"X (SZN)" στίχοι

"X (SZN)"
(feat. Hawk, Spine, Sapranov, Smuggler, Pepe Frantik & Long3)

[Hawk:]
Αυτό δεν είναι νέο, δεν είναι φρέσκο
Στην πόλη μ' αλεξίσφαιρο γιλέκο
Ενέργεια λες κ έχω μπει σε testo
Πούστη, στρίβω-πίνω από το δέντρο
Καύσωνας και νεύρα στο τιμόνι
Σκέψου και να ‘χα πάνω μου πιστόλι
Σκέψου να φάει καλάμι στο πνευμόνι
Ουρλιάζει κ η φωνή του δεν τελειώνει
Above The Hood, δεν είναι πλέον αστείο
Με μάσκα και κουκούλα όλοι πάνω απ το ταμείο
Π-Π-Π-Πυρπόλησα το ηχείο
Σε βρήκαν παγωμένο και δεν ήταν απ' το κρύο
Παίζει συνταγή άμα θέλεις για το stress
Εχω γυρίσει με το crew πίσω ξανά στις δουλειές
Αυτό είναι Greco Kamikaze, ανατινάζω το cash
Above The Hood για πάντα, δεν πουλάμε ψυχές

[Spine:]
Above The Hood μαλάκα
Η κάνη στρέφεται στον κρόταφό σου
Τα γραπτά μου μοιάζουν με νεκροταφείο των εχθρών μου
Γράφω rap, rap, rap
Η σκηνή είναι το ring μου, κάνεις tap, tap, tap
Η πόλη είναι ζούγκλα, θα σε φάει, φάει, φάει
Τα σκυλιά είναι αγέλη, κάνουν rawr, rawr, rawr
Έρχομαι απ' τον πάτο, όχι δε θα πάω κάτω
Κοιτάω τη Σελήνη και ουρλιάζω
Το αίμα μου βράζει, γίνεται ό,τι διατάζω
Δεν έχεις δει ξανά αρπακτικό με camo
Το jacket είναι ζέβρα, τα δόντια είναι kurama
Το παπούτσι είναι φίδι, δεν κοιτούσε τη δουλειά του
Το status είναι super legendary για Ελλάδα
Καβαλάω μια αστραπή, σκάω με μπάντες μες το Πάνθεον

[Pepe Frantik:]
Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να κάνετε όλοι μια προσευχή
Τώρα που το Above σκάει σα κομήτης στη γη
Πάνω που νόμιζαν όλοι ότι είχαμε διαλυθεί
Πάνω που η φάση στη χώρα κοντεύει να γαμηθεί
Δε σε σώζει ακόμη κ αν υπάρχει Χριστός
Με θέλουν να είμαι γονατιστός
Σα να πάω προσκυνήσω μα δεν είμαι πιστός
Στο καθρέφτη ο δαίμονας μου κ' είχα γίνει φτυστός yeah
Χρόνο πήρε η επιστροφή
Για να γίνει για όποιον πάει κόντρα καταστροφή
Δε πήγα με το κύμα εγώ δεν κάνω για surfer
B****, κάνω μουσική να ‘μαι free
Δε θέλω σχέσεις κ δε ψάχνω feat
Δε γράφω λέξεις για να κάνω hit
Αυτή τη ιστορία να την κάνετε ταινία
Το Above πίσω στη κορυφή

[Long3:]
Ήρθαμε από τον Άδη κ εδώ δε χωράς
Ήρθαμε και είστε άδειοι, λείπουνε τα raps
Πήγα ταμείο με το Χ, σαν αυτό που έριξα στη Minaj
Πορωμένοι περιμένουν fans
Δεν γυρίσαμε για πλάκα ούτε για το clout
Μέχρι να γράψω να γράψω το κουπλέ, το κάναμε sold out
Είμαστε πολλοί είμαστε παντού
Κ' αν δε φτάσει το ΟΑΚΑ, θα παίξουμε στο Camp Nou
Σα τότε που η φάση ήταν για πέταμα
Τη γεμίσατε με ποζεριές κ' ψέματα
Φαίνεται η δίψα από τα βλέμματα
Σκάμε σαν το τύμπανο μες στα γεμάτα πέταλα
Το γύρω του κόσμου να κάνω με φράγκα στη τσέπη
Κενό δεν γεμίζει
Ποιος θα το αμφισβητήσει;
Ήρθε το Above να γαμήσει

