yalnızlık Senfonisi" Anladım sonu yok yalnızlığın
Her gün çoğalacak
Her zaman böyle miydi bilmiyorum
Sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak
Alışır her insan, alışır zamanla
Kırılıp incinmeye
Çünkü olağan yıkılıp, yıkılıp...
Reynmen - "Gitme" Elimde olsa
Kalbine taht kuracaktim
Vakit gelince
Ben bu buhranli çagi atlatip
Sana esir olacaktim
Düsünüyorduk
Seninle ayni seyleri
Zaman gelince
Unutmuyorduk eski günleri
Bu kalpte tek olacaktik...