"Peace & Love" στίχοι
VLOSPA, SNIK & Oge Lyrics
"Peace & Love"
Δεν έχει peace and love
Είμαστε άλλη πάστα
Στο club φέρνω το ghetto
Γαμήσαμε τα πάντα
Συγγνώμη στη συγγνώμη για ό,τι έχω κάνει μάνα
Μα βρίσκω χίλιους τρόπους για να μαζεύω φράγκα
Δεν έχει peace and love
Είμαστε άλλη πάστα
Στο club φέρνω το ghetto
Γαμήσαμε τα πάντα
Συγγνώμη στη συγγνώμη για ό,τι έχω κάνει μάνα
Μα βρίσκω χίλιους τρόπους για να μαζεύω φράγκα
Φαίνεται πάνω μου ο δρόμος
Τραβάμε τα βλέμματα
Άμα την βγάζω καλύτερα μόνος
Μωρό μου έχεις θέματα
Σήμερα βγήκα να πιω να ξεχάσω
Από εμένα όλα κέρνα τα
Πέφτει η νύχτα και αλλάξαμε πάλι
Γινόμαστε τέρατα
Μαύρο γυαλί να μην βλέπω κανένα
Μην με πιάσει το μάτι
Όπου γυρίζω αποφεύγω τους μπάτσους
Σαν να έκανα κάτι
Φρίκαρα και έφυγα για Σαντορίνη
Ζω το όνειρο μου βολτάρω στο χάρτη
Το μαγαζί το έχω κάνει δικό μου
Έφερα πούστη το πάρκο στο πάρτυ
Όλα είναι business
Έτσι έχω μάθει κακές συνήθειες
Και είμαι ακόμα ρεμάλι και άλλο ξενύχτι
Επιπλοκές στο κεφάλι αύριο ποιος ζει ποιος πεθαίνει
Άνοιξε και άλλο μπουκάλι
Δεν έχει peace and love
Είμαστε άλλη πάστα
Στο club φέρνω το ghetto
Γαμήσαμε τα πάντα
Συγγνώμη στη συγγνώμη για ό,τι έχω κάνει μάνα
Μα βρίσκω χίλιους τρόπους για να μαζεύω φράγκα
Από το Παρίσι πετάμε με business κοιμάμαι ξυπνάω Σαντορίνη
Μέσα σε άσπρα νησιώτικα σπίτια μεθάω και κοιτάω τη σελήνη
Χορεύουν διαμάντια στο Rolex μου πάνω χορεύει για εμένα και εκείνη
Όσο μιλάνε για μένα ανεβαίνουνε οι μετοχές σαν την βενζίνη
Business
Μισούν οι πουτάνες γεμίζω πίστες
Έχω ένα καρό κακές συνήθειες
Πίσω από το τιμόνι κάνω business
Βλάκα τι θες
Έχει κωλάρα την κουνάει και της πάει σαν την Didi
Δεν μιλάει στους μπάτσους λέει μεγάλωσε με μνήμη
Πάει από το χειμώνα τα κιλά στη Σαντορίνη
Όλοι κάνουμε αμαρτίες ο Θεός μόνο θα με κρίνει
Έχει κωλάρα την κουνάει και της πάει σαν την Didi
Δεν μιλάει στους μπάτσους λέει μεγάλωσε με μνήμη
Πάει από το χειμώνα τα κιλά στη Σαντορίνη
Όλοι κάνουμε αμαρτίες ο Θεός μόνο θα με κρίνει
Δεν έχει peace and love
Είμαστε άλλη πάστα
Στο club φέρνω το ghetto
Γαμήσαμε τα πάντα
Συγγνώμη στη συγγνώμη για ό,τι έχω κάνει μάνα
Μα βρίσκω χίλιους τρόπους για να μαζεύω φράγκα
Δεν έχει peace and love
Είμαστε άλλη πάστα
Στο club φέρνω το ghetto
Γαμήσαμε τα πάντα
Συγγνώμη στη συγγνώμη για ό,τι έχω κάνει μάνα
Μα βρίσκω χίλιους τρόπους για να μαζεύω φράγκα
Writer(s): Georgios Sopasis, Snik Snik, Vlospa Vlospa
- AZLyrics
- V
- VLOSPA Lyrics
You May Also Like
Above The Hood - "Season Finale" Ήρθαμε να πάρουμε τη χώρα, χαιρετίσματα απ' την Πανδώρα
Σεισμικές δονήσεις και μπόρα, ούτε διακοπές, ούτε δώρα (ciao)
Βάζω rappers στην μπάντα, Above The Hood στα κουμάντα
Κι είναι πρόβλημά μου man,...
FLY LO & Saske - "Loyal" Shoutout σε εκείνες που δεν πίστεψαν
Θέλουν να με φάνε παλιά τις θυμάμαι νηστεύαν
Τώρα κάνουν mention το όνομα για το repost
Με θέλει γιατί έχω πάγο σαν να είμαι ο Jack Frost
Θέλω μια σοβαρή γυναίκα...
MG - "Motto" Τώρα σε πεντάστερα πετάω
Όλοι νοιαζονται για μένα να μάθουνε πως περνάω
Τώρα σε πεντάστερα πετάω
Όσα έβγαλες τον μήνα σε μια νύχτα τα χαλάω
Τώρα σε πεντάστερα πετάω
Όλοι νοιαζονται για μένα να...
Bossikan & Light - "King Kong" Bossikan (Woah, grrt, ha-ha-ha, ha-ha-ha-ha)
Η ομάδα (CMC), MHB (Uh, huh)
Βλάκα, eh
Νομίζεις είσαι ο πιο μεγάλος μάγκας
Άλλα είσαι ο πιο μεγάλος βλάκας
Νιώθεις ατρόμητος, νιώθεις τάπας
Μέχρι να μας...
FY & Display - "Funky" Ναι ρε display
F-y-y, F-y-y, yeah, yeah, yeah
Εδώ μπαίνω;
Θέλω να σε βγάλω από τον χάρτη
Σε έχω άχτη και θα σε κάνω στάχτη
Η ζωή μου σα να 'χω βρει λιχνα-α-α-άρι
Πάει να flexα-α-α-άρει
Θα του δείξω...