[Smuggler:]
Ακούνε μουσική από το TikTok
Πώς να εξηγήσω τι είναι HipHop;
Πόσα μίλια γράψανε τα Reebok
Αυτά δεν γράφονται σε χίλια keyboard
Σου ‘χω παραγγείλει ένα μαύρο uber
Έχει μέσα shooter, άνοιξε το woofer
Ξήλωμα το φούτερ, σου χαλάει το router
Είμαστε όλοι super, είμαι ο Sheldon Cooper
Η ομάδα έχει το μυστικό πλανο
Πήρε το αστέρι σου και το 'κάνε Λευκό Νάνο
Βγάζω τις χορδές απ τη soprano
Τώρα φέρε τον Sapranov
Τόσο Hawk, τόσο Spine
Τόσο πάνω-όσο πάει
Τόσες νύχτες ήμουνα στο grind
Ο πιο πεινασμένος ήρθε για να φάει

[Sapranov & Pepe Frantik:]
ATH Back in the stu (AboveTheHood πίσω στο stu)
10 χρόνια Above The Hood (You already know man)
10 χρόνια κάνουμε cook (ATH είναι classic, aight?)

[Sapranov:]
Αυτό είναι Above The Hood
Πίσω στα κουμάντα, θα το βλέπεις παντού
Μπήκαμε στη φάση και την πήγαμε αλλού
Σκάγανε στα lives λες και ήταν Zulu
Rockstar vibes, και είναι straight απ' το hood
Πάνω κάτω την Ελλάδα, πάντα σε όλα τα tour
Είμαστε rap πριν το μάθουν απ' τα trends που θα βγουν
Δεν ξέρουν ούτε τα μισά κι έχουνε στόμα να πουν
Μαζεύτηκε το crew, μπήκε stu για το round two
10 χρόνια Above, είναι huge, θέλει big move
10 χρόνια Above, σκάει gig για το big shoot
Ρίξαμε το block, είχε show, έχω big mood
Blow me ένα dream από το hood
Έχω dream team, είναι win, είναι bros μου
Flows είναι clean, έχουν style, είμαι pro dude
Άκου ροή, πάει smooth, είμαι so good

ATH BACK IN THE STU
10 Χρόνια AboveTheHood
10 Χρόνια κάνουμε cook
ATH πάνω απ' το hood
ATH BACK IN THE STU
10 Χρόνια AboveTheHood
10 Χρόνια κάνουμε cook
ATH πάνω απ' το hood


EP: "PEGASUS" (2025)
Above The Hood - PEGASUS EP cover
You May Also Like
FY - "Ganador (Intro)" (JustV Beats) Yah, ζω αρκετά για πέντε μήνες σε... Ζω αρκετά για πέντε μήνες σε τρεις μέρες Ενώ μέσα στη μέρα έχουμε όλοι τις ίδιες ώρες (whoa) Όσο ήμουν έξω τα βράδια έπαιρνα γνώσεις (yeah) Και...
SNIK - "Why" Κλείνει τη πόρτα και φεύγει Λέει ότι δε μ' αγαπάει Της λέω πως περάσαμε τόσα Μα αυτή σε δυό ώρες πετάει, why Why, why, why Δε θέλει ούτε καν να μιλάει Της λέω πως περάσαμε τόσα Μα όλα στον ωκεανό τα...
Saske - "Saskepticism" Ποτέ δεν ήμουν σίγουρος για το μέλλον Ήμουν σίγουρος για τον εαυτό μου Κάθε δυσκολία πρέπει να της δείχνουμε εμπιστοσύνη Μια ήττα στα αλήθεια μπορεί να είναι μια νίκη Όταν ήμουν στη Χρυσούπολη...
Bloody Hawk - "Klasiko (Κλασικό)" Yeah, yeah Νομίζεις θα πεθάνουμε ποτέ; (Beats Pliz on the game, bitch) Πίνω και χάνω το μυαλό μου Στην πόλη με τον αδερφό μου Πίνω και χάνω το μυαλό μου Ξέρω ποιους έχω στο πλευρό μου Σήμερα...
LEX (ΛΕΞ) & Beats Pliz - "Το Παράθυρο Μου (To Parathiro Mou)" Οι δαίμονές μου πεινάνε, ζητάνε να δουν το μενού Αποφασίζω να μην τους ταΐσω, αν θέλουν να φάνε, ας πάνε αλλού Προσεύχομαι, έχω τον νου, ποτέ να μη γίνω ο τρελός του χωριού Με λένε ΛΕΞ, με ξέρουν...