"Er Ikke Verre" lyrics

"Er Ikke Verre"

(Bølgen ut av huset og du vet at han har dårlig tid igjen)

Hun er pen og populær
Lakkerte negler, stive klær
Jeg er kanskje ikke der
Hun klager på at jeg er sær
Hun sa hun ville ha meg, og jeg måtte bare le
Hun er en kassettspiller, jeg er DVD
Vi passer ikke sammen, men det kan jo bli suksess
Jeg sa: vi kan kanskje se
Men jeg angrer litt på det, for...

Hun vil ikke på tur, for hun vil ikke skli på steiner
Ikke noe å ha på seg og alt for lange negler
Vi kunne hun ikke bade for bikinien ikke sitter
Dessuten så hadde henne nettopp satt på vipper

Det funker ikke sånn om du skal være med meg
Jeg vil heller løpe enn å sitte her med deg
Jeg er ikke skapt for å ha så god tid
Jeg sier det jeg alltid pleier å si

Det er ikke verre enn det er (det er ikke verre enn det er)
Det er ikke verre enn den er (ekke verre enn det er)
Du trenger ikke dra helt ma'fakka ah
Bare få på deg noe klær (bare å få på seg noe klær)
For det å ligge stille er noe jeg kaller egoisme
Setter meg ned men beina mine rister
Tenke litt med hue som jeg holder på å miste
Alt ting er ikke kjipt for det er ikke verre enn det er, yeah

Det blir ikke verre enn det er
Sitter her og glor med den dama oppi her
Jeg vil ut og er ikke nær
Men jeg har alltid vært litt sta og visjonær
Så jeg sa: kan vi bade, sykle, jogge, fiske, padle, kjøre, fly litt, reise spise, bake kake, golfe eller noe sånt
Hun så på meg stygt, hun sa nei og det var pronto
Ikke rart at penga mine fylles opp på konto’n

Får øye på noe damer og jeg sitter her og nyter
Hun sitter ved siden av meg, og sipper vin og syter
Jeg føler meg fanget, og jeg kjenner angsten kryper
Tråden her er tynn og er ikke lenge før den ryker

Det funker ikke sånn om du skal være med meg
Jeg vil heller løpe enn å sitte her med deg
Jeg er ikke skapt for å ha så god tid
Jeg sier det jeg alltid pleier å si

Det er ikke verre enn det er (det er ikke verre enn det er)
Det er ikke verre enn det er
Du trenger ikke dra den helt ma'fakka ah
Bare få på deg noe klær (bare å få på seg noe klær)
For det å ligge stille er noe jeg kaller egoisme
Setter meg ned, men beina mine rister
Tenke litt med hue som jeg holder på å miste
Alt ting er ikke kjipt for det er ikke verre enn det er, yeah

Jeg hopper inn i bilen
Hun sier hun vil se meg, men hun ser meg hele tiden
Hun sa vi var for alltid, men jeg tenker bare: nei nei
Jeg sier; takk, hadet bra, jeg stikker for du klarer ikke vise disse tennene
Når du sitter og er sur, ser du meg sitter og gliser litt med ting i begge hendene

Det er ikke verre enn det er (det er ikke verre enn det er)
Det er ikke verre enn det er (ekke verre enn det er)
Du trenger ikke dra den helt ma'fakka ah
Bare få på deg noe klær (bare å få på seg noe klær)
For det å ligge stille er noe jeg kaller egoisme
Setter meg ned, men beina mine rister
Tenke litt med hue som jeg holder på å miste
Alt ting er ikke kjipt for det er ikke verre enn det er, yeah


Writer(s): Henrik Haugland Gundersen, Niklas Paulsen
You May Also Like
Hkeem - "Fy Faen" For vi lever for å dø Til vi smelter bort som snø Og de ser etter feil Men jeg flipper finger'n For jeg lager min vei Når alle ber deg stoppe opp Glem det og fokuser og jobb For sjalusien, den...
TIX - "Jævlig" I kveld skal jeg bli helt jævlig Helt jævlig Jeg sa jeg skulle bli en bedre mann Og lovte alle jeg sku' gjøre så godt jeg kan Så nå sitter jeg på fest og drikker vann Og tenker fuck det, jeg hater...
Julie Bergan - "Commando" You think you're acting like a man You're playing dirty You don't deserve this We'll never fall that deep again Don't say you need me I'm not that easy Oh, yeah, I'm already fed up About time you let...
Emma Steinbakken - "Not Gonna Cry" I know it's not supposed to be easy Pouring out the bottled up feelings But I didn't think it would be this hard Walking to school with a broken heart And the jacket around my waist feels stupid I...
Albatraoz - "Fläder På Floraängen" Älskling du vet att jag håller vad jag lovar Vi var dem som aldrig försvann Det lukta fläder på Floraängen Och vi var en i mängden Vi skrev ett intro men borde tänkt på refrängen Satt och supa lite...