"Till Slutet Av Augusti" text
"Till Slutet Av Augusti"
Bye, bye, fina tider
Hälsa dem i himmelen
Jag har saker kvar att göra
Så jag kan inte komma än
Önskar att jag hade sagt nåt
Som hade fått dig att förstå
Ja, mitt livs största misstag
Var att jag bara lät dig gå
Men du ska veta att
Jag minns varje dag med dig
Och varje sommarnatt
Känns det som du är här med mig
Jag sitter här helt ensam
På ett tåg emot Paris
Men allt jag gör utan dig
Det känns halvt på något vis
Och dina ögon där på slutet
De hade redan sagt hejdå
Ja, mitt livs största misstag
Var att jag bara lät dig gå
Men du ska veta att
Jag minns varje dag med dig
Och varje sommarnatt
Känns det som du är här med mig
Ja, du ska veta att
Jag minns varje dag med dig
Och varje sommarnatt
Känns det som du är här med mig
Men fan, vad det gör ont
Åh fan, vad det gör ont nu
Fan, vad det gör ont
Åh fan, vad det gör ont här utan dig
Fan, vad det gör ont
Fan, vad det gör ont nu
Fan, vad det gör ont
Fan, vad det gör ont här utan dig
Bye, bye, fina tider
Vart du än har gått
Kommer jag alltid minnas
Dagen innan du gick bort
Vi låg i solen där på gräset
Och himlen var helt blå
Ja, mitt livs största misstag
Var att jag bara lät dig gå
Writer(s): Lisa Brolander, Tobias Jonas Carlsson
- AZLyrics
- T
- Thomas Stenström Lyrics
You May Also Like
Newkid - "Starkare" Om ett tag kommer du komma över mig
På en sommardag, träffar du någon annan
Han är lugn han är inte ett dugg som mig
Han säger alltid rätt sak, som alla andra
Men sen drar du ett skämt och får dra...
Hov1 - "Barn Av Vår Tid" De vill ha mer än en miljon på banken
Alla röstar rött men hatar ändå skatten
Ingen vill bestämma men alla vill ha makten
Några bor i stan men de kallar det för trakten
Jag är likadan men jag sätter...
Markus Krunegård - "O A O A E Vi Förlorade" Uppför trappan till Ivar Los park
Dyraste kvadrater och utsiktsknark
Vi passade illa, gjorde illa varann
Men jag gillar att ha ont ibland
Märkte snabbt att du var mytoman
Sant eller inte, du kändes...
Miriam Bryant & Jireel - "DITT FEL" (Du är så fin som har klottrat för mig
Haha
Aldrig nån som har klottrat för mig tidigare
Älskling menar du allvar eller?
Ja för att du håller ju på och är skittaskig mot mig
Det är du som är känslig...
Tjuvjakt - "För Evigt" Har du tid?
Jag har funderat på för evigt
Och jag vet inte om det är vi
Men jag antar att det ser vi
Låt oss vinna tid
Jag har funderat på för evigt
Och jag vet inte om det är vi
Men jag antar att...