"Rauhaa" lyrics

Averagekidluke, KERZA & william Lyrics

"Rauhaa"

Mä räppään vaa, milt must tuntuu ja mä en huijaa ketää, hiffaaks?
Ja tält must tuntuu täl hetkel, et moni ei saa mahiksii, kosk niit opetettii vääri
Shit, muaki opetettii vääri, mut nyt mä nään sen valon tunnelis
(Willem)
Joo
Ah

Haluun build a family, no more drama
Haluun pistää some VVS sun kaulaa
Mä oon done with tarot thief, haluun rauhaa (Peace)
Mennää yhes overseas, linnut laulaa
Muistaks, miten riideltii? No more drama
Jos tulee lisää ongelmii, kierrän kaukaa (Yeah, yeah)
Moni äijä in the streets haluu rauhaa (Yeah)
No more smoke, unless it's green, en kanna kaunaa

Kelle voisit ottaa luodist voi olla, joka ampuu
Mun block on my back, industry taskus
Babe, haluun sut back, mennää uutee alkuu, uutee alkuu (Uutee alkuu)
Älä kysy, oonks mä jengis
Onneks mä oon viel hengis
Sä et vois olla mun kengis (Ooh)
Mä sold outtaisin keikan, vaik mä istuisin sellis (Sellis)
Tää spotlight ei oo mulle, laitan silmät kii
Oon nyt free, mentally

Haluun build a family, no more drama
Haluun pistää some VVS sun kaulaa
Mä oon done with tarot thief, haluun rauhaa (Peace)
Mennää yhes overseas, linnut laulaa
Muistaks, miten riideltii? No more drama
Jos tulee lisää ongelmii, kierrän kaukaa (Yeah, yeah)
Moni äijä in the streets haluu rauhaa (Yeah)
No more smoke, unless it's green, en kanna kaunaa

Ei enää savuu, paitsi vihreet pauna paunalt
Haluut sä päätyy valvontakameran nauhaa?
Liian usein täällä nuori joutuu hautaan
Mielummin HUGO, ku pyssy, joka laulaa
Mun wifel VVS (Yeah), mun broidit TV:s
Jos haluut menestyy, broidi, skip toi violence
Jos ei maalattais seinii, vaan taului
Tehtäis välil positiivisempii laului?

Tiedän, et oon ollu gone too long
Mun sydämes on arpii, joita en saa pois noin vaan
Mä tuun aina palaamaan sun luo (Ah)
En haluu enää draamaa (Yeah), vaan nyt (Haluun)

Haluun build a family, no more drama
Haluun pistää some VVS sun kaulaa
Mä oon done with tarot thief, haluun rauhaa (Peace)
Mennää yhes overseas, linnut laulaa
Muistaks, miten riideltii? No more drama
Jos tulee lisää ongelmii, kierrän kaukaa (Yeah, yeah)
Moni äijä in the streets haluu rauhaa (Yeah)
No more smoke, unless it's green, en kanna kaunaa

(Willem)
(Sä voit pitää ton sun nauhas)
(Sä voit pitää ton sun draamas) (Yeah)
(No more smoke, mä haluun rauhaa) (Rauhaa)
(Sä voit pitää ton sun draamas)


You May Also Like
ibe - "SKYLINE" (Let's go) Päässy näkee asioita, mitä muut näkee vaa filmissä Tää on nykyää nii absurdii, kelaan onkohan vika mun silmissä Boarding time, junnun tätä ootin ain Nyt ois jalkatilaa vaik muille jakaa,...
Cledos - "Anteeks" Tummennetut lasit näis mun LV's (LV's) Ehkä sen takii en mitää nää meis (Nää meis) Välil en ees tiiä mitä mä teen (Mä teen) Mut tiedän ettet jaksa tätä tällein (Tällein) Anteeks, etten pyydä...
Turisti - "Uudestaan" Sä mietit haluuks viel jatkaa, oot liikaa kärsiny Tätä haluttiin, yhes asumist Mut sua ärsyttää mun tavat vielki Tapulist Oot mun bravuuri, aina mun kalus kii Liikaa roundei tatamil, mun tyttö...
Isac Elliot - "Kävi Miten Kävi" Kämppii stadis en oo käyny niissä kertaakaa Satoi miljoonii striimei en lähtis vertaamaa Liksa juoksi jo teinin en lähe stressaamaan Emmä enää pysty hävii kävi miten kävi Lasit pääs ja toivon ettei...
Costi - "DNA" Mun D-N-A kertoo, häviäminen on mun pahin pelko Voittojen kaa vast sain selkoo, otin oman elämäni paimentoon Mä meen tän kaa lentoon, Luoja mun vihaajia varjelkoon Näätkö mun peräs askelkoon? Sä voit...