"Ympyrää" lyrics
Isaac Sene & Turisti Lyrics
"Ympyrää"
Beibi, tuu tanssii mun kaa valssii
Renesanssii, mä oon kyllästyny pyörii ympyrää
Yeah, istun yksin kulmal polttaa mun jopoo
Pelkkää pimeetä mun ees, eikä kukaa ole koton
Mä skoolaan, mä nään [?]
Mu viestis lukee "Nähty", beibi, miks teet mul tollai?
Sillee, bebe
Oisin voinu antaa sulle kaiken, vannon, bebe
Mul on rahaa, mä pistän haisee, vannon, bebe
Mut kato tää
Et ees maindaa näköjää
Sä et tajuu tuhoo tän, ku sä pyörit
Beibi, tuu tanssii mun kaa valssii
Renesanssii, mä oon kyllästyny pyörii ympyrää
Tää on farssii, miks pelaat shakkii?
Minkä takia sä pyörit ympyrää?
Sun takii mä tekisin massii (Woah, woah)
Ehkä jopa lapsii, yeah
Ku tää on farssii (Yeah), ku pelaat shakkii
Mä oon kyllästyny pyörii ympyrää
Mä oon valmis laittaa kaiken suhun
Mä en jaksaa enää rellestää (Rellestää)
Jengi jauhaa, joo, ne jaksaa puhuu
Vaik tää ei kuulu kellekkää, ei kellekkää
Sä oot justii munkaltainen
Kato, määki on maalainen
Eli sä voit luottaa muhun, ku mä lupaan, et sä saat kaiken
Beibi, tuu tanssii mun kaa valssii
Renesanssii, mä oon kyllästyny pyörii ympyrää
Tää on farssii, miks pelaat shakkii?
Minkä takia sä pyörit ympyrää?
Sun takii mä tekisin massii
Ehkä jopa lapsii, yeah
Ku tää on farssii, ku pelaat shakkii
Mä oon kyllästyny pyörii ympyrää
Pyörii ympyrää
Beibi, tuu tanssii mun kaa valssii
Renesanssii, mä oon kyllästyny pyörii ympyrää
Tää on farssii, miks pelaat shakkii?
Minkä takia sä pyörit ympyrää?
- AZLyrics
- T
- Turisti Lyrics
You May Also Like
Isac Elliot - "Hentoo" Liikaa jengii
Joil ympärillä ongelmii
Voisiks tulla mua hakemaan?
Ei riitä flyys
Tarvin jotain sunlaist
Mut vaikee kiinnittyy
Sen unohdan...
Kun kietoudut mu peittoon, peittoon
Ja sun keho puhuu...
Cledos - "Liian Moni" Yeah (Obi vähä chillimmi) (Go)
Liian, liian, liian, liian, liian moni pitää sus kii silmii (Silmii)
Mut sä et kato päi ees niit (Niit), eiks nii?
Liian, liian, liian, liian, liian moni haluis sun...
william - "WILLAIN" Yeah, oon ollu top yks putkee 150 päivää
Et tee massii tarpeeks jos se ei muuta äijää
S 500 liukuu ohi, ne kysyy: "Näiks sä?"
Fiilaan setelii, kyhään, nii ei mul huolen häivää
Mä toin tän soundin,...
ibe - "BISNESMIES" Ai sä sanot et oot bisnesmies
Missä on se bisnes? Missä on se mies?
Ehk sun pitäis tsekkaa itses, mies
Siin menee pari sekkaa jos oot rehellinen
Nii mont yrittäjää, niist harva yrittää
Mun jengi...
Robin Packalen - "Täydellinen Ex" Vaik en mä sua vielä tunne
Niin kun mä silmät suljen, a-ah
Nähdä voin tulevaisuuden
Jossa erotaan kauniimmin ku kukaan muu
Ei sen tarvi olla vakavaa
Vaik rakastutaan salamana
Voit mut millon tahansa...