"DET BESTE JEG VET" lyrics

Kastel, Vinni, Jonas Benyoub & Amara Lyrics

"DET BESTE JEG VET"

Ey ey ey
Hva skjer?
Jeg blir gal av den låta her
Han der har mista det helt, han der
Bapa rapa baræ dara dada da dara

Ey
I dag hadde jeg tenkt å spille FIFA i min fucking kåk
Men plateselskapet ringte og ba: Nå må du lage VM-låt
Ok ut på matta, kokte vi pastaen al dente
Sa ciao arrivederci, nå har vi baguetter å hente
Hey målmann, målmann
Må passe deg for Haaland
Julian, Antonio de kommer som en orkan
Oisann, Oscar vil visst og fram
Å faen så klart, gutta kjører så hardt

Ooh
Vi er røde, hvite, blå
Om vi vinner eller taper, er jo olja fortsatt vår
Det er det beste jeg vet! (Come on Go!)
Det er det beste jeg vet om

Hva er det beste du vet? Det beste jeg vet, er fotball
Det beste jeg vet, er langrenn, ut på podiet, hente pokal
Men veit du hva? Det beste jeg vet, er at vi har Ødda som kaptein
Og alle heiser flaggene som det var 17. mai
Står opp tidlig, stryker skjorta, jeg er klar til å være supporter
Alle venna mine er samla, heier så høyt at det bråker
Gutta mine pleide å flippe bønna der vi bor
Nå heier vi på gutta våre BØNDA FRA NORD

Jeg kan vise deg Operaen kan vise deg fjell
Samle venna på lokal, vi heier dem frem
I alle byenes parker og de tusen hjem
Så synger vi

Ooh
Vi er røde, hvite, blå
Om vi vinner eller taper, er jo olja fortsatt vår
Det er det beste jeg vet! (Woohoo)
Det er det beste jeg vet om

Hør på det her da, hør på det her, ey
Samler de beste, de som vokste opp i blokk og langs landeveier
Kan'ke vinne alene, best når vi samarbeider
På tide at alle veit vi er på noen andre greier
Fuck 'em alle samme hva de kaller seg
For å si det sånn: Vi har noen greier som de ikke har
Ikke sant? Fra Kirkenes til Kristiansand
Vi er de du hører om når dørene blir låst
Det er oss, og når vi blør, blør vi blått

Vi er lille Norge, der hvor damene er pretty
Hei, se å få noe nordlys over New York City
Om vi vinner eller taper, er ikke viktig alt for Norge i fulle 90 tilleggstid
Fra Svinesund i minibuss, som Myggen var tilbake
Nå er vi internasjonale over Atlantern og skriker

Ooh
Vi er røde, hvite, blå
Om vi vinner eller taper, er jo olja fortsatt vår (Kom igjen a)
Det er det beste jeg vet om (Det er det beste jeg vet om)
Det er det beste jeg vet om (Det er det beste jeg vet, gutta)
Det er det beste jeg vet om (Det er så deilig)
Det er det beste jeg vet
Det er det beste jeg vet (Woohoo)
Det er det beste jeg vet om
(Wow, så deilig dette her er)


You May Also Like
Lars Vaular - "Utenfor Oslo, Utenfor Overalt" Denne e for de som slutte tidlig på skole For livet e kort som veien fra sossen til vinmonopolet Denne e for gaten, byen og landet Alle sier det samme inni og (utenfor Oslo) Eg va utenfor sentrum,...
Karpe Diem - "Lett Å Være Rebell I Kjellerleiligheten Din" Apekatter i min blokk og Abu Bakr i min cockpit? (Er det dette skattepenga mine går til?) Ankerbarna dine kom, så mokkamenn kan vinne i lotteri? (Er det dette skattepenga mine går til?) De sa de kom...
Lars Vaular - "Bergen Bergen" Bergen, Bergen, Bergen (kor e du ifra?) Bergen, Bergen, (ey si meg kor e du ifra?) Eg e fra bergen Eg e fra Bergen, Ja ja visst Eg e fra Bergen, Roper ja ja visst Eg e fra Bergen, Si meg kor e du...
Chris Holsten - "Bare Når Det Regner" Du og jeg er så lenge siden Det er mye som har skjedd på den tiden Jeg har funnet ut av så mye som jeg ikke visste da Jeg innser at det vi hadde sammen Det kunne bare funka den gangen Den gangen vi...
Stig Brenner & Unge Ferrari - "Fri" Er det for sent å snakke om kveldene jeg helst vil glemme bort? Føler meg distansert Jentene i byen sier "sett deg inn" Tar med meg sør, 180 mil Savner min egen seng Uansett hvor vondt det gjør, må...