"Kumralsın" şarkı sözleri
"Kumralsın"
Karşıdan gelen güzel
Eylen biraz sözüm var
O güzel gözlerinde
Çözülmez bilmece var
Allah sabırlar versin
Seni seven insana
İlk görüşte güzel kız
Vurulmuşum ben sana
Kumralsın, çekicisin
Çabucak sevilirsin
Birazda naz etmezsen
Sen her şeye değersin
Kumralsın, çekicisin
Çabucak sevilirsin
Birazda naz etmezsen
Sen her şeye değersin
Dağıtma saçlarını
Gizli örenler olur
Süslenipte dolaşma
Görüp sevenler olur
Senin güzelliğine
Hangi yürek dayanır?
Bir kere gören seni
Anında sevdalanır
Kumralsın, çekicisin
Çabucak sevilirsin
Birazda naz etmezsen
Sen her şeye değersin
Kumralsın, çekicisin
Çabucak sevilirsin
Birazda naz etmezsen
Sen her şeye değersin
Kumralsın, çekicisin
Çabucak sevilirsin
Birazda naz etmezsen
Sen her şeye değersin
Kumralsın, çekicisin
Çabucak sevilirsin
Birazda naz etmezsen
Sen her şeye değersin
Writer(s): Subutay Kesgin
- AZLyrics
- A
- Azer Bülbül Lyrics
album:
"Yalan Olur (Yoruldum)" (1987)
You May Also Like
Sefo - "IMPARATOR" Baby bi rahat ol
Al para bol
Lan sana noldu deme
Olan oldu ki
Arabam yeni Anadol
İmparator el reggae-reggae
(Ton ton ton ton ton)
(Sefo o o o)
Olmaz olmaz
(Reggae reggae reggae reggae reggae...
Tekir - "Kaybım Var" Kaybım var
Giden herkese saygımdan
Susup efkâra daldım bak
Yine dertlerim omzumda
Aksın kan
Tüm şerlere hayrım var
Ben bana yetiyorum aslında da
Kendine yetemeyen arsızlar utansınlar
Kaybım var...
Sagopa Kajmer - "Ateşten Gömlek" Benim bir sırrım var, açıklanmayacak kadar sır
Bundan çıkar hır. Haplamalar vuku bulur, dert kahır
Sırdan geçen dilim olsa, hâl eder diken
Bilmez bilen bağdar olur benden iken
Ya söylersen kim...
Gülşen - "Ne Kavgam Bitti Ne Sevdam" Unutuldum, unutuldum
Kurutulmuş güller gibi
Yosun tutmuş duvarlara
Yazılmış günler gibi
Gece bitmez gündüz bitmez
Bu yalnızlık hiç bitmez
Ne kavgam bitti ne sevdam
Ömür geçer gönül geçmez
Her...
Cash Flow - "Hayata Küstüm" Yaşamak sorun oldu
Hayallerim kayboldu
CashFlow doğdu
Bu gece ölümü de hissettim
Kıskanç gözleri mahvettim
Ciğerime çektim
Köşeme çekildim koç
Kefenin cebi bile boş
Güldüm çok hoş ya
Aydınlıklara...