"Bürokrat" şarkı sözleri
"Bürokrat"
Hiç kimseye gül bahçesi vaat etmiyor ki bu hayat
Senin de hiçbir farkın yok ki, sanki baban bürokrat
Rüşvetinle, tehdidinle, kayırdığın kimselerle
Zor değil yalvardığın tanrılarla konuşmak
Ortaya çıkacak elbet bir gün akla kara, akla kara
Sen en iyi bildiğin işi yap, akla para
Yer gök inlesin birden, yansın bitsin şehirler
Bak ben kendi yolumdayım
Herkes kendine bi' parça ister, her yerinden çekiştirirler
Ama bak hâlâ tek parçayım
Açgözlüler, görgüsüzler, saldırırlar umuduna
Çünkü kendileri herkesten vasıfsız
Torpiliyle, parasıyla kazandığı diplomayı
Milletin emeğine çökmek için kullanır
Ortaya çıkacak elbet bir gün akla kara, akla kara
Sen en iyi bildiğin işi yap, akla para
Yer gök inlesin birden, yansın bitsin şehirler
Bak ben kendi yolumdayım
Herkes kendine bi' parça ister, her yerinden çekiştirirler
Ama bak hâlâ tek parçayım
Yer gök inlesin birden, yansın bitsin şehirler
Bak ben kendi yolumdayım
Herkes kendine bi' parça ister, her yerinden çekiştirirler
Ama bak hâlâ tek parçayım
- AZLyrics
- Y
- Yüzyüzeyken Konuşuruz Lyrics
You May Also Like
Serdar Ortaç - "Mesafe" Bir zamanlar sevdiğin
Aşkı bildiğin günler oldu mu?
Bana güller verdiğin
Tatlı nameler gerçek oldu mu?
Bir zamanlar sevdiğin
Aşkı bildiğin günler oldu mu?
Bana güller verdiğin
Tatlı nameler mevsim...
Dolu Kadehi Ters Tut & Selin - "Olabilirdik" Sen ve ben
Bambaşka iki ışığın altında
Tükenmeden
Bu aşkla yapabiliriz aslında
Dokunabilseydim bir defa
Tutabilseydim elini
Ah, bir bilsen içimden geçeni
Belki de olabilirdik bu defa
Belki de...
mor ve ötesi - "Araf" Kalbin işine bak yüzüne bakamaz
Ağlar durur sen uyurken
"Yalnız olamayan böyle mi yapar?" dersen anlarım
Aşkın içine bak, en güzeline
Hem var hem yok mu, bile bile
Adalet yok ya, canımı yakar bu...
Teoman - "Kupa Kızı Ve Sinek Valesi" Bir iskambil falında, çıkmıştık birbirimize
O güzel kupa kızıydı
Sinek valesiydim bense
Geceyarısı o perşembe rastladım
Köprü üstünde
Ağlama dedim, o ağladı
Trabzanlardan indiğinde
Saçların mı ıslak...
Model - "Değmesin Ellerimiz" Ah ne zormuş bitsin demek
Hala severken seni
Dudaklarını öpmemek
Bir yabancı gibi
Bilirsin ayrılık konusunda
İyi değiliz ikimiz de
Bir kıvılcım yeterdi her zaman
Koşup geri dönmemize
Değmesin...