"Sinekyre 3" lyrics
"Sinekyre 3"
Yo, jeg står på hjørnet, [?]
Prisen e'kke samme i går, i dag
Noen pusher ecstacy på Tise
Raf skjorte med en blessing in disguise
Ja, jippy yo, jippy yo, yay
Sinekyre 3, den shitten svinger
Spinner den helt tilbake, trykker play
Hitter som en baseball bat med pigger
Du får besøk av noen i morra, ta også pay dem
Kanskje en, kanskje fler, sånn der blir det
Ja, gaten vil ha Sinekyre, so okay then
Alle skal få kake på, ta også chill guys
Bare du kan nøye deg med din slice
Alle kan'ke være kongen av det hele, men
Noen må det være, og det blir meg, nice
- AZLyrics
- C
- Cezinando Lyrics
album:
"Sinekyre 3" (2025)
You May Also Like
Amanda Delara - "We Don't Run From Anyone" Welcome to my city where the lights are really pretty
No statue for a critic, we don't for anyone
We kept our face, so we could say
Yesterday was painful, now yesterday is dead
Yesterday is dead,...
Ramón - "17.mai" Jeg så dette komme den natta til 17.mai
Champagne i glasset, for jeg trodde tinga skulle ordne seg
Plis ikke tro han, tro meg, tror jeg er blitt gal
For ingen som så dette komme denne natta til...
Hkeem - "Ghettoparasitt" Du plager, han plager henne, du plager meg
I dag blandes det opp med pakistanere og negere
Ditte e en ukultur som har kommet til Norge, som eg meine vi ikke skal akseptere
En dame, hun får...
Sondre Justad - "Ilden" Null to tretti, og folk ser ut som vampyra
Røyken i taket, og dansegolvet fortsatt fullt
Æ vil ikke vær her, æ klar ikke la vær
Kem som helst, ta handa mi
Kem som helst, ta mæ med hjem
Ilden, kan...
Chris Holsten - "Rekk Opp Hånda" Rekk opp hånda
Om alt det du trenger, er stillhet fra eget sinn
Rekk opp hånda
Om du prøver å glemme, men klarer ikke få det til
Du drukner i skam
Men ingen andre rundt deg kan se det
Er lei av og...