"Çok Seversen Olmuyor" şarkı sözleri
"Çok Seversen Olmuyor"
Bir gün olur alışırsın ayrılıklara
"Kal" diyemedim. Yenildim gururuma
Bu sefer anladım ben de
Sevmek yetmiyor
Kimin günahı varsa
Bedelini çekmiyor
"Onu sevme" diyorlar bana
Bu beni mahvediyor
Kaçamam, gidemem bir yere
Yanına kâr kalıyor
"Onu sevme" diyorlar bana
Bu beni mahvediyor
Kaçamam, gidemem bir yere
Yanına kâr kalıyor
Neden bu hayatım da
İyi gitmiyor?
Hiçbir şey yapacak gücüm yok
Çok seversen olmuyor
Neden bu hayatım da
İyi gitmiyor?
Hiçbir şey yapacak gücüm yok
Çok seversen olmuyor
Bu yolun sonu
Uçurumun kenarındayım
Bi' damla gözyaşına
Fırtınalara kapıldım
Hiç sevmiyormuş kader
Mutlu biten sonları
Yine döküldüm yerlere
Ardında sonbaharın
"Onu sevme" diyorlar bana
Bu beni mahvediyor
Kaçamam, gidemem bir yere
Yanına kâr kalıyor
"Onu sevme" diyorlar bana
Bu beni mahvediyor
Kaçamam, gidemem bir yere
Yanına kâr kalıyor
Neden bu hayatım da
İyi gitmiyor?
Hiçbir şey yapacak gücüm yok
Çok seversen olmuyor
Neden bu hayatım da
İyi gitmiyor?
Hiçbir şey yapacak gücüm yok
Çok seversen olmuyor
Writer(s): Mustafa Erdogan Gulerler
- AZLyrics
- A
- Ayaz Erdoğan Lyrics
You May Also Like
Canbay & Wolker - "Elbet Bir Gün" Her şey söz verdiğim gibi
Canının yanmasını ister miyim?
Korkma yarim üzmem seni
Bari haber ver küs gelmeyim
Saçına rüzgar değsin
Onuda kıskanırım ben bilmez misin
Azıcık gülde güller açsın gözüm...
Yener Çevik - "Dikkat İnat" Üşütmeyi öksürükle sökersin
Yalnızken illa ki de içersin
Soğukta çay, sıcakta buz
Kaşıma yaramı, ben ona bastım tuz
Anlamıycaklar veya hor bak'caklar
Yerin dibinde iyiler, üstünde de alçaklar
Belki...
Burak Bulut & Kurtuluş Kuş - "Nabız" Sevmek hayatımın yarısı
Bana dediler yarasın dostlarım
Kanamaz gönlümün yarısı
İçimde zerre bir mutluluk kalmamış
Sevdam alnımın yazısı
Gelmesen de beklerim yollarını
Bitmez gidenlerin yalanı...
Taladro - "Sen Gibi" Beni kimse sevmedi sen gibi içim direnir
Senin yokluğundan bu yana gönlüm aşk dilenir
Şimdi yüküm ağır dolu bir dert treni
Seni kırdığım için özür dilerim
Üzgünüm sana ayırmadığım saatlere
Üzgünüm...
Velet - "Başka Ninni Yok" Daha küçücüksün
Bunu anlayacak yaşa geldiğinde
"Baba bana bir gülücüksün" diyip güleceksin
Sevgi ne, nasıl olur göreceksin
Kurban olduğum beni çok yordular
Gardımı kırdılar
Saflığımı yaş yastıklarla...