"Vitun Hyvin" lyrics
Averagekidluke & Turisti Lyrics
"Vitun Hyvin"
Hei, tervetuloa, mun nimi on terapeutti-Ville
Mikä toi sut tänää terapiaan?
Rehellisesti, mä en ees tiiä mistä alottaa
Aloitetaanko vaikka siitä, että miten sä voit?
Yeah, mä voin vitun hyvin, vaik välil on rinnas kipua
Mä voin vitun hyvin, mä vastaan rakkaudel vihaan
Mä voin vitun hyvin, et voi mua enää satuttaa
Mä voin vitun hyvin, mul menee liian hyvin (Yeah, yeah)
Tiiän, et puhut musta paskaa (Yeah)
Ja mietit pahalla
Mut sanat ei voi tappaa (No, no) tai mitään parantaa
En halunnu sua menettää
Mut mä voin vitun hyvin
Oon päässy susta yli (Ye-yeah)
Tää ei oo love song, it's a break up song
Älä soita mun numeroon
Jos sul on asiaa, jätä vastaajaan, joku mun tiimist voi palaa sulle huomenna
Ja jos sä näät mut uudestaa, älä hämmenny et oon uuden kaa
(Sä ite valitsit tän suunnan)
Ja mä en syytä sua, mäkää en haluis olla mun ex
Mut nyt on liian myöhäst sendaa "Let's get back together" texts
Mielentila hyvä, tuntuu et oon back up on my best
Ja jos sä kysyt miten voin (Voin)
(Baby, mä voin)
Yeah, mä voin vitun hyvin, vaik välil on rinnas kipua
Mä voin vitun hyvin, mä vastaan rakkaudel vihaan (Ye-yeah)
Mä voin vitun hyvin, et voi mua enää satuttaa
Mä voin vitun hyvin, mul menee liian hyvin (Ye-yeah)
Tiiän, et puhut musta paskaa (Yeah)
Ja mietit pahalla
Mut sanat ei voi tappaa (No, no) tai mitään parantaa
En halunnu sua menettää
Mut mä voin vitun hyvin (Shii)
Oon päässy susta yli (Let's go)
Tiiätsä kui hyvin voin? (Shii) Hah, tiiätsä kui hyvin voin?
Täl hetkel elämä hymyilee, naaman eteen tulee pelkkii neliapiloit
Mikä onni, mut en puhu Korelonist
Uus mimmi nii pommi, keräsin sen ku Pokémonin
Teen tunnissa yli viis kiloo, laitan sen mun lokeroo kii
Elämä yht vitun Finnkinoo, kattoo mua ku projektorii
Voiko ees paremmin mennä?
Oon ilmas, tuntuu et lennän
Jos humala tuntuu tältä, nii en enää haluu olla selvän, yeah
Yeah, mä voin vitun hyvin, vaik välil on rinnas kipua
Mä voin vitun hyvin, mä vastaan rakkaudel vihaan
Mä voin vitun hyvin, et voi mua enää satuttaa
Mä voin vitun hyvin, mul menee liian hyvin
Yeah, mä voin vitun hyvin, vaik välil on rinnas kipua
Mä voin vitun hyvin, mä vastaan rakkaudel vihaan (Yeah, yeah)
Mä voin vitun hyvin, et voi mua enää satuttaa
Mä voin vitun hyvin, mul menee liian hyvin
Tiiän, et puhut musta paskaa (Yeah)
Ja mietit pahalla
Mut sanat ei voi tappaa (No, no) tai mitään parantaa
En halunnu sua menettää
Mut mä voin vitun hyvin
Oon päässy susta yli
- AZLyrics
- T
- Turisti Lyrics
You May Also Like
ANI & VIIVI - "Lupaa Et Sä Lähet" Jos tää ois rakkauslaulu, mä pyytäisin et sä jäät
Vannoisit, et vaikka kuin kävis, et minnekään sä mee
Oisit valmis kämmenet veril must kii pitää
Mut rakastan sua liikaa, siks en pyydä sult mitään...
JVG - "Oisko Tää Täs" Mul on tosi vahva tunne
Joka kerta aina kun me (Oo-oo)
Toisistamme kiinni pidetään
Joka päivä vaan pidempään
Beibi mä oon ollu vääräs (Vääräs)
Mut nyt mä oisin jäämäs (Oo-oo)
Enkä haluu mitään...
ibe - "sateenkaarenpää" Wee-ye
Ibe! Ha (Krr, pau)
Woo! Ha, god damn
Perrkele! Yeyeyeyeyee
Kakstuhatkakskyt wou, kakstuhatkakskyt (Jee)
Vittu mitä paskaaa
Tieksä missä on, sateenkaarenpää?
Ku pääset sinne asti et sä enää...
Isac Elliot - "Lowkey" Mmm, yeah, yeah, ah
Yeah
Ihan lowkey, baby
Tyhjennän lasin ja sit lähetään menee
Uh, meidän kesken, baby
Se on selvää mitä lähetään tekee
Ihan lowkey, baby
Skipataan nimet ja sit lähetään menee
Uh,...
jambo & Mikael Gabriel - "LOVE" Chambou
Chambou, chambou, chambou
Antanu rukkasii, ku tarhan täti oisi
Mut sul mun huppari just ja kyselen sun vointii
Tajusin, et vihdoi voisin olla poikkis
Vaik ei mitää hajuu, mite olla poikkis...