"Trist Masochist" lyrics
Delara Lyrics
"Trist Masochist"
Går ned trappene i blokka di
Tårer strømmer ned langs mine rosa kinn
Få får til å forlate Oslo uten å ha blitt markert av byen
Men du var som en million
Det er rart det kjennes godt å ha det vondt
Jeg, er den lille triste masochist
Noe sier i meg at det vil gå bra til sist
Men veien min hjem er lang
Og det er lenger til jeg finner meg selv igjen
Aldri at jeg går tilbake til det som var
Står på bunn uten svar
Aldri at jeg går tilbake til det som var
Står på bunn og det er rart det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Sommer'n gikk så fort forbi
Skjønner ingenting for nå går alt i sakte film
Ga deg alt av tid
Men baby det du trenger er terapi
Blar i minner på min telefon
Helt til tårebanken min er tom
Jeg, er den lille triste masochist
For noe sier i meg at det vil gå bra til sist
Men veien min hjem er lang
Og det er lenger til jeg finner meg selv igjen
Aldri at jeg går tilbake til det som var
Står på bunn uten svar
Aldri at jeg går tilbake til det som var
Står på bunn og det er rart det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Det er det samme for meg
Nå sitter jeg her helt alene
Tusen tanker fyller leiligheten
Vi var perfekte til vi ikke ble det
Så fakkings synd du ikke kunne se det
- AZLyrics
- A
- Amanda Delara Lyrics
Det Er Dette Som Er Livet
You May Also Like
Sondre Justad - "Tida Vi Bare Va" Vi lagde vårres eget lille univers
Ingen følelse av natt og dag
Vi sang med
Og bevegde oss i takt med kverandre
Vi sto på taket og røyka lucky strike
Mens vi så utover byen
Ønska'kke nå mer
Vi kunne...
Vinni - "tinnsoldater" Vi spilte våre låter i bakgården så naboene hørte våre tårer natt etter natt
Når ingen av oss visste at snart er det over og ingen av oss skjønte her alt vi vil ha
Og så sa du
Ingenting som fins er...
Karpe Diem - "Piano" Ring meg når du skal til stranda
Vi skal gjøre alt I sommer
Så la oss prate som om regninga aldri kommer
Oh baby
Dra på by'n og bruk opp en mill
For I mårra ekke noenting å grue seg til
Ring meg når...
Astrid S - "Nanana" Går I altfor store sko
Vanskelig å vite hvor de trykker
Tar meg sammen en dag eller to
Men plutselig så blir det alt så dystert
Vært sånn her siden ifjor
Og jeg blir så flau at jeg grinner
Glemmer at...
Ramón - "jeg elsker deg, men" Jeg har mistet deg en gang
Og noenganger etter det også
Jeg ringer, du svarer, jeg gråter, forklarer men du har allerede lagt på
Åh som verden er urettferdig
For du lever jo fint med deg selv
Når du...