"Tusen Spänn" text
Tjuvjakt & Fanny Avonne Lyrics
"Tusen Spänn"
Går runt och känner mig som tusen spänn
På moln, det känns som jag kan se över höghusen
Har sån vibb det knappt så luren känns
Så när hon ringer hör jag ba, bap bap bap bap
Struken skjorta och en favvo låt
Livet på film och ljudet ur en grammofon
Ringer försent för mycket alkohol
Så när jag ringer hör hon ba, bap bap bap bap
Vad gör han utanför mitt fönster
Klockan kvart i 2
Jag börjar tröttna på vårt mönster
Han kommer när jag går
Det är försent, han får stå kvar
Finns bara ett exemplar
Och det är jag, ja det är jag ja ja ja ja
Så se mig sväva för jag
Går runt och känner mig som tusen spänn, igen
Fan har du gjort? Var har du vart?
Vad har du tatt? svara nu snabbt!
Läst mina mess, inte ens svarat godnatt
Och din jacka, den luktar inte bara tobak
Har du gått på fotboll igen och firat förlusten
Slirat, och sänkt tio bira för törsten
Jag undrar vad vill du med livet
Du yrar i mössan, du blir aldrig vuxen
Okej, låt mig förklara
Den här stan har tagit mig
Så du har helt rätt i vad du säger
Jag bryr mig inte om att försvara mig
Jag ringer min grabb nu, han är vaken
För hans dygnsrytm, den är bakvänd
Han plockade upp, det enda jag hörde va
Bap bap bap bap
Vad gör han utanför mitt fönster
Klockan kvart i 2
Jag börjar tröttna på vårt mönster
Han kommer när jag går
Det är försent, han får stå kvar
Finns bara ett exemplar
Och det är jag, ja det är jag ja ja ja ja
Så se mig sväva för jag
Går runt och känner mig som tusen spänn, igen
Men när jag går hem
Släckt mina lampor, låst in mitt hjärta
Står du där igen
Och då är vi där igen
När jag svarar, vill du klicka
När du saknar, blir jag bortskämd
Och jag hatar att du får mig att undra
Vad gör jag utanför hans fönster
Klockan kvart i 2
Jag börjar tröttna på vårt mönster
Jag kommer när han går
Det är försent, men jag står kvar
Finns bara ett exemplar
Och det är jag, ja det är jag ja ja ja ja
Så se mig sväva högt för
Ingen bränner mig som tusen spänn, igen
- AZLyrics
- T
- Tjuvjakt Lyrics
You May Also Like
Dani M - "Naiv" Oh-oh-oh
E-e-ey
Na-na-na-na-na-na-na, na-na
Eyo, jag såg dig häromdan och jag tänkte på
Hur jag varit osmart, hur jag tänkte då
Den där första gången när jag träffa dig
Och tänkte, shit, jag måste...
ADAAM - "PERSON I NÖDEN" Jag leta efter love som ett korn i öknen
För mannen vart försvann min person i nöden?
När du sträckte ut din hand, jag vet att jag inte tog den
Nu sträcker jag ut handen här som värsta idioten
När du...
Cezinando - "Puslespill" Yeah
Jeg bare sitter her og venter på at noe skal skje
Jeg tror ikke på at dere er så forberedt på fremtiden
Hviler meg på tanken om at tiden leger alle sår
Det er lett å være optimist, men vanskelig...
Håkan Hellström - "Du Kan Gå Din Egen Väg" Folk viskar om oss, säger att vi inte hör ihop
Du bryr dig inte om dem, tittar rakt fram, inte runt om
Ser in i mina ögon
Vi kan gå vår egen väg. (Du kan gå din egen väg)
Jag är din regnrock, i...
ODZ & Canto - "Kranen (En Här, En Där)" Uh, vad vet ni om Canto?
Vad vet ni om dundergrabbarna?
Uh, jag har nummer
Flödder, tradd, jag har nummer
Chaggy, knappar och bubbel
Kompis allting finns och de' e' dunder
Med ett stort K jag är...