"Niet Moeilijk" songtekst
"Niet Moeilijk"
(feat. Sticks)
Ik wil alleen Navi, RIP Ilyas, ADF is de gang gang
Wat begrepen is hoeft en zal niet uitgelegd worden
Dit is de FPVN
In de boot met p.Ape het is een hit bitch
Yeah, Ik heb gedroomd dat wij in izjen huis waren
Maar ik werd wakker toen we bij de kluis waren
Ik ben altijd vroeg op, ik kan niet uitslapen
Ik heb geen stof, dus ik ga naar Kruiskade
En wij zijn niet de same, ik sta op je blijft liggen
Ik heb mijn edde verbrand, dus ik kan de reis skippen
Het komt niet uit de lucht, alles heeft een prijs [?]
Jij hebt privacy, ja iedereen kijkt naar mij [?]
Cartier op mijn neus je kan niet in mijn oog kijken
Ik dacht je was mijn mattie maar ik zie je boos kijken
Waarom laat je jaloezie naar je hoofd stijgen
Gaat het om de clout, broer ik geef je zo weinig
Want ik zweer het, I don't care
Ik wil genieten, life ain't fair
Ik word behandelt als een ster
Ik geef niet op ik kom van ver
Nu is het niet moeilijk om te houden van mij, ga je van mij houden als ik down ben?
Nu is het niet moeilijk om te houden van mij, ga je van mij houden als ik down ben? (Als ik down ben)
Ga je van mij houden als ik down ben?
(Ey ey ja!) Ga je van mij houden als ik down ben?
Uh, mijn loopbaan is een rem baan
Jij bent mijn mattie, maar ik snap je bent een kemphaan
En ja ik ben aan, al zo'n hele lange tijd
Ergens irriteert dat, en denk je fuck die hele guy
Ik gaf je al die kansen, wat verwacht je nog van mij? (Huh?)
Ze zeggen het zijn de mensen het aller dichtste bij (Nee!)
Willen wat jij hebt (Nee!), kunnen wat jij doet (Hier!)
Hier heb jij mijn huis, mijn wijf en al m'n spullen goed?
We deden ieder jaar een tour en het werd een ritueel
Jij wenste mij succes, maar liever niet te veel
In de backstage, doe alsof je thuis bent enzo
Ik gaf meer mensen werk dan een uitzendbureau
Maar Stick het is geen kruk, en jij niet slecht ter been
Nu voel ik de verkeerde vibes door je appies heen
En al die mensen die bellen voor gastenlijsten
Als ik down ben, help jij mij uit de assen rijzen? (Huh?)
Nu is het niet moeilijk om te houden van mij, ga je van mij houden als ik down ben?
Nu is het niet moeilijk om te houden van mij, ga je van mij houden als ik down ben? (Als ik down ben)
Ga je van mij houden als ik down ben?
(Ey ey ja!) Ga je van mij houden als ik down ben? (p.Ape)
(P.Ape)
- AZLyrics
- A
- ADF Samski Lyrics
album:
"Fresh Prince Van Noord" (2020)
You May Also Like
Mula B - "Trap Freestyle Part 2" IliassOpDeBeat
Uh
Ahh
Je dacht het was een geintje, jongens van 't pleintje
Johnny geeft een seintje, aan het bouwen aan een lijntje
Kilo's in de intercity, dat is pas een treintje
De wijkagent doet...
Dopebwoy - "Niet Perfect" Ik ben eerlijk ik zweer, je gaat mij niet geloven
Ben bijna niet sober me life is een mess
Pakken geen L's maar het kan ooit gebeuren
Dus neem me niet kwalijk ik ben niet perfect
Maak me geen zorgen...
Leafs - "The Game" Ik zat in the game
Ik heb geen instructies
Jo-Jo-Jonesy
Aye, Leafs sensei
Ik zat in the game, ik heb geen instructies
16 Jaar met een gouden plaat en ik zweer, ik bluf niet, nah
Sinds jong maak ik...
Mula B - "MIJ ZIJN" Waarom wil je mij zijn?
Ik heb alleen maar hoofdpijn
Challas op de plein
Doen alsof ze broke zijn
Kechies op me tijdlijn
Willen nu bij mij zijn
Ik kijk van de zijlijn
Ik wil niet als zij zijn
Waarom...
Dopebwoy - "Visioen" Denk nie aan slapen heb never genoeg
Stack want ik wacht op me eerste miljoen
Nu weet ik het zeker met ons komt het goed
Gaddo is bezig ik kreeg een visioen
Verleden begraven ik waardeer de buurt...