"Stiekem Gedanst" songtekst
Bente & Snelle Lyrics
"Stiekem Gedanst"
(originally by Toontje Lager)
Ik stond maar wat te drinken, wat te hangen
Ik dacht en keek en dacht wat om me heen
Niemand om me even op te vangen
Niemand bijzonder, niemand in het algemeen
Drie uur 's nachts, zeven januari
Het was dat panterbloesje en die spijkerbroek
D'r armen bloot, haar korte blonde haren
En ik stond daar ergens op de hoek
Ik heb stiekem met je gedanst
Ik hoop dat je het leuk vond
Ik heb stiekem met je gedanst
Stiekem met je gedanst
In de verte zag je mij net naar je kijken
Nee? Oh
Ik was die jongen met die vage blik
Die jongen die een beetje losjes wilde lijken
Nee?
Maar misschien ga ik daarvoor wel te dik
Ik heb stiekem met je gedanst
Ik hoop dat je het leuk vond
Ik heb stiekem met je gedanst
Stiekem met je gedanst
Ik heb gedanst zonder te bewegen
En dat met een gemak zoals je zelden ziet
Misschien kom ik je morgen nog wel tegen
Ja
Maar misschien is het beter wel van niet
Ik heb stiekem met je gedanst
Ik hoop dat je het leuk vond
Ik heb stiekem met je gedanst
Stiekem met je gedanst
- AZLyrics
- B
- Bente Lyrics
EP:
"Beste Zangers 2025 (Bente)" (2025)
You May Also Like
S10 - "Vleugels" Je trekt me terug
Als een touw op mijn rug
Je laat me niet los
Je laat me niet los
Kijk maar naar de grond
Oogcontact is geen optie
Ze weten van waar jij komt
Ze weten, jij wordt toch niets
(Ze...
Tabitha - "Bijna Thuis" Ik zie haar nog zo zitten, zo onschuldig en zo lief
Dat kleine, stoere meisje, wat werd ze graag gezien
Oh, kon ik haar maar zeggen hoeveel ik van haar hou
Ze voelt zich vaak vergeten, gelaten in de...
MEAU - "Nergens Liever" Zondagavond, weer te laat
Urenlang in praat
Ik blijf het liefst de hele nacht
Soms dan drink ik iets te veel
En weet ik niet meer wat ik wil
En niet wat ik van jou verwacht
Ik handel naar gevoel
Ik...
Claude - "Littekens" Ik ben een schilderij met een scheur erin
Ik ben een auto met een kras
Ik ben de kraan die maar blijft lekken
Ik ben niet meer wie ik was
Ik ben de deur die maar blijft kraken
Ik ben de beker met de...
SERA - "Vas-y" We zouden altijd samen blijven
Maar ineens ben je niet meer bij me
Ooit ga ik je zien, je zien, je zien
Ooit ga ik je zien
Om de pijn iets te verzachten
Hou ik vast aan de gedachte
Dat ik jou ooit ga...