"Evlenelim Mi Sevgilim" şarkı sözleri
"Evlenelim Mi Sevgilim"
Bekarlık sultanlık diyorlar
Beni de yalana inandırıyorlar
Biz ele ele verince sevgilim
Alkışlıyorlar
Çalsın davullar oynasın dostlar
Düğünümüz var
Evlenelim mi sevgilim
Onlar hepsi biz tek diyelim
Sakın abarttım sanma
Seninle ölüme bile giderim
Evlenelim mi sevgilim
Onlar hepsi biz tek diyelim
Sakın abarttım sanma
Seninle ölüme bile giderim
Bekarlık sultanlık diyorlar
Beni de yalana inandırıyorlar
Biz ele ele verince sevgilim
Alkışlıyorlar
Çalsın davullar oynasın dostlar
Düğünümüz var
Evlenelim mi sevgilim
Onlar hepsi biz tek diyelim
Sakın abarttım sanma
Seninle ölüme bile giderim
Evlenelim mi sevgilim
Onlar hepsi biz tek diyelim
Sakın abarttım sanma
Seninle ölüme bile giderim
Evlenelim mi sevgilim
Onlar hepsi biz tek diyelim
Sakın abarttım sanma
Seninle ölüme bile giderim
Writer(s): Tugce Kandemir
- AZLyrics
- T
- Tuğçe Kandemir Lyrics
You May Also Like
Tuğba Yurt - "Yine Sev Yine" Bir düş, bir öpüş
Ama sonu hep bi' çöküş
Korktum ama tuttum
Yoksa uçurum bu düşüş
Senden geçmedim ben
İstemedin verdiklerimi
Sana çıkan umutların
Sonu daha gelmedi mi?
Yine sev yine, yine öp beni...
Demet Akalın - "Gölge" Korkmam, kara gün kararıp kalmaz
Bi' yolunu buluruz güzel ince
Işığından ne hayır gördük ki
Etmesin üstüme gölge, gölge, gölge
Işığından ne hayır gördük ki
Etmesin üstüme gölge, gölge, gölge
O bir...
Aleyna Tilki - "Tanırım İntiharı" Kur gece uykularını benim evime
Tutunsan nolur belki bir süre
Acıtmam ellerini, itmem ölüme
Tanırım intiharı yaşatmam birine
Kur gece uykularını benim evime
Tutunsan nolur belki bir süre
Acıtmam...
Doğu Swag - "Ben Çocuk Değilim" Ben çocuk değilim, bana masal anlatma
Arkadaşın değilim, bana bunu yaşatma
Bir oyuncak gibi kırıp attın sonunda
Hiç aptal değilim, inanmam laflarına
Bana düşmanınım gibi bakma lan
Bir düşersem bir...
Yener Çevik - "Öyle Kal" Bir acı kuru kahve bide demli çay
Utanır ama olmaz kimse tövbekar
Valizim göz yaşım, yağmur bi de kar
İnsanım insan ulan sende öyle kal
Bir acı kuru kahve bide demli çay
Utanır ama olmaz kimse...