"Draama (Remix)" lyrics

Bizi & william Lyrics

"Draama (Remix)"

[Bizi:]
Viiden tähden illallisii, suhteit irrallisii
Kysyit et "Miks ei meistä ikin tullu virallisii?"
Tän skenen muijat mun makuu vaa liia pinnallisii
Beibi sä et rakasta mua, sä rakastat Bizii
Jengi liian kateellisii
Niiden frendit menestyy, ne ei ees taputa siit
Siks en seuraa teiän trendei
Vaik moikkaan näit jäbii, nää äijät ei oo frendei
Tää ei oo niinku ennen
Nää muijat vaarallisii, kaikki samanlaisii
Luottamus ongelmii, en pääse karkuun niit
Ois parempi vaa mennä rahan kaa naimisiin
Tiiän et ne demonit koittaa saada mut kii

Ay, mä tiiän mitä pelii sä pelaat (Yeah)
Miks sä leikit? Mitä sä kelaat? (Yeah)
Sä teit täst liian vaikeaa (Yeah, yeah)
Sä voit pitää ton sun draaman (Yeah)
Sä voit pitää ton sun draaman
Sä voit pitää ton sun draaman (Yeah)
Sä voit pitää ton sun draaman

[william:]
Yeah, nää muijat liian pinallisii
Niit ei rakastanu pienen isi
Tää on ollu aina meille iisii
Kaikki rakastaa williamii ja Bizii
Fitnessmimmi, nenä täynnä valkosta
Joogiabist viinat, ei voi käydä alkossa
Ei mikään ihme, että pää ei kestä
Sun kulissit kaatu, oliks se ton arvosta?
Se nussii sua, jos sul on verified -merkki
Teatterin vessassa skidi esileikki
Kaks päivää samaa, pakko pitää somest breikki
Turha väittää muille, ettet sä oo feikki

[Bizi:]
Ay, mä tiiän mitä pelii sä pelaat (Yeah)
Miks sä leikit? Mitä sä kelaat? (Yeah)
Sä teit täst liian vaikeaa (Yeah, yeah)
Sä voit pitää ton sun draaman (Yeah)
Sä voit pitää ton sun draaman
Sä voit pitää ton sun draaman (Yeah)
Sä voit pitää ton sun draaman

Yeah, puhelut vaastaamattomii
Tiiän, et sä koitit koodaa mulle, beibi, sori
Tää ilta veny taas vähä, mä en ees menny kotii
Tiiän, et mä soitan sulle vaa ku mulle sopii
Tiiät mitä tarviin
Ku mä soitan sulle taas yöl puol viis
Ja mä vähin äänin sun luo hiivin
Vaik tiiät, et nää on vaa ongelmii
Nää muijat vaarallisii, nii oon mäki
Voit sanoo mulle mitä vaa, mut mä nään sen läpi
Mun ois parempi vaa keskittyy tekee tää bägi
Olin taas öis, iha sama kuka näki (Yeah)

[Bizi:]
Ay, mä tiiän mitä pelii sä pelaat
Miks sä leikit? Mitä sä kelaat?
Sä teit täst liian vaikeaa
Sä voit pitää ton sun draaman
Sä voit pitää ton sun draaman
Sä voit pitää ton sun draaman
Sä voit pitää ton sun draaman

(Sä voit pitää ton sun draaman)
(Sä voit pitää ton sun draaman)


You May Also Like
Nightshift, Dreas, ibe & Pyhimys - "Kivullisii" (Mitä jos ei mikään muutukkaan?) (Mitä jos ei mikään muutukkaan?) Ei nähä tunnelin päätyyn Meil on vaa oma elämä, paljon on vääryyt Jotkut joutuu taistella vedestä Mitä jos ei mikään muutukkaan? (Jos...
Cledos - "PENTHOUSE33" Penthouses Vladin kaa Nää tytöt haluu tänne joinaa Näät bucksii sit haluut mukaa Mut ei se vaa tol taval onnaa, mut beibe Joka päivä meil on payday Ku hoidan ceissei Penthouseil mä sen tein...
Cavallini, Shrty & Gettomasa - "16v" Olin kuustoist vee, halusin vaa päästä TV:see Ei Netflixii vaa oli DVD Muistan ku huonoi päivii tuli mun etee Kantapään kautta sillee se menee Se minkä jätät taakse, se tulee sun etee En tiiä teist,...
Cledos & BEHM - "Life (Sun luo)" Ah, mä en tiiä enää mis koti on Lontoosta suoraan Tokioon Samal ku sä mietit mis oon Toisella puolel maapalloo Aah Mä oon tulos sun luo Mä oon tulos sun luo, aah Mä oon tulos sun luo Mä oon tulos...
Cledos, ibe & Averagekidluke - "Samma Gamla Vanliga (Remix)" Ayo, Elai Inget som mättar Om det är cash, då jag har inget att berätta A.T kom in, ey, din trupp, den är bänkad Skrattar åt hat längst bak i en Merca Jag är samma gamla vanliga Här vi åker runt i...