"Støkk I En Fantasi" lyrics
"Støkk I En Fantasi"
Fakk it jeg vil heller dø enn å være støkk i en fantasi
Tro meg når jeg sier det er over
Kaster håndkle, jeg er ferdig jeg lover
Du ser et stort fint smil når jeg scorer
Jeg lever litt av et liv
Satt fast mellom bitches og eventyr
Løp rundt i en tanke som var alt for dyp
Når du ser meg rundt i byen er jeg en annen fyr
Og det er litt av et syn
Så jeg åpner opp en flaske med chablis
Og jeg hører på musikk med harmoni
Og jeg lurer på hva livet mitt kan bli
Nå som jeg er fri
For
Jeg kan vente på deg
Jeg kan gi deg alt jeg har
Jeg kan krige for å få deg
Jeg kan tvinge frem et svar
Ja jeg kan gå å håpe
Men hva har det å si?
Fakk it jeg vil heller dø enn å være støkk i en fantasi
Jeg vil heller dø
Jeg vil heller dø
Du passer ikke inn i livet som jeg lever
Har funnet ut at jeg er mer enn du fortjener
Du var medisin
Nå gir du meg bare feber
Så nå bytter jeg fil
Du gikk videre men det går greit for meg
Jeg har en klokke på som ikke har tid til deg
Jeg går i byen som du engang viste meg
Men nå er byen min
Så jeg åpner opp en flaske med chablis
Og jeg hører på musikk med harmoni
Og jeg lurer på hva livet mitt kan bli
Nå som jeg er fri
For
Jeg kan vente på deg
Jeg kan gi deg alt jeg har
Jeg kan krige for å få deg
Jeg kan tvinge frem et svar
Ja jeg kan gå å håpe
Men hva har det å si?
Fakk it jeg vil heller dø enn å være støkk i en fantasi
Jeg vil heller dø
Jeg vil heller dø
For jeg kan vente på deg
Jeg kan gi deg alt jeg har
Jeg kan krige for å få deg
Jeg kan tvinge frem et svar
Ja jeg kan gå å håpe
Men hva har det å si?
Fakk it jeg vil heller dø enn å være støkk i en fantasi
Jeg vil heller dø
Jeg vil heller dø
- AZLyrics
- B
- Bølgen Lyrics
album:
"Knust Diamant" (2024)
You May Also Like
Hagle & TIX - "Gatebil" På gatebil
Jeg møter deg til sommeren
Ned på gatebil
Og i begge henda har jeg øl
Jeg møtte ho på Esso'n, ved pumpe nummer tre
Jeg skal ut å kjøre, vi'ru væra med?
Ho ska møte no' venninner, ha'kke...
Hkeem - "Mellom 4 Vegger" Hva gjør man når man venter?
Timeglasset renner
Dagene går sakte nå
Hva skjedde med oss?
Jeg prøver å gå videre
Må få tilbake smilet
Vet det vil bli bedre nå
Men jeg må gå, jeg må gå
Det finnes...
Broiler & Hjorterud Allé - "1" Jeg sa jeg
Bare skulle drikke 1 pils
Fack it
Det ble 1 til
1 til
Jeg skal aldri drikke mer igjen
Det er det jeg sier til meg selv
Fack it
Jeg gjør det likevel
Det går jo sikkert bra med 1
Jeg sa...
Ramón & Daniela Rathana - "henda i været" Rekk opp alle hender
Hvis du kom hit for å gråte
Si meg hvorfor alle pene jenter aldri kommer over
Fest beltet stramt, ingen veldig brå bevegelser
Løpe rett til han ekke no jeg aksepterer mer...
Nico & Vinz - "Tar Jeg Feil" Ooh, ooh
Ooh, ooh
Tar jeg feil?
Når jeg sier jeg vil gå min egen sti?
Er det feil?
Å si at jeg kan bli det jeg vil bli?
Jeg vil gjøre det som ikke har blitt gjort før
Vikke følge flokken, jeg vil...