"Vihaajat Vihaa" lyrics
"Vihaajat Vihaa"
Mä vähän niinkuin mietin, et jos sä puhut noin paljon
Nii ois sit ehkä hyvä, jos sä puhuisit sit niiku edes asiaa, järkevää asiaa
Ni, sit mä vaan sanoin sille et
Mä oon pinkki limusiini, sä oot kivireki
Liian raskas vetää peräs, liian vaikee peli
Tää ei oo punainen risti, ei sulle veli
Pikkusormi, kokokäsi, käytät muita hyväksesi
Mä en oo matikkanero, mut sä oot mahdoton
Täällä meis on ero, mä oon kaunotar, sä hirviö
Ei kukaan pysty hengittää sun seuras, sä oot tyhjiö
Ja tältä erää mul on täynnä kusipäiden kiintiö
Suu käy, mut ei sanottavaa
Ehkä kaikil ois helpompaa
Jos sä oisit hiljaa (jos sä oisit hiljaa)
Aamusta iltaan
Tää työmaa ei kaipaa (ei kaipaa)
Ketään sun kaltaista ainakaan
Vihaajat vihaa (vihaajat vihaa)
Ja mäkin kai ihan vähän
En tiiä soitanko päiväkotiin vai rankkurille
Roskakuskille vai ehkä kuitenkin sun mutsille
Se on salee ihana niin en mä sotke sitä tähän
Miten sussa näkee, käsitän niin vähän
Syö purkkaa, jos sun pitää jauhaa
Miks sä keität soppaa, ku sulla ei oo kauhaa?
Anna mä kannan kaunaa, en toivo sulle rauhaa
Nii ystävällisesti, voit sä kiertää mut kaukaa?
Suu käy, mut ei sanottavaa
Ehkä kaikil ois helpompaa
Jos sä oisit hiljaa (jos sä oisit hiljaa)
Aamusta iltaan
Tää työmaa ei kaipaa (ei kaipaa)
Ketään sun kaltaista ainakaan
Vihaajat vihaa (vihaajat vihaa)
Ja mäkin kai ihan vähän
Mun pitäis varmaan nyt pahotella
Sitä et loukkasin sun tunteita
Mut mä tiesin aina, eihän sul oo sellasia
Loppupeleis tää on sun ihan oma vika
Suu käy, mut ei sanottavaa
Ehkä kaikil ois helpompaa
Jos sä oisit hiljaa (jos sä oisit hiljaa)
Aamusta iltaan
Tää työmaa ei kaipaa (ei kaipaa)
Ketään sun kaltaista ainakaan
Vihaajat vihaa (vihaajat vihaa)
Ja mäkin kai ihan vähän
- AZLyrics
- B
- Bee Lyrics
You May Also Like
Costi - "Paletti" Nyt on aika tullu, ku me moovei tehään tääl
Liian kaua katoin niit, kun ne safkas pöydästäni kaiken, mitä katettiin
Nyt mä pyöritänki koko palettii, nyt me tehää paperii
Tuun ja meen, kultaa vees,...
KUUMAA - "Täydellisin" Mun vaistot käskee lähtee pois
Mut sä kiskot luokses vieläkin
Sydän piiskaa ilman sääntöi kun
Sä oot kaikist näist täydellisin (Täydellisin)
Täynnä koko talo
Mä alan olee väsyny
Voisin täältä katoo...
OLGA - "NRO1 BÄMÄ" Välillä must tuntuu pahalta herää
Ku kaikki nää kissat ja koirat huutaa perää
Välillä must tuntuu pahalta herää
Naah fuck it
Jos sä oisit mä
Muaki vituttais vähä
Tälläst on olla kai nro 1 bämä
Sä...
Nelli Matula - "Hitaammin Hautaan" Värit palasi maailmaan
Mun piti ihan hierasta silmii
Tänä aamuna pitkästä aikaa
Soitin äidille kuulumisii
Länäri ruuhka-aikaan
Kuka saa tänään häntänsä kiinni
Voitte huutaa än yy tee
Mut mä jään vaan...
Sanni - "Roomaan" Jos koittaa, voi voittaa
Mut riski hävitä on suurempi
Taas mun pää selittää
Että oon niin huono, kun luulenkin
Mitä jos ne vaan selkään taputtaa
Ku mun tunteita pelkää satuttaa?
Vähän ku olis...