"Biz Mi Ayrıldık" şarkı sözleri
"Biz Mi Ayrıldık"
Bence têkrar sevmeyi
Denemelisin, denemelisin
İçindekini dışından söylemelisin sen
Şöyle karşıma geçip elim elimde sevinmelisin
Yaptığım acı kahveyi denemelisin sen
Ben unutmuyorum sen unutsan da
Yalan olsan da doğru olsan da
Seninim daha ne diyeyim
Biz mi ayrıldık hiç alakası yok
Sen ne dersen de başka şansın da yok
Biz mi ayrıldık hiçbir faydası yok
Zannedersem de başka kalbin de yok
Bence têkrar sevmeyi
Denemelisin, denemelisin
İçindekini dışından söylemelisin sen
Ben unutmuyorum sen unutsan da
Yalan olsan da doğru olsan da
Seninim daha ne diyeyim
Biz mi ayrıldık hiç alakası yok
Sen ne dersen de başka şansın da yok
Biz mi ayrıldık hiçbir faydası yok
Zannedersem de başka kalbin de yok
Biz mi ayrıldık hiçbir faydası yok
Zannedersem de başka kalbin de yok
Writer(s): Sinan Akcil, Caner Tepecik
- AZLyrics
- B
- Bengü Lyrics
album:
"İki Melek" (2009)
You May Also Like
Gülden Mutlu - "Bitti Mi?" Bitti mi?
Bi' daha mı düşünsek acı sonu görmeden?
Geçti mi kalbinde bıraktığım izlerim?
Bitti mi?
Bi' daha mı düşünsek acı sonu görmeden?
Geçti mi kalbinde bıraktığım izlerim?
Konuşuruz, anlaşırız...
Emrah Karaduman - "Cefalar" Güvenirdim duyguların dostluk kokan dokunuşlarına
İnanırdım benim olan kalbin beni aldatmayacağınao
Ama şimdi çekiyorum yanlışların cefalarını
Bildiğim çok doğru var ama hala yanlışlarım beni...
Sakiler - "Olmaz" Git beni düşünme git
Kalbimi de götür
Zaten sende kalsın
Çok yormuşsun çok üzmüşsün
Git güvenimi götür
İnancımı öldür
Son umuda bir tokat da senden olsun
Vur
Olmaz
Bu bize yapılmaz
Kalbim uslu...
Hande Ünsal & Emrah Karaduman - "Kayıp Parça" Gelip gelip kalbimi vuruyo'
Yaşananlar içimde bi' yorgun mermi
Karşımda dağ gibi duruyo'
Bana düşman anılar lütfen gider mi?
Beni üzmekten başka işi yok mu kaderin?
Sanki ev arkadaşım oldu küskün...
Nazan Öncel - "Aşkitom" Yalnızım evimdeyim, gecenin köründeyim
Yalnızlığa ısınmış, olmadık günlerdeyim
Fındık fıstık değil bu, aşkın ta kendisidir bu
Bizle kim uğraşırsa bozarım ben bu oyunu
Aşkitom anlamadın sen yoksa...