"Kattomatta Takas" lyrics
Cledos & Etta Lyrics
"Kattomatta Takas"
Ehkä tän on tarkotus mennä niin
Ehkä tää on kummalki parhaaksi
Levität sun siivet ja lennät niil
Tee se kattomatta takas
En nää hyötyy ilman laseikaa, nii mitä järkee nähä
Keskustellu siit mikä on liikaa ja liian vähän
Mul jää liikaa mun käsii, jätin jälkee ällöttävän
Tää oli kolme kuuskymppii, ei me signattu tähä
Paljon juttui jost et tiiä, wouwouwouwou
Miten ne selitän, en tiiä, wouwouwouwou
Kosk tieto lisää tuskaa, mut tuska lisää tietoo
Et jos on jotain plussaa, niin
Ehkä tän on tarkotus mennä niin
Ehkä tää on kummalki parhaaksi
Levität sun siivet ja lennät niil
Tee se kattomatta takas
Ehkä nää mun tavat ei oo parhaimpii
Ehk sun pitäs säästää sun kyynelii
Vaik se vähän rinnassa painaa nii
Lähe kattomatta takas
Rikkinäiseen peiliin
Rikkeit, haavoi tee sit
Enempää ku niit on
Lähe kattomatta takas
Jos on jäljel puhuttavaa, puhutaan vaa ihan sama
Aina samat sanat, ku lupaat muuttaa sun tavat
Mulki liikaa mun käsis
Oot valehdellu, nii oon mäki
Joku toinen sun sylis, ja mä jonku toisen cabis
Paljon juttui joist et tiiä, wouwouwouwou
Miten ne selitän, en tiiä, wouwouwouwou
Kosk tieto lisää tuskaa, ja tuska lisää tietoo
Et jos on jotain plussaa, niin
Ehkä tän on tarkotus mennä niin
Ehkä tää on kummalki parhaaksi
Levität sun siivet ja lennät niil
Tee se kattomatta takas
Ehkä nää mun tavat ei oo parhaimpii
Ehk sun pitäs säästää sun kyynelii
Vaik se vähän rinnassa painaa nii
Lähe kattomatta takas
Rikkinäiseen peiliin
Rikkeit, haavoi tee sit
Enempää ku niit on
Lähe kattomatta takas
Rikkinäiseen peiliin
Rikkeit, haavoi tee sit
Enempää ku niit on
Lähe kattomatta takas
- AZLyrics
- C
- Cledos Lyrics
You May Also Like
JVG - "Mun Tapa Pelata" Yeah, ne kutsuu mua Sopupelisamiks
Entinen putkimies, entinen tavis
Keikkabussis täytän ristikoita
Kaada jäillä mulle viski poika
Ei tarvi vanhainkodis valehella
Voi takan päälle pytyt asetella
Tie...
Mikael Gabriel - "Lumi Teki Enkelin Eteiseen" Yea, tää tarina alko ku mutsi ja faija eros ysäril
About samaan aikaa mutsin faija kuoli sydäriin
Mut lytättiin koulus, särjettiin sydämii
Ei kukaa tuonu ruusui eteisee
Se oli päätepysäkki
Ku faija...
ibe - "DIIPIMPÄÄ" Ois kiva kertoo jotai vähän diipimpää
Mut on menny hyvin niin pitkään
Et on vaikee keksii vaikeuksii
Mistä vois tehä biisit nää
Laitan laskui sisään
Nii paljon massii, kaipaan taskui lisää
Aika vähän...
Isac Elliot - "Kaks" Puhelin käy kuuman, siks mul on niitä kaks (Two)
Yks rahas kii, toinen lentotilas (Mmm)
Elämä tän ikäsen ei mee paremmaks (No)
En mistään hinnast lähtis vaihtaa paikkaa
Kiesi lähti huoltoon, onneks...
Pyhimys - "Jättiläinen" Mä oon vaan tää tunnetilojen tuuliviiri
Itsetuhosesti pyörin, en saa mistään kiinni
Kompastelen murusiin, pieniin ongelmiini
Mitätön, mitaton rikkinäinen riimi
En mä pyytäny et syntyisin tänne
Tyynyn...