"Andım Olsun 2" şarkı sözleri
Jagged Lyrics
"Andım Olsun 2"
Yo
Eğer önünde tek bi' yol varsa ve bu tek hedefinse ilerlemek zorundasındır
Ta ki Azrail gelip kapını çalana dek (Yo, yo)
Muhtemelen aranızda pes ettiğimi sananlar var
Ne dediğimi unuttunuz benim eski zamanlarda
Yarım kalan bi' şey vardı, oyuna geri döndüm
Benim olanı almak için iki yüzlü salaklardan (Hah)
Jag hâlâ sokaklarda ve bu kez bitti, moruk
Artık sikimde değil, ya sevin ya siktir olun
Onu almaya gidiyorum, olucaksa şimdi olur
Yeryüzünde var olan tüm kuralları çiğniyorum
Şimdi söyleyin bana, hâlâ sorunlu muyum? (Ha)
Siktiğimin geleceği için çalışma zorunluluğu
Şimdi Jag somurtup uyur ama ben sadece
Hayatımı yaşamak istiyorum, sikiyim sorumluluğu
Bana nasihat vermeyin, bırak yaşayıp öğreniyim
Çünkü her şey geride kalır ama başarı öyle değil (Hayır)
Başarı seni kalıcı kılar, bu yüzden de söylediğim
Tek bi' şey var yıllardır "Bunu başarıp ölmeliyim"
Yani savaşmaktan korkmuyorum
Çünkü içimdeki öfke sonsuz
Bu yüzden çığlık atıca'm, dostum
Bu kuralları kim koyarsa koysun
Hepsini bozuca'm, andım olsun
Karşımdaki kim olursa olsun
Yağmur yağsın, fırtına kopsun
Olur da yeniden kayarsa ayağım
Kalkıp koşuca'm, andım olsun
İçimdeki şeytana baştan danıştım
Bu savaştan yorgun çıktım, işler karıştı
Ama ruhum hiç bu kadar yaşlanmamıştı
Ve ben pes etmeye hiç bu kadar yaklaşmamıştım
Öz güvenimi kaybetmiştim, bitirmek istedim
Hayatımı ve kaybolmuştum içinde sislerin
Şimdi onu tekrar bulup lanet bi' kafese koydum
Ve bu kafesi yüzlerce kilitle ki'tledim
Çünkü yine kaybedemem, hayatımda kayda değer
Hiçbi' sikim olmasa da yaptığım her rhyme'a değer
Ve olur da bi' gün veda edersem bu mic'a eğer
Başarmadan gidersem, moruk, bu neye fayda eder? (Ha)
Bu yüzden koşmalıyım gelene dek Azrail
Ve koşup sağ salim ulaşmalıyım, asla bi'
Hata yapamam bu kez (Asla), bu son şans, galip
Gelmek zorundayım (Evet), vazgeçemem asla, bitch
Yani savaşmaktan korkmuyorum
Çünkü içimdeki öfke sonsuz
Bu yüzden çığlık atıca'm, dostum
Bu kuralları kim koyarsa koysun
Hepsini bozuca'm, andım olsun
Karşımdaki kim olursa olsun
Yağmur yağsın, fırtına kopsun
Olur da yeniden kayarsa ayağım
Kalkıp koşuca'm, andım olsun
Bazen anlam veremiyorum (Hiç) bu kadar baş dönmesine
Ve ben de başım gibi dönmek istiyorum tam beş yıl öncesine (Asla)
Çünkü yıllar çok hızlıydı ve ben o zamanlar çok hırslıydım
Ama üstüme fazla geldiler ve de bu bok beni çok kızdırdı
Yani sataşmaktan korkmuyorum
Dizlerimin üstüne çöktüm, ellerim açık
Tanrı'ya dua ediyorum, bu benim en derin acım
Kendime güveniyorum çünkü benim en deli kaçık
Ant içtim başarmaya yolumdaki her engeli aşıp
Şimdi en geri kaçın çünkü önüme çıkanı yıkaca'm (Evet)
Bu siktiğimin mikrofonunu tutaca'm, sıkaca'm
Ve bırakmıy'ca'm, önüme her ne bok çıkarsa çıkıcak
Bu demirleri kırıca'm ve bu kafesten çıkıca'm
Çünkü bu bok benim sahip olduğum tüm varlık
Ve hâlâ "Ağır Siklet Şampiyonu" ünvanım
Yağmur bana dedemi kaybettiğim gün yağdı
2Pac gibi bağırıyorum "Sikiyim bu dünyayı" (Fuck)
Benim hırsım deli hırsı, herkes bunun farkında
Ve yazdığım her şarkı aslında bunun hakkında
Bana "Unut" diyo'lar ama sürekli "Umut" aklımda
Çünkü tek istediğim annemi gururlandırmak
Yani savaşmaktan korkmuyorum
Çünkü içimdeki öfke sonsuz
Bu yüzden çığlık atıca'm, dostum
Bu kuralları kim koyarsa koysun
Hepsini bozuca'm, andım olsun
Karşımdaki kim olursa olsun
Yağmur yağsın, fırtına kopsun
Olur da yeniden kayarsa ayağım
Kalkıp koşuca'm, andım olsun
- AZLyrics
- C
- Ceg Lyrics
album:
"Alter Ego" (2014)
You May Also Like
Cakal - "Rari" Savaşmam sonuçta, telefon çalarsa açamam arama sakın (ha?)
Düşünmen yeterli, önemli değil sorunla karşılaşmasak
Aldığım hediye değil, aklımda olan şey bahsettiğim tuzak
Üstümde tonla yük varken...
Motive - "Nereden" Dincy
Geliyorum ama nereden?
Acaba geliyorum ama nereden? (Ey)
İzini bırakır arkasında geceler
İzliyorum hayatı ufacık bi' pencereden (Ah, ah, ah)
Geliyorum ama nereden?
Acaba geliyorum ama nereden?...
Reckol - "Sharingan" B-b-bir gözümde var Sharingan
Ondan yaratmaz tahribat
Kafamın içi Taliban
Sasuke'ye dedim: "Kirin at"
Diğer gözümde Rinnegan
Yani ben Madara-Sama
Önümde eğilecek onlar
Ordu ve Madara Sama
Kaçsam...
Şam - "BUNUN ADI ŞAM" Hayata gözlerimi açtığımda bilmeceydi
Herşey cevapsız sorulara cevap arayan bir bireydim
Aynaya baktığımda gördüğüm en kirlii şeydi
Karmaşık yaşantım anlamazdım hiçbişey
Ben işte bu yüzden yazarım...
BLOK3 - "ESKİSİ GİBİ" İçimizden bir şeyler eksildi
Artık olamayız eskisi gibi
Birbirimizi çoktan kırdık
Sarılamıyoruz eskisi gibi
Yaşadıklarımız anılara dönüştü
Kalplerimiz iyice uzaklaştı
Artık iki yabancıyız
Hiç